Af te geven?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je loopt aan één stuk door op 16-jarigen af te geven terwijl je al heel vaak verteld is dat a) niet de hele klas 16 is en b) dat ook echt niet uit maakt. Je hebt alleen jezelf er maar mee als je thuisstudie gaat doen.
Maar goed, ik kan dit net zo goed aan het konijn van Crack vertellen in plaats van hier neer zetten.
Ze zijn ondertussen al op doorreis naar Polen hoor.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:56 schreef Amarantha het volgende:
Wat blijven ze lang weg in Duitsland
Geef ze ongelijk, wie wilt nu niet naar het beloofde land.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zijn ondertussen al op doorreis naar Polen hoor.
Ah dat zou het zijnquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zijn ondertussen al op doorreis naar Polen hoor.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ging voorheen ook altijd de strijd aan in deze SC. Tegenwoordig laat ik alles aan mij voorbij gaan.
Wie wil er knuffelen?
Joden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geef ze ongelijk, wie wilt nu niet naar het beloofde land.
Ik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ging voorheen ook altijd de strijd aan in deze SC. Tegenwoordig laat ik alles aan mij voorbij gaan.
Wie wil er knuffelen?
Ikquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie wil er knuffelen?
Elanquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie wil er knuffelen?
Graagquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie wil er knuffelen?
Ik zie Elan niet als een knuffeltype eigenlijkquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Daar kan je je nog aardig in vergissen denk ik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie Elan niet als een knuffeltype eigenlijk
quote:
waar wacht je op?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:59 schreef Amarantha het volgende:
En daarna minstens 2 weken wachten tot hij hier is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |