ZOu je liever proeven dan horen of zien?quote:
Maar een gesprek voeren kan als je blind bent maar op 1 manier.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou het verschrikkelijk vinden als ik niet meer ene gesprek kon voeren
quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind mijn zicht behouden het belangrijkste, daarna het horen
Ja. Als je niet meer proeft kun je totaal niet meer genieten van eten of drinken, en dat is volgens mij toch essentiëler dan muziek of zicht omdat je dan echt totaal je eetlust verliest. Maar het is natuurlijk echt een onmogelijke keuze om te maken, tenzij je alle drie hebt meegemaaktquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ZOu je liever proeven dan horen of zien?
Hoezo is genieten van eten perse essentiëler dan het luisteren van muziek?quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Als je niet meer proeft kun je totaal niet meer genieten van eten of drinken, en dat is volgens mij toch essentiëler dan muziek of zicht. Maar het is natuurlijk echt een onmogelijke keuze om te maken, tenzij je alle drie hebt meegemaakt
Het is wel handig voor mensen die niks lusten en gezond moeten etenquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Als je niet meer proeft kun je totaal niet meer genieten van eten of drinken, en dat is volgens mij toch essentiëler dan muziek of zicht omdat je dan echt totaal je eetlust verliest. Maar het is natuurlijk echt een onmogelijke keuze om te maken, tenzij je alle drie hebt meegemaakt
Omdat als je je eetlust verliest elke dag eten heel vervelend wordt. Stel je voor dat alles wat je eet naar karton smaakt, dan heb je ook totaal geen zin om iets te gaan eten. Denk dat dat op termijn vervelender is dan geen muziek.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo is genieten van eten perse essentiëler dan het luisteren van muziek?
Het is meer dan geen muziek he. Het is je hele leven lang complete stilte.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat als je je eetlust verliest elke dag eten heel vervelend wordt. Stel je voor dat alles wat je eet naar karton smaakt, dan heb je ook totaal geen zin om iets te gaan eten. Denk dat dat op termijn vervelender is dan geen muziek.
ligt eraan, je moet toch eten om te overleven dus dat doe je welquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat als je je eetlust verliest elke dag eten heel vervelend wordt. Stel je voor dat alles wat je eet naar karton smaakt, dan heb je ook totaal geen zin om iets te gaan eten. Denk dat dat op termijn vervelender is dan geen muziek.
wel handig als je een vriendin hebt tochquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is meer dan geen muziek he. Het is je hele leven lang complete stilte.
No shit. Maar je kunt veel wel vervangen met gebarentaal en hulpmiddelen. Je smaakzin kun je echt helemaal _niets_ aan doen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is meer dan geen muziek he. Het is je hele leven lang complete stilte.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wel handig als je een vriendin hebt toch
quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit even te denken.
Ik zou het echt angstaanjagend als ik m'n vriendin nooit meer kon horen.
Ik ook. Pure verveling volgens mij.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
ik heb echt weinig eetlust de laatste tijd
Ik eet weinig maar vies ongezond.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
ik heb echt weinig eetlust de laatste tijd
doe ook weinig aan beweging dus snap het welquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook. Pure verveling volgens mij.
ik laatste dagen pizza, spareribs, patat en tosti'squote:Op maandag 18 augustus 2014 03:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet weinig maar vies ongezond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |