jakkesquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Operatie gehad als kind. Nooit goed genezen, gat in trommelvlies. Waardoor het om de paar maanden ontstoken is. Wat het trommevlies en hele oor weer slechter maakt.
Paar keer geprobeerd om het trommelvlies te repareren.
Maar dan ontsteekt mijn oor weer waardoor er weer een gat ontstaat.
maar je hoort ook geen gevaar aankomen danquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Het heeft wel 1 groot voordeel.
Als je op je zij slaapt op je goede oor is het echt muisstil
quote:
alles moet je kunnen relativerenquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, je moet sommige dingen kunnen relativeren.
Al gedaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
als je één zintuig moest afstaan, welke zouden jullie kiezen?
pics van je blaarquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:29 schreef Etsu het volgende:
Nu we toch over medische dingen hebben: ik heb een blaar onder m'n voet. Doorprikken of zo laten? Ik moet vandaag weet veel lopen, dus weet niet wat te doen.
Ik ben 100 keer liever doof dan blind dus.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
als je één zintuig moest afstaan, welke zouden jullie kiezen?
Ach, dat oor speelt m'n hele leven al.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
alles moet je kunnen relativeren
maar dan hoef je nog niet alles als prettig te ervaren, want er speelt ook nog gevoel mee
Weet niet, doof lijkt me ook wel kut.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben 100 keer liever doof dan blind dus.
nooit meer muziek luisterenquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben 100 keer liever doof dan blind dus.
mensen kunnen heel snel wennen aan situaties maar dan nogquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, dat oor speelt m'n hele leven al.
Dan stel je je er wel op in hoor.
Ja weet niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
mensen kunnen heel snel wennen aan situaties maar dan nog
Ja als je uit elk zintuig mocht kiezen ik ook.quote:
Ik zou het verschrikkelijk vinden als ik niet meer ene gesprek kon voerenquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:31 schreef Fok-it het volgende:
Al blijft dat ook zwaar verrot natuurlijk.
Nooit meer iemands stem horen, nooit meer muziek kunnen horen.
Je hele leven stilte.
Maar je hele leven niks meer kunnen zien, niet meer visueel kunnen genieten van zoveel dingen.
Het beperkt je ook veel meer volgens mij dan dat je doof bent.
Nee, dan is de keus snel gemaakt.
dat was dan ook de vraagquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als je uit elk zintuig mocht kiezen ik ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |