Ach, m'n ouders hebben hun best gedaan laten we maar zeggenquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij kreeg echt met de pantoffel? Jouw jeugd
Misschien dronk je daarom wel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, m'n ouders hebben hun best gedaan laten we maar zeggen
Waren over het algemeen pedagogische tikken hoor.
Anderhalf jaar? Dat duurt wel wat langer hoor voordat het goed isquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is misschien anderhalf jaar goed kut, maar dan heb je wel de komende 70 jaar mooie tanden.
Dat had ik ookquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
toen ik voor het eerst lenzen in had dacht ik echt wauw alles full-hd ineens
zelfde sterkte dus als ikquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:07 schreef Amarantha het volgende:
Inso die pijnstillers gaan niet werken
Waarom wacht je dan ook zo lang met het maken van een afspraak?quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:07 schreef Amarantha het volgende:
Inso die pijnstillers gaan niet werken
bang voor de tandartsquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Waarom wacht je dan ook zo lang met het maken van een afspraak?
Heb ik geen antwoord opquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Waarom wacht je dan ook zo lang met het maken van een afspraak?
Ik zou eerder bang zijn voor naardere behandelingen als je lang wachtquote:
gewoon badr hari opbellen en uitschelden voor kanjerdebielquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Kun je geen noodtandarts bellen ofzo ama weet niet hoe dat werkt verder
Hoe lang was jij niet bij de tandarts geweestquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou eerder bang zijn voor naardere behandelingen als je lang wacht
Dat is dus echt niet waar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou ook liever van de pijn af willen hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gewoon badr hari opbellen en uitschelden voor kanjerdebiel
komt het allemaal goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |