Goeie vetten/koolhydraten eten helpt meestal toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik eet altijd wel iets op een dag
[..]
tja wat doe je eraan
Komt dat doordat je je eten niet lekker vindt of iets anders denk je? Waarom probeer je niet eens voor jezelf te koken, of mag dat niet van je ouders?quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben ik ook niet, want ik kan ook wel genoeg eten als ik mijn dagen heb. Alleen te vaak vind ik het eten niet boeiend genoeg om het op te eten
en ik hou ook totaal niet van snoep enzo
probeer wel bruin brood te eten bij ontbijt, pindakaas niet heel vaak meer. Noten heeft Karl al opgegeten en pasta is niet te kanenquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie vetten/koolhydraten eten helpt meestal toch?
Pindakaas, noten, pasta, volkoren brood
omdat ik teringlui ben en vaak pas trek heb rond middernacht in warm eten en dan mag ik het fornuis niet aanzetten neequote:Op maandag 18 augustus 2014 04:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Komt dat doordat je je eten niet lekker vindt of iets anders denk je? Waarom probeer je niet eens voor jezelf te koken, of mag dat niet van je ouders?
Wauw..quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
probeer wel bruin brood te eten bij ontbijt, pindakaas niet heel vaak meer. Noten heeft Karl al opgegeten en pasta is niet te kanen
Hahaha, jij gaat zo veel aankomen als je uit huis bentquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
omdat ik teringlui ben en vaak pas trek heb rond middernacht in warm eten en dan mag ik het fornuis niet aanzetten nee
En ik begrijp dat je pasta niet te kanen vindt als je ouders het klaarmakenquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
probeer wel bruin brood te eten bij ontbijt, pindakaas niet heel vaak meer. Noten heeft Karl al opgegeten en pasta is niet te kanen
word ik dan eindelijk #viesdikquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahaha, jij gaat zo veel aankomen als je uit huis bent![]()
![]()
Ze hebben wel macDonalds.quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon 1 keertje doen dan. Als sushiliefhebber moet je toch in Japan een keer sushi op hebben
Ze hebben ook niet echt fastfood daar he zoals in westerse landen?
Mijn broer kan wel koken maar dan vind ik het nog niet lekker. Het is gewoon echt helemaal niet lekker.quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik begrijp dat je pasta niet te kanen vindt als je ouders het klaarmaken
krijg je zeker rijst ipv patatquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze hebben wel macDonalds.verder niet echt nee.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
krijg je zeker rijst ipv patat
[..]quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
krijg je zeker rijst ipv patat
Ik loop vrijwel nooit meer zonder shirtquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon zonder shirt kunnen lopen zonder je te schamen
Dem times
kutchinezenquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Big shrimp ivp big mac.
en de Sushi Sensation.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kutchinezen
laat ze maar lekker terug gaan naar hun werkkampen in seoul
ik ook niet meer sinds ik vies mager benquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik loop vrijwel nooit meer zonder shirt
ik dagelijksquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik loop vrijwel nooit meer zonder shirt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
half 5 alweerquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:20 schreef Tchock het volgende:
Nou guys, was leuk, maar nu is het absurd laat. Dus ik ga pitten. Later!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |