SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Begrijpelijk als je in New York zit ja, of ben je al terug?quote:
hont!quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:49 schreef Ro-ald het volgende:
Ik had geen zin om een nieuw topic te openen.
Gelukkig maarquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga wel veel FOK!ken in usa hoor jongens jullie hoeven niet bang te zijn
Wat was de film?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde eerst naar Utrecht maar Heppie stribbelde tegen![]()
nee was wel goed idee. Was nog nooit bij Shabu geweest dus
en daarna naar de slechtste film ooit in de bios geweest
ik zit nog steeds in Zwitserlandquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begrijpelijk als je in New York zit ja, of ben je al terug?
autistquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:51 schreef Amarantha het volgende:
Als ik ooit nog alleen op vakantie ga dan ga ik ook wel veel FOK!ken, als ik dan even alleen ergens iets drink ofzo dan ga ik echt wel op FOK! kijken
Lucyquote:
ik keek gisteren World War Z, die was ook een partij slecht zegquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lucyzelden zo'n slechte film gezien.
een harde Curryworst hehehehequote:Op maandag 18 augustus 2014 13:52 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vriend is als het goed is met 2 huisgenoten naar Duitsland, ben benieuwd wat hij voor mij meeneemt
Was dan voor De Zuivering 2 gegaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lucyzelden zo'n slechte film gezien.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een harde Curryworst hehehehe
Nee want we waren bang dat jij je shirt openscheurde en rechts-extremistische leuzen begon te brullen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Was dan voor De Zuivering 2 gegaan.
Die was echt heel erg slecht.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Was dan voor De Zuivering 2 gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |