Ik doe ook weinig aan beweging maar heb best veel eetlustquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
doe ook weinig aan beweging dus snap het wel
[..]
ik laatste dagen pizza, spareribs, patat en tosti's
Ik zei dan ook meteen al dat zicht verliezen het allerergste was.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:42 schreef Etsu het volgende:
Jullie realiseren wel dat er mogelijkheden zijn om weer te horen en niet om weer te zien he?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:42 schreef Etsu het volgende:
Jullie realiseren wel dat er mogelijkheden zijn om weer te horen en niet om weer te zien he?
quote:
ik ben nooit een grote eter geweestquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik doe ook weinig aan beweging maar heb best veel eetlust![]()
Ik las laatst een artikel over een camera die ze aan je oogzenuw vastmaken waardoor blindgeborenen kunnen zienquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:42 schreef Etsu het volgende:
Was dat niet dit seizoen ook bij de wereld draait door?quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik las laatst een artikel over een camera die ze aan je oogzenuw vastmaken waardoor blindgeborenen kunnen zienGeen HD-vision maar zwartwit in super lage resolutie, maar doordat je weer licht en donker kunt onderscheiden kun je wel weer veel zelf. Super vet is dat
binnen 50 jaar is dat allemaal wel goed geregeldquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik las laatst een artikel over een camera die ze aan je oogzenuw vastmaken waardoor blindgeborenen kunnen zienGeen HD-vision maar zwartwit in super lage resolutie, maar doordat je weer licht en donker kunt onderscheiden kun je wel weer veel zelf. Super vet is dat
Zou kunnen, dat kijk ik nooit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was dat niet dit seizoen ook bij de wereld draait door?
Vrijdag 50 sigaretten gerookt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
toe maar.
Ik net nog
Doe tegenwoordig 1 pakje (20) per dag
kunstdarmenquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Hopelijk over een aantal jaar ook kunstlongen en kunstlevers.
Prima programma als je Mathijs van Nieuwkerk even wegdenkt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
de wereld draait door
Toen ze een item over kakhiel haddenman man man
dat is verdomd lastig als hij telkens in beeld isquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima programma als je Mathijs van Nieuwkerk even wegdenkt.
Dafuqquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |