Fijn, dankjewelquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij dezeen de belofte niet meer goedkoop te zullen scoren over jouw rug
. Dan ga ik nu op bed liggen want ik voel mij beroerd.
Tot ziens FOK! vrienden.
Nop.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet je al studie voor volgend jaar?
Had HAVO/VWO kunnen doen maar zat er niet in omdat ik teveel bezig ben met mijn dwang & angsten.quote:
Dus je kan het niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Had HAVO/VWO kunnen doen maar zat er niet in omdat ik teveel bezig ben met mijn dwang & angsten.
Dat heeft er echt niks mee te maken dat je geen hoger niveau aankunt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Had HAVO/VWO kunnen doen maar zat er niet in omdat ik teveel bezig ben met mijn dwang & angsten.
Ja zo kun je alles gaan redeneren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ik geen dwang of angsten had zat ik nu in een HAVO/VWO klas.
Echt wel. Ik kan me niet concentreren op zoveel werk van mijn school.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heeft er echt niks mee te maken dat je geen hoger niveau aankunt.
Alsof jij bij Barcelona zou gaan voetballen als Real Madrid fanquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik beter kon voetballen speelde ik nu met Messi.
Als je dat echt zo erg nodig hebt om het te halen kan je het dus niet aanquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Echt wel. Ik kan me niet concentreren op zoveel werk van mijn school.
Als ik me beter kon concentreren en slimmer was, was ik summa cum laude afgestudeerd. Zo werkt 't niet Fylax.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ik geen dwang of angsten had zat ik nu in een HAVO/VWO klas.
Tja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof jij bij Barcelona zou gaan voetballen als Real Madrid fan
Die had jou allang in je reet geneuktquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja.
2 wereldspelers werkt niet in 1 team.
Denk niet dat ik met CR7 in een team had gekund.
Het gaat er gewoon om dat ik zoveel bezig ben met andere dingen dat het werk van school er niet bij pastquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je dat echt zo erg nodig hebt om het te halen kan je het dus niet aan
Geen problemen mee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die had jou allang in je reet geneukt
En dat zijn ook kwaliteiten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat ik zoveel bezig ben met andere dingen dat het werk van school er niet bij past
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |