Vorige keer was in mijn extreme drank periode.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
haat tandarts echt, altijd dezelfde preek die je krijgt
quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nooit beugel gehad omdat ik nooit goed poetste volgens de ortho![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vorige keer was in mijn extreme drank periode.
Weken niet grondig gepoetst.
Zegt ie dat het er keurig uit ziet en dat ik zo door moet gaan.
Uh oke.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het hilarisch. Slaat helemaal nergens op natuurlijk.
dat zou wel erg vreemd zijnquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:01 schreef Tchock het volgende:
Oh ik las je verkeerd. Dacht dat je geen beugel hoefde omdat je goed poetste. Sorry.
Vandaar dat ik moest lachen. Nu is het gewoon zielig.quote:
ik heb mijn eerste twee jaar op de middelbare zonder bril of lenzen gedaan terwijl ik al fucking slechte ogen hadquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wilde ook altijd een bril als kind
Had ik eindelijk een bril op m'n 10e.
3 maanden later op lenzen over gegaan.
Ik
Jij kreeg echt met de pantoffel? Jouw jeugdquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had mijn 1e bril na een week ook kwijtgeraakt omdat ik ging zwemmen met dat ding.
Gelijk met de pantoffel alles.
ga nu niet meer aan beugel beginnen, mag ik weer gaan happen zekerquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vandaar dat ik moest lachen. Nu is het gewoon zielig.Maar ik ken mensen die volwassen nog een beugel hadden. Staat natuurlijk voor geen meter bladiebla maar iedereen zegt dat het het beste was wat ze ooit hebben gedaan. Dus houd hoop.
Het is misschien anderhalf jaar goed kut, maar dan heb je wel de komende 70 jaar mooie tanden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ga nu niet meer aan beugel beginnen, mag ik weer gaan happen zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |