Damn nice ja. Huisgenoten zijn net een weekje terug van vakantie daar. Is het echt zo dat een zak chips echt een paar euro kost daar?quote:
Oneensquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oneens, ik vind regen,wind beter dan sneeuw.
Helaas welquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Damn nice ja. Huisgenoten zijn net een weekje terug van vakantie daar. Is het echt zo dat een zak chips echt een paar euro kost daar?
dan ga ik stoppen met fokquote:
Dat je meer verdient wist ik idd, maar tochquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Helaas wel![]()
alles is hier een stukje duurder, maar als je hier normaal werkt verdien je ook meer en betaal je minder belasting. Dus voor de mensen hier maakt het niet echt uit
dan stop ik over drie wekenquote:
oh dat weet ik nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat je meer verdient wist ik idd, maar tochMaar laatst zei iemand tegen me dat chips in NL gewoon heel erg goedkoop is
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
oh dat weet ik niet![]()
maar ik zat gisteren op een terras en ik trakteerde (grote fout): 3 koffie, 3 puntjes taart, 45 Franc=> 40 Euro ofzo
Stop dan volgende week meteen maarquote:
Gewoon vandaag.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stop dan volgende week meteen maar
Geluk hbben bij de bookiesquote:
nee want moet eerst mijn verhuisblijdschap delenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stop dan volgende week meteen maar
Wow damn. Wat voor beroep doe je?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en 5 maanden 50+ uur werkweken maken
Je hebt wel ziek veel gewerkt toen jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en 5 maanden 50+ uur werkweken maken
uhuquote:
laatst 1e keer in mijn leven gewedquote:
Ga je volgend jaar met mij mee naar Dutch Valley?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Werken, vakantie
Gewoon 5 afleveringen van Black Sails erop één dag doorheen jagen.
Ach, ik had een weddenschap staan voor 500 euro gister, alles was goed behalve GAE die moesten gelijkspelen, kregen ze in laatste minuut penalty tegenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
uhu
[..]
laatst 1e keer in mijn leven gewedFc Basel - St Gallen, ik zeg Basel, verliezen ze met 2-0 tegen een pauperteam
500 euro?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, ik had een weddenschap staan voor 500 euro gister, alles was goed behalve GAE die moesten gelijkspelen, kregen ze in laatste minuut penalty tegen![]()
Ja wat ik kon winnen hequote:Op maandag 18 augustus 2014 14:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
500 euro?_o-
Excelsior
ik kom normal elke dag langs dat stadion
ALLE ARTIESTENquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ga je volgend jaar met mij mee naar Dutch Valley?
oh ik dacht alquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wat ik kon winnen he
Niet ingezet
Pascal was erquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ALLE ARTIESTEN
2 BROTHERS ON THE 4TH FLOOR, 80′S VERANTWOORD, 90′S NOW, ADJE, ANCORA, BEVERLY HILLS 908000′S, BIGGI, BRAINPOWER, BZB, CRAZY PIANO’S, CRTFD SKUM (NEGA / DJ SET), DANNY DE MUNK, DI-RECT, DJ DAROON, DJ JEAN, DJ LAURENS, DJANGO WAGNER, EDWIN VAN HOEVELAAK, EVERT BAPTIST, FAJAH LOURENS, FEESTDJRUUD, FRANK VAN ETTEN, FRANS BAUER, GEBROEDERS KO, GEORGE BAKER, GERARD JOLING, GEZA WEISZ, GINO GRAUS, GLENNIS GRACE, GREAT MINDS, HARTEN 10, HEF, HELEMAAL HOLLANDS, HELEMAAL TOP, HENK DISSEL, HYDROBOY, ILSE DELANGE, IMCA MARINA, JAMAN, JAMIE WESTLAND FT. SPIKE, JAN KEIZER & ANNY SCHILDER, JAN SMIT, JAN SMIT & GERARD JOLING, JANNES, JEFFREY SCHENK, JEROEN VAN DER BOOM, JODY BERNAL, JUDITH, KEES TOL, KEIZER & GIO, KENSINGTON, KOOS ALBERTS, KRAANTJE PAPPIE, LAWINEBOYS, LESLEY WILLIAMS, MARCO DE HOLLANDER, MARIANNE WEBER, MATSOE MATSOE B2B TONY STAR, MEMPHIS MANIACS, MENTAL THEO, MIKE & COLIN, MILAN MILANO, MONIQUE & TIM, MOOI WARK, MR. POLSKA, NIELS GEUSEBROEK & BAND, PARTY ANIMALS, PETER BEENSE, PHALERIEAU, PLORK & DE AANNEMERS, REIN MERCHA, RENÉ KARST, RETRO DELUXE, ROY DONDERS, RUBEN VAN DER MEER FT. MC ISSY, RUUD & PIM FELTKAMP, SIENEKE, SNOLLEBOLLEKES, STEF EKKEL, T-SPOON RELOADED, THE FLEXICAN FT. MC SEF, THE KIK, THE OPPOSITES, THE PARTYSQUAD, THOMAS BERGE, TIM & FAAB, TOM HAVER, VINZZENT, WESLEY PONSEN, WILLEM BARTH, WIMMIE, WINNIE, WOLTER KROES
Het is wel zeer aantrekkelijk als ik dit lijstje zo bekijk. Nog een kans dat Pascal een special guest wordt?
Ik mis Tootsquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ALLE ARTIESTEN
2 BROTHERS ON THE 4TH FLOOR, 80′S VERANTWOORD, 90′S NOW, ADJE, ANCORA, BEVERLY HILLS 908000′S, BIGGI, BRAINPOWER, BZB, CRAZY PIANO’S, CRTFD SKUM (NEGA / DJ SET), DANNY DE MUNK, DI-RECT, DJ DAROON, DJ JEAN, DJ LAURENS, DJANGO WAGNER, EDWIN VAN HOEVELAAK, EVERT BAPTIST, FAJAH LOURENS, FEESTDJRUUD, FRANK VAN ETTEN, FRANS BAUER, GEBROEDERS KO, GEORGE BAKER, GERARD JOLING, GEZA WEISZ, GINO GRAUS, GLENNIS GRACE, GREAT MINDS, HARTEN 10, HEF, HELEMAAL HOLLANDS, HELEMAAL TOP, HENK DISSEL, HYDROBOY, ILSE DELANGE, IMCA MARINA, JAMAN, JAMIE WESTLAND FT. SPIKE, JAN KEIZER & ANNY SCHILDER, JAN SMIT, JAN SMIT & GERARD JOLING, JANNES, JEFFREY SCHENK, JEROEN VAN DER BOOM, JODY BERNAL, JUDITH, KEES TOL, KEIZER & GIO, KENSINGTON, KOOS ALBERTS, KRAANTJE PAPPIE, LAWINEBOYS, LESLEY WILLIAMS, MARCO DE HOLLANDER, MARIANNE WEBER, MATSOE MATSOE B2B TONY STAR, MEMPHIS MANIACS, MENTAL THEO, MIKE & COLIN, MILAN MILANO, MONIQUE & TIM, MOOI WARK, MR. POLSKA, NIELS GEUSEBROEK & BAND, PARTY ANIMALS, PETER BEENSE, PHALERIEAU, PLORK & DE AANNEMERS, REIN MERCHA, RENÉ KARST, RETRO DELUXE, ROY DONDERS, RUBEN VAN DER MEER FT. MC ISSY, RUUD & PIM FELTKAMP, SIENEKE, SNOLLEBOLLEKES, STEF EKKEL, T-SPOON RELOADED, THE FLEXICAN FT. MC SEF, THE KIK, THE OPPOSITES, THE PARTYSQUAD, THOMAS BERGE, TIM & FAAB, TOM HAVER, VINZZENT, WESLEY PONSEN, WILLEM BARTH, WIMMIE, WINNIE, WOLTER KROES
Het is wel zeer aantrekkelijk als ik dit lijstje zo bekijk. Nog een kans dat Pascal een special guest wordt?
ik vond mijn prestatie ook wel goed. 525 bladzijdes lezen in twee dagen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Werken, vakantie
Gewoon 5 afleveringen van Black Sails erop één dag doorheen jagen.
welk boekquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vond mijn prestatie ook wel goed. 525 bladzijdes lezen in twee dagen.
525 paginas van de Donald Duck?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:07 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
525 paginas van de Donald Duck?
Engelse tweede boek van divergentquote:
Klinkt goed. Hele dag in bed blijven liggen met boek?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:07 schreef supersof het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |