Damn nice ja. Huisgenoten zijn net een weekje terug van vakantie daar. Is het echt zo dat een zak chips echt een paar euro kost daar?quote:
Oneensquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oneens, ik vind regen,wind beter dan sneeuw.
Helaas welquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Damn nice ja. Huisgenoten zijn net een weekje terug van vakantie daar. Is het echt zo dat een zak chips echt een paar euro kost daar?
dan ga ik stoppen met fokquote:
Dat je meer verdient wist ik idd, maar tochquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Helaas wel![]()
alles is hier een stukje duurder, maar als je hier normaal werkt verdien je ook meer en betaal je minder belasting. Dus voor de mensen hier maakt het niet echt uit
dan stop ik over drie wekenquote:
oh dat weet ik nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat je meer verdient wist ik idd, maar tochMaar laatst zei iemand tegen me dat chips in NL gewoon heel erg goedkoop is
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
oh dat weet ik niet![]()
maar ik zat gisteren op een terras en ik trakteerde (grote fout): 3 koffie, 3 puntjes taart, 45 Franc=> 40 Euro ofzo
Stop dan volgende week meteen maarquote:
Gewoon vandaag.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stop dan volgende week meteen maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |