Stamppot rauwe andijvie met spekjes is zo goddelijk!quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best lekker, maar hoef ik thuis niet mee aan te komen
Wordt gekotst op Nederlands voer hier
Sinds ik amper nog gekookte aardappelen eet ben ik het meer gaan waarderenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best lekker, maar hoef ik thuis niet mee aan te komen
Wordt gekotst op Nederlands voer hier
Waarom thuisstudie?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gingen naar Shabu Shabu ipv Sumomaar was ook lekker hoor
Behalve de sushi zelf natuurlijk
JaaHeb er echt zin in
Deze week maar eens tas inpakken dit dat.
NeeIk ben bang dat het toch thuisstudie wordt na de vakantie.
Leuk ding!quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze muis
Bwhehequote:Op maandag 18 augustus 2014 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gingen naar Shabu Shabu ipv Sumomaar was ook lekker hoor
Behalve de sushi zelf natuurlijk
JaaHeb er echt zin in
Deze week maar eens tas inpakken dit dat.
NeeIk ben bang dat het toch thuisstudie wordt na de vakantie.
Hetzelfde als vorige week eigenlijk, niet zo boeiend allemaal.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:48 schreef Fok-it het volgende:
Hoe gaat tie met jou dan Krekster?Buiten dat je niet zo lekker bent
Heerlijk voedsel jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stamppot rauwe andijvie met spekjes is zo goddelijk!
Is pas volgende week hoor, maar thanks groot Kaneelstokjequote:Op maandag 18 augustus 2014 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owja Fokkie, veel plezier in de grote appel
BBL-plek krijg ik nietquote:
Dit ja en ik vind naar school gaan ook wel leukquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Thuisstudie is echt niks voor mij, dan doe ik er helemaal niks aan
Ja weet niet, ik denk gewoon niet dat dat mijn motivatie goed gaat doen..quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Leuk ding!
[..]
Bwhehe. Goed, mooi mooiii
Gewoon naar school gaan heb je al helemaal weggelegd?
Prima te eten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stamppot rauwe andijvie met spekjes is zo goddelijk!
dinsdagquote:
Ach, je moet doen wat jij denkt dat goed is.. Heeft allebei zn na- en voordelenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet niet, ik denk gewoon niet dat dat mijn motivatie goed gaat doen..
Waarom niet hbo via 21+ toets?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet niet, ik denk gewoon niet dat dat mijn motivatie goed gaat doen..
huh ga je morgen alquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dinsdagtot de week erna op woensdag
Kan je geen HBO doen danquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
BBL-plek krijg ik niet
BOL: geen zin om 3/4 jaar tussen 16-jarige scholieren te zitten als 24-jarige dus
Enige optie die overblijft dan
Thuisstudie gaat ook echt falen voor de meeste mensen. Kost zó veel discipline om je echt helemaal in je eentje er aan te zetten plus dat je nauwelijks feedback hebt... Wordt je studie honderd keer moeilijker van.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Thuisstudie is echt niks voor mij, dan doe ik er helemaal niks aan
Ben ik al te laat voorquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom niet hbo via 21+ toets?
Of is dat geen optie?
Leuk is wat overdreven, maar ik heb wel meer die discipline nodig dat je iets moet afmaken. En je hebt wel meer sociaal contact dan natuurlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit ja en ik vind naar school gaan ook wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |