quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het Marktplaats was kon ik je enorm laten schrikken door even tweehonderd euro te bieden maar op ebay is dat niet verstandig![]()
DE DROOOOMSHOW DE DROOOMSHOWquote:
Sfeervol. Precies waar ik naar opzoek was.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
LR ik heb een huis voor ons gevonden in Warschau. Het staat leeg.
[ afbeelding ]
Begin je nu affectie te ontwikkelen voor Elan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kan je je nog aardig in vergissen denk ik.
Oohquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Muis op eBay, die wil ik kopen zo als de veiling over is
Ja ik denk dat we binnenkort een weekendje naar Stockholm gaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begin je nu affectie te ontwikkelen voor Elan?Hij zal blij worden als hij dit terugleest
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Flippiee had niet meer ongelijk kunnen hebben toen ze stelde dat mijn FOK!-carriere ten einde liep.
Ik hou wel van die stijlquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Bestel sowieso nauwelijks dingen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik welBestel er elke maand wel iets *oeps*
Ik vooral spulletjes op eBay en kleding bij de H&Mquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bestel sowieso nauwelijks dingen.
In Dubai kun je goed shoppenquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vooral spulletjes op eBay en kleding bij de H&M
*eigenlijk alleen maar bij die 2*
Ik werd afgezet bij de H&M omdat ik extra moest betalen zodat ze wisten dat ik te vertrouwen wasquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vooral spulletjes op eBay en kleding bij de H&M
*eigenlijk alleen maar bij die 2*
oiquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker mooi. Bijna mooier dan waar we nu wonen met z'n 4en he.quote:
ik vind dat groen wel wat hebben jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker mooi. Bijna mooier dan waar we nu wonen met z'n 4en he.
Daar word je ook niet vrolijk van als je zo heet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
met de kinderen wldozimierz en andrzej
Niets mis mee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar word je ook niet vrolijk van als je zo heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |