Nee. Ze loopt te trollen in TV SC.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft ze je ontmaagdings-request afgewezen?
Is dat nou een grap of niet? Laatst zat zij/hij zich ook te verdedigen over het feit dat iedereen zegt dat het een kerel isquote:
Ik denk dat die TS net zo raar is als zij. Anders open je zo'n topic toch nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:13 schreef Amarantha het volgende:
Oh die TS heeft nog bevestigd dat het echt waar is. Damn..
Nee is een man.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is dat nou een grap of niet? Laatst zat zij/hij zich ook te verdedigen over het feit dat iedereen zegt dat het een kerel is
Ik moet zeggen heb hem nooit eerder gezien ergens.. Maar je bent op zich wel een beetje apart als je dit allemaal accepteert. Zoals ik net al tegen je zei, als ik zoiets doe dan is mijn relatie echt wel voorbijquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat die TS net zo raar is als zij. Anders open je zo'n topic toch niet
Het is een kloon van een manquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe weten jullie dat zo zeker dan?
Trollenquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:15 schreef Fylax het volgende:
maakt niet uit wat het is, diegene loopt continu te trollen bah
quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe weten jullie dat zo zeker dan?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen ik inging op de seksdate kreeg ik een handje vol op de verkeerde plek.
quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen ik inging op de seksdate kreeg ik een handje vol op de verkeerde plek.
neequote:Op maandag 18 augustus 2014 17:18 schreef Amarantha het volgende:
Vorige deel van TV SC ziet er wel gezellig uit
Ze zijn al 3/4 delen aan het kankeren johquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:18 schreef Amarantha het volgende:
Vorige deel van TV SC ziet er wel gezellig uit
Ja dat deed je dit keer zeker.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Dit keer maakte ik mij er wel schuldig aan geloof ik. Ook maar een knuffel om het goed te maken dan?
Cookie zit al langer te trollenquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:19 schreef Flippiee het volgende:
Ze zijn al 3/4 delen aan het kankeren joh
Beetje jammerquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:19 schreef Flippiee het volgende:
Dat gebeurt toch in elke SC wel eens.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |