Ik ben ook een beetje doof, dus daarom moeten mensen vaak dingen herhalen als ze met mij in gesprek zijnquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Door buisjes ben ik over een aantal jaar doof aan een oor.
Eerst alles boven geloof ik, en toen dat geheeld was alles onder. Wat een hel moet dat zijn geweestquote:
en die vonden dat de normaalste zaak van de wereld of kreeg ze straf?quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon teruglopen en toen weer gaan slapen he.
En de volgende ochtend aan haar ouders verteld
Is je kies, trust mequote:Op maandag 18 augustus 2014 03:16 schreef Amarantha het volgende:
Begin wel te twijfelen of het mijn kies is. Mijn halve bek doet pijn en als ik op mijn kiezen op elkaar druk doet het niet pijn
Is toch goed? Dat je zelf je pijn oplostquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
en die vonden dat de normaalste zaak van de wereld of kreeg ze straf?
"Goed dat je ons niet wakker hebt gemaakt"quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
en die vonden dat de normaalste zaak van de wereld of kreeg ze straf?
Was een andere tijd natuurlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
nu zou meteen amber alert uit worden geschreven als een kind 5 minuten weg is
kan je me wel voorstellen dat je als ouder schrikt als je dochter van 6 in de nacht een uur gaat wandelen, weet jij veel welke gekken je tegenkomtquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is toch goed? Dat je zelf je pijn oplost
net na de tweede wereldoorlog dus die mensjes waren wel wat gewend daarquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was een andere tijd natuurlijk.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:18 schreef Amarantha het volgende:
Zo toch nog een poging doen om te slapen
quote:Alcohol werkt ook verdovend. Neem een kleine slok en hou dit geruime tijd vast in de ruimte bij je kies. Ook kun je alcohol op een watje doen en dat tegen de kies aandrukken. Gebruik hiervoor geen wijn of bier, maar kies voor een sterke drank zoals bijvoorbeeld whiskey of jenever.
quote:Soms kun je pas de volgende dag naar de tandarts. Om bonkende pijn bij het liggen te voorkomen kun je je hoofd iets hoger leggen (met een dikker kussen bijvoorbeeld). Dit vermindert de druk in het gebied rondom je kies.
Ik word 100% doof aan de linkerkantquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje doof, dus daarom moeten mensen vaak dingen herhalen als ze met mij in gesprek zijnHeel irritant
binnen hoeveel tijd gaat zich dat voltrekken?quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik word 100% doof aan de linkerkant
10-15 jaar vermoedelijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
binnen hoeveel tijd gaat zich dat voltrekken?
hoe komt dat dan, iets beschadigd in je oor?quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
10-15 jaar vermoedelijk.
Ligt er beetje aan hoe het zich ontwikkeld.
Word je beroemd mee, kijk naar Van Goghquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan ook nog om de paar maanden een oorontsteking aan dat oor
Als het kon zou ik hem er af laten halen
Operatie gehad als kind. Nooit goed genezen, gat in trommelvlies. Waardoor het om de paar maanden ontstoken is. Wat het trommevlies en hele oor weer slechter maakt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hoe komt dat dan, iets beschadigd in je oor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |