Ja achja ben nu wel benieuwd of ie het lijstje gaat invullenquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Klopt. denken vaak dat ze oneliners moeten plaatsen. doe dat maar in onz en klb
Trustenquote:
Me tooquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja achja ben nu wel benieuwd of ie het lijstje gaat invullen
Je hoeft niet alles in te vullenquote:Op maandag 18 augustus 2014 06:16 schreef Popolo het volgende:
Ik ga het lijstje niet invullen omdat ik geen privé gegevens wil linken aan dit account.
Zo erg traceerbaar is dat niet hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 06:22 schreef Popolo het volgende:
Naam: Popolo
Hoogst genoten opleiding: volg momenteel Hbo rechten en zit in mijn 3e leerjaar.
Favoriete drankje: Smirnhoff is niet verkeerd.
Kaal lijstje inderdaad, wil niet teveel info vrijgeven.
Precies de bedoeling. Op het moment dat ik de ene keer zeg dat ik in dorp x woon en de andere keer zeg dat ik aan sport x doe kun je door alle punten langs elkaar te zetten best ver komen. En dat wil ik voorkomenquote:Op maandag 18 augustus 2014 06:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zo erg traceerbaar is dat niet hoor
Maar aangenaam!
Lekker hypocrietquote:Op maandag 18 augustus 2014 06:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb eigenlijk zelf niet eens zo'n lijst ingevuld
wowquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:52 schreef xcachet het volgende:
Wooooooow, iedereen nog vet laat op haha.
weet je wat inso zei op tc zaterdagquote:
gingen jullie roddelenquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:40 schreef supersof het volgende:
[..]
weet je wat inso zei op tc zaterdag
JANCEES = BESTE CEES
moest zo hard lachen![]()
Inso op tc? Wat een verrader ;squote:Op maandag 18 augustus 2014 12:40 schreef supersof het volgende:
[..]
weet je wat inso zei op tc zaterdag
JANCEES = BESTE CEES
moest zo hard lachen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |