Ik ook nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben verder ook nog steeds niet lekker bij de tandarts.
Ik ga ook nooit alleen als 19 jarige man
angst overwinnen dit datquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook ja maar zou toch heen moeten
Ik moet het gewoon even volhouden tot morgenvroeg helaasquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Kun je geen noodtandarts bellen ofzo ama weet niet hoe dat werkt verder
Daar heb ik dan echt geen problemen mee, mijn tandarts is best een aardige man. Alleen teringirritant als hij je vragen gaat stellen terwijl hij met allemaal stokjes in je bek zit te poerenquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben verder ook nog steeds niet lekker bij de tandarts.
Ik ga ook nooit alleen als 19 jarige man
Alvast: aauuuuw wtf oostblokquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien willen jullie een anekdote horen van mijn Oma toen ze als jong meisje in Polen kiespijn had?
Wat is niet waar?quote:
kauwde ze op een kwast tijdens het witten van de muur?quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien willen jullie een anekdote horen van mijn Oma toen ze als jong meisje in Polen kiespijn had?
Zo werkt angst voor de tandarts niet, dat kun je toch zelf ook wel bedenken?quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:13 schreef Fok-it het volgende:
Omg Emma Watson heeft weer lang haar in Noah
Emma![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn oma woonde toentertijd als jong meisje in Polen net na de tweede wereld oorlog. Een jaar of 6 zal ze zijn geweest.
En op een nacht had ze zo'n verschrikkelijke kiespijn, dat ze snachts in haar eentje naar de tandarts is gegaan een uur wandelen van haar huis
Tand getrokken zonder verdoving zoals dat toen ging.
Eindbazin.
quote:
Jij snapt mij.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo werkt angst voor de tandarts niet, dat kun je toch zelf ook wel bedenken?Mensen zijn niet bang voor de tandarts met een logische reden, ze zijn het gewoon. Dus zijn ze ook niet "banger" voor iets heel ergs.
Persoonlijk heb ik trouwens liever iets heel ergs want dat betekent narcose. Maar dat terzijde.
Tuurlijk snap ik het ook wel. Maar misschien helpt het wel om de angstige logische redenen voor te schuiven.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo werkt angst voor de tandarts niet, dat kun je toch zelf ook wel bedenken?Mensen zijn niet bang voor de tandarts met een logische reden, ze zijn het gewoon. Dus zijn ze ook niet "banger" voor iets heel ergs.
Persoonlijk heb ik trouwens liever iets heel ergs want dat betekent narcose. Maar dat terzijde.
Door buisjes ben ik over een aantal jaar doof aan een oor.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
moest vroeger altijd buisjes en toen kreeg ik eerst een zetpil in mijn reet die later terugfloepte dus nog een keer en daarna in operatiekamer zo'n teringsmerig kapje op mijn bek
proefte ik 3 dagen later nog met eten
Geen idee. Weet wel dat mijn oma op een gegeven moment twee rotte kiezen had en toen hebben ze haar hele gebit getrokken "want de rest zou toch wel gaan". Toen was ze ook echt pas 25 of zoquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk dat dat overal toen zo ging? In '45-'46?
tandarts haar toen wel thuis gebracht of moest ze weer dat pokkestuk teruglopen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn oma woonde toentertijd als jong meisje in Polen net na de tweede wereld oorlog. Een jaar of 6 zal ze zijn geweest.
En op een nacht had ze zo'n verschrikkelijke kiespijn, dat ze snachts in haar eentje naar de tandarts is gegaan een uur wandelen van haar huis
Tand getrokken zonder verdoving zoals dat toen ging.
Eindbazin.
Dat heeft mijn oma ook gedaanquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee. Weet wel dat mijn oma op een gegeven moment twee rotte kiezen had en toen hebben ze haar hele gebit getrokken "want de rest zou toch wel gaan". Toen was ze ook echt pas 25 of zo
gewoon teruglopen en toen weer gaan slapen he.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
tandarts haar toen wel thuis gebracht of moest ze weer dat pokkestuk teruglopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |