SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Seriously?quote:
Heraclesquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
wist alle uitslagen van het Ajax onder van Basten
tyfusjaar was dat
4-0 tegen Sparta verliezenquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heracles
van Basten die een klacht gaat indienen
2/10quote:
bbq?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
die garnalen en spareribs zorgen voor buikpijn
kut leef
waar heb je gegeten dan? Garnalen en spareribs, aparte combiquote:
Dag Stijnquote:
zuid amerikaans restaurantquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
waar heb je gegeten dan? Garnalen en spareribs, aparte combi
Ik weet het vrijwel zeker.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Stijn. Ooit een meer terechte TT gezien?
Nog een weekje of 2 en dan weer naar school of niet?quote:
Wij hebben Immersquote:
Genot, heerlijk, feest.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog een weekje of 2 en dan weer naar school of niet?
Die houtjetouwtje TT's van jou stellen helemaal niets voorquote:
Donequote:Op maandag 18 augustus 2014 01:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Enkel als je hem hier eerst op aanpakt.
Nee, jij trekt volle zalen zeker.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die houtjetouwtje TT's van jou stellen helemaal niets voor
Tot het eelt op mijn handen staatquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, jij trekt volle zalen zeker.
Doe even normaal tegen Mortaxx. Als hij je ooit hard heeft aangepakt/toegesproken zal dit heus terecht zijn geweest de capabele moderator die hij is.quote:
Hij doet gemeen over mij terwijl ik hem niets heb misdaanquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe even normaal tegen Mortaxx. Als hij je ooit hard heeft aangepakt/toegesproken zal dit heus terecht zijn geweest de capabele moderator die hij is.
Overcompensatie. Zijn looks redden hem maar tot op een zekere hoogte. 1,76 of zo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij doet gemeen over mij terwijl ik hem niets heb misdaan.
Misschien kunnen we zo weer een puike discussie beginnen JR.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
VI filmpjes kijken op youtube, genieten
quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, jij trekt volle zalen zeker.
Waarover wil jij met hem discussieren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kunnen we zo weer een puike discussie beginnen JR.
Geloof is niet serieus te nemenquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb steeds het idee dat Mortaxx een magere Hein van twee meter groot is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overcompensatie. Zijn looks redden hem maar tot op een zekere hoogte. 1,76 of zo.
Laten we eens een origineel onderwerp nemenquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit is gewoon provocerenquote:
Zwervers onder een verpauperde brug, wat moet je ermee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we eens een origineel onderwerp nemen
quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb steeds het idee dat Mortaxx een magere Hein van twee meter groot is.
Een magere Hein wel ja, maar 2 meter? 2 meter onder nap misschien XDquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zwervers zijn zwervers.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zwervers onder een verpauperde brug, wat moet je ermee.
Je zit voor de helft goed. Net als zijn le... te makkelijk dit. Ik haak af.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb steeds het idee dat Mortaxx een magere Hein van 1m75 klein is.
Leuk bruggetjequote:Op maandag 18 augustus 2014 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zwervers onder een verpauperde brug, wat moet je ermee.
Hahaquote:
Volgens mij wel. Hij had ook een keer een interview met Balotelliquote:
El Ghaziquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Graag jullie voorspellingen over de column van Willem van Hanegem.
• El Ghazi is een lul
• Van Geel is een lul
Willem van Hanegem is een lulquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Graag jullie voorspellingen over de column van Willem van Hanegem.
• El Ghazi is een lul
• Van Geel is een lul
quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Willem van Hanegem is een lul
Is dit een indirecte poging om de dochter van Willem belachelijk te maken?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:26 schreef Ajacied422 het volgende:
I
[..]
[ afbeelding ]
Zou jij rond een scooter debiele dansjes doen?
Ze zouden zo`n foto moeten maken van Feyenoord.quote:
Verhoek.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zouden zo`n foto moeten maken van Feyenoord.
Vormer-Immers-Schaken-te Vrede
ik denk dat ik ook genoodzaakt ben dat te doen ja. Ik krijg geen plek meer voor ik naar NY gaquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
binnenkort thuiscursus doen denk ik
Ik ga het wel puur uit verveling en interesse doen denk ik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik denk dat ik ook genoodzaakt ben dat te doen ja. Ik krijg geen plek meer voor ik naar NY ga
Als ik er voor betaald krijg jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou jij rond een scooter debiele dansjes doen?
Weet je al wat?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga het wel puur uit verveling en interesse doen denk ik.
Luhansk uit, altijd lastigquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Weest niet gevreesd. Mooie pot tegen Luhansk en thuis een zakelijke overwinning tegen de godenzonen van Utrecht.
Theologie cursus. Moet de FOK! discussies beter kunnen aangaanquote:
Ik heb in mijn playlists altijd wel ruimte voor Oasis. Maakt niet uit hoeveel harde metal erin staat.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Theologie cursus. Moet de FOK! discussies beter kunnen aangaan
Zou jij Johnny Jordaan luisteren?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb in mijn playlists altijd wel ruimte voor Oasis. Maakt niet uit hoeveel harde metal erin staat.
ja lijkt me echt baasquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Goeie reden.
Hebben ze in Engeland ook soortgelijk LOI-iets?
Ik ben niet zo'n fan van het Amsterdamse dialect.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou jij Johnny Jordaan luisteren?
Ik zit er echt niet op te wachten, maar ik word er toe verplicht dusquote:
verveel me echt dood thuisquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit er echt niet op te wachten, maar ik word er toe verplicht dus
drukwerk tochquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou jij Johnny Jordaan luisteren?
Dit deed Hupperts vandaag. Poulsen begreep voor hem gelukkig dat het ging mislukken en stond al klaarquote:
Jammerquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van het Amsterdamse dialect.
Ja, dan is het wel goed ja.quote:
Weet niet, moet nog uitzoekenquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dan is het wel goed ja.
Voor hoelang dan?
Huppertsquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit deed Hupperts vandaag. Poulsen begreep voor hem gelukkig dat het ging mislukken en stond al klaar
Luister jij dat Stijn?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer.
Wat vind je van Bennie Jolink en Normaal?
Wist je trouwens dat Bennie Jolink continu dronken is?
Mijn hetze begon al wel aan te slaanquote:
Wel grappig altijd toch. Inso en ik zijn groot fan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer.
Wat vind je van Bennie Jolink en Normaal?
Wist je trouwens dat Bennie Jolink continu dronken is?
Ik luister redelijk veel Nederlandse muziek. Paupermuziek komt in de spotlights en de kwaliteit blijft op de achtergrond.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Luister jij dat Stijn?
Mooi Wark enzo
Serieus nog niet zo'n slechte muziekquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel grappig altijd toch. Inso en ik zijn groot fan.
Jannes is ook wel wat voor je dan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik luister redelijk veel Nederlandse muziek. Paupermuziek komt in de spotlights en de kwaliteit blijft op de achtergrond.
Ooh heb jij een hetze tegen Hupperts?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn hetze begon al wel aan te slaan
FOKKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jannes is ook wel wat voor je dan.
Zing je dan ook lekker mee?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik luister redelijk veel Nederlandse muziek. Paupermuziek komt in de spotlights en de kwaliteit blijft op de achtergrond.
Halloquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
FOKKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de favoriet van Littlerabbit
Altijd weer die overacting van Fylax.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
FOKKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
doet me denken aan altijd weer die autodropquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Altijd weer die overacting van Fylax.
Nou nou nouquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat willekeurige nummersVader AbrahamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de favoriet van Littlerabbit![]()
te langquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou nou
Zo lang was het ook weer niet
Deze raakt me wel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Elan een kneus noemen terwijl jij rond loopt
Inso, is Jay alweer fit bij Southampton?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu praten de grote mensen weer verder, oke.
Lekker meezingen met Hazes, genietenquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neuh, ik heb nog enig zelfrespect.
Elan moet lekker wegblijvenquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik Elan al een tijdje niet zien posten.
Duurt nog maanden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inso, is Jay alweer fit bij Southampton?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat willekeurige nummersDit zet zwarte piet wel in perspectief. Goed dansje wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de favoriet van LittlerabbitWow. Wat ontzettend gemeen. Ik vind het helemaal mooi.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee. Gokje.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe de fuck kon hij dan samen met Morgan dichtbij een transfer naar de Spurs zijn.
Nee.quote:
Wat vind je mooi? En ontzettend gemeen, het valt nog best mee, toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit zet zwarte piet wel in perspectief. Goed dansje wel.
[..]
Wow. Wat ontzettend gemeen. Ik vind het helemaal mooi.
Ik hoop dat hij weer zin heeft in een psychoanalyse.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja omdat hij Fok-it liep te trollen. Maar hij is er binnen paar dagen weer.
Woensdag kan je zijn billen weer likken.quote:
Op `n dag vertelde, mijn lieve oma,quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit topic heeft Elan nodig voor de scherpe randjes.
Sinds wanneer hebben we daar Elan voor nodig?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit topic heeft Elan nodig voor de scherpe randjes.
Omdat het veel te tam is anders.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben we daar Elan voor nodig?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Op `n dag vertelde, mijn lieve oma,
dat zij op weg ging heel alleen
Voor haar allerlaatste reis
Naar `n heel mooi paradijs
Ze zei toen lieve jongen
Als ik daar aan kom,
zing jij dan nog jouw lied voor mij
Want dan voel ik mij niet zo alleen
Ik zing dit lied voor jou alleen
Breng witte rozen voor jou mee
Oh lieve oma, waar `k van hou
`t Is hier zo eenzaam zonder jou
Ik zing dit lied voor jou steeds weer
En droog m`n tranen keer op keer
Oh lieve oma, `k hou van jou
Van jou,van jou
oh de herinneringen
Hopelijk leest hij mee nu zodat hij alles tegen ons kan gebruiken als hij ons eventjes niet magquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij weer zin heeft in een psychoanalyse.
Ik vind het juist een prettige sfeerquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat het veel te tam is anders.
Fylax schijnt een emotionele jongen te zijn vol puberproblemen. Je moet je invloed niet onderschatten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat vind je mooi? En ontzettend gemeen, het valt nog best mee, toch?
Die was ook niet helemaal goed bij zijn paaseiquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger had je Stuart om een discussie te starten. Die is ook al weg.
Godverdomme, godverdomme.
dankjequote:Op maandag 18 augustus 2014 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fylax schijnt een emotionele jongen te zijn vol puberproblemen. Je moet je invloed niet onderschatten.
En er stond eerst "Doe ffe normaal of zo" maar ik merkte vandaag dat ik jouw zinnetjes nu ook al buiten FOK! gebruik
Het zijn hier verder allemaal ideale schoonzonenquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben we daar Elan voor nodig?
1x iets roepen en ik heb weer een ban van een maandquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het zijn hier verder allemaal ideale schoonzonen
Ga hem zo kijken,quote:
duurt zeker langquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga hem zo kijken,
vond hem wel wat voor jou
Nee hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het zijn hier verder allemaal ideale schoonzonen
Weer?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
1x iets roepen en ik heb weer een ban van een maand
2.5 uurquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
duurt zeker lang
misschien zet ik hem wel op
Nou neequote:Op maandag 18 augustus 2014 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit niet zo te stoken. Probeer je een ruzie tussen mij en Flippiee te veroorzaken of zo? :s
OOOOH SA-NAAAPquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jeetje de jeugd van tegenwoordig kan echt niets meer aan. Mietjes. En dat gaat onze AOW betalen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fylax schijnt een emotionele jongen te zijn vol puberproblemen. Je moet je invloed niet onderschatten.
En er stond eerst "Doe ffe normaal of zo" maar ik merkte vandaag dat ik jouw zinnetjes nu ook al buiten FOK! gebruik
Ik vond hem erg Amerikaans.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga hem zo kijken,
vond hem wel wat voor jou
Leuke wedstrijd vanmiddag hequote:Op maandag 18 augustus 2014 01:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jeetje de jeugd van tegenwoordig kan echt niets meer aan. Mietjes. En dat gaat onze AOW betalen.
Hahaha echt?Ik gebruik 'je bent zelf' te veel, gemakshalve beschuldig ik jou hiervan.
Wanneer heb jij voor het laatst een ban gehad, jongen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
1x iets roepen en ik heb weer een ban van een maand
Terwijl hij juist controversieel is qua geloofsperceptie.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Elan is een soort van mongool.
Om het wat netter te zeggen: halve zool.
Binnen enkele dagen is hij terug.
Oh, fuck, nee, wat errug.
Ik vrees al bij zijn terugkomst voor de eerste kijk in de sherlock
De tranen vullen al gauw mijn koffiemok
Ik hoop op dit moment dat je me heel erg haat.
Voor als het even wat minder met je gaat.
Dit gedicht is eigenlijk te debiel voor woorden.
Dat beamen de mensen die het voor het eerst hoorden.
Snel een einde aan dit tyfusgedicht.
Mocht ik nog verder willen typen, dan nadert al snel weer het zonlicht
Oh ik bedoelde meer de manier waarop de film gemaakt was.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terwijl hij juist controversieel is qua geloofsperceptie.
Dat is niet heel amerikaans toch?
Maanden geleden alquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst een ban gehad, jongen.
Ik vind dit niet erg grappig maar ik waardeer wel erg dat je de moeite hebt genomen het te maken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Elan is een soort van mongool.
Om het wat netter te zeggen: halve zool.
Binnen enkele dagen is hij terug.
Oh, fuck, nee, wat errug.
Ik vrees al bij zijn terugkomst voor de eerste kijk in de sherlock
De tranen vullen al gauw mijn koffiemok
Ik hoop op dit moment dat je me heel erg haat.
Voor als het even wat minder met je gaat.
Dit gedicht is eigenlijk te debiel voor woorden.
Dat beamen de mensen die het voor het eerst hoorden.
Snel een einde aan dit tyfusgedicht.
Mocht ik nog verder willen typen, dan nadert al snel weer het zonlicht
Wellicht slechts positief. Als het allemaal van die softies zijn gaat de ouderenzorg ze wellicht ook extreem aan het hart. Niet één maar twee scootmobielen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jeetje de jeugd van tegenwoordig kan echt niets meer aan. Mietjes. En dat gaat onze AOW betalen.
Hahaha echt?Ik gebruik 'je bent zelf' te veel, gemakshalve beschuldig ik jou hiervan.
Ik vind je altijd wel leuke tekstjes schrijvenquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zou het niet beter kunnen. Jaloers jong.
Stinh0quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind je altijd wel leuke tekstjes schrijven
Wie weet, al kan het met de vorm van individualisme ook slecht uitpakken. Je weet het niet. De maatschappij denkt nu al 'eerst ik/eigen land dan de rest//buitenland'.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht slechts positief. Als het allemaal van die softies zijn gaat de ouderenzorg ze wellicht ook extreem aan het hart. Niet één maar twee scootmobielen.
En ja. Het was zelfs één van de eerste dingen die ik tegen mijn moeder zei na haar anderhalve maand niet gezien te hebben. Je hebt een slechte invloed op mij
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt aan iedereen gedacht dus ik zie het probleem nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie weet, al kan het met de vorm van individualisme ook slecht uitpakken. Je weet het niet. De maatschappij denkt nu al 'eerst ik/eigen land dan de rest//buitenland'.
Tegen je moeder nog wel. Jij durft.Graag gedaan denk ik.
Jancees, vieze dwarsfluit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:52 schreef JanCees het volgende:
Sint en Piet zaten te denken.
Wat zouden we Stijn dit jaar geven.
De Sint zat achter zijn bureau,
te kijken wat Stijn
op zijn lijstje heeft staan.
De Sint zat de hele tijd
maar te denken,
maar in eens wist de Sint het,
misschien wil Stijn wel een fiets,
nee ik denk wel een tv.
De sint zei: kom Pieten,
we gaan winkelen,
kijken of ze wat leuks
voor Stijn hebben.
Kijk eens wat we daar hebben,
een pan zuurkool dat is wat voor Stijn.
Je bent niet de enigequote:Op maandag 18 augustus 2014 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik download echt debiel sloom op moment.
Valt me zwaar tegen dat je niet reageert op mijn gedicht.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jancees, vieze dwarsfluit.
Een bal schop jij keihard door een winkelruit.
Boze mensen worden kwaad
JanCees snapt niet waarom iedereen op hem haat.
JanCees snapt soms wel meer niet
Daarom kreeg hij een nuttig cadeau van Zwarte Piet.
Was het een overheerlijke Volendamse paling?
Een scholletje dat Danny Blind in de zee ving?
We zullen het nooit weten.
Het cadeau werd weggebrand en is nu vergeten.
Tot zover een passage uit bet boeiende leven van JanCees.
Voetballen in Volendam is voorlopig niet Europees.
Fok-it zit op 3 kb per dagquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1.1 MB/s
word leip word leip word leip
Misschien neem ik later wel de tijd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt me zwaar tegen dat je niet reageert op mijn gedicht.
Minstens van even goeie kwaliteit als die van JanCees.
Mag ik ook een gedicht?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien neem ik later wel de tijd.
Nu gaat dat niet tot mijn grote spijt.
Mijn ogen vallen langzaam dicht.
Ik ben voor de moeheid gezwicht.
Tot later vanuit het Leids front.
De bal is morgen misschien niet rond.
Heb kabeltje erin gedaan. 2.5 mb/s nu.quote:
de leefquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb kabeltje erin gedaan. 2.5 mb/s nu.
Stommerd. Ik dacht dat dit zou helpen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds ben jij van het Zwols gesticht.
Stijn heeft als Feijenoorder net zo'n antipathie tegen Amsterdam als ik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stommerd. Ik dacht dat dit zou helpen.
Klopt, maar ik kan moeilijk beweren dat ik Rotterdams ben. Ben er misschien vijf keer geweest.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stijn heeft als Feijenoorder net zo'n antipathie tegen Amsterdam als ik.
Noahquote:
Gewoont overalt de T achtert plakkent.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan moeilijk beweren dat ik Rotterdams ben. Ben er misschien vijf keer geweest.
Okét.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoont overalt de T achtert plakkent.
bedt*quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil jullie mededelen dat ik in bed ga liggen.
picsquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil jullie mededelen dat ik in bed ga liggen.
En iedere Ajacied Amsterdams?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
In mijn hoofd spreekt iedere feyenoorder op dit topic rotterdams
Nee dat niet. Dat Amsterdams zit me niet zo ingebakken in m'n hoofd denk ik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En iedere Ajacied Amsterdams?
Ik ook niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik stel me echt geen accenten voor als ik berichten op FOK! lees hoor
Al wordt dit vaak wel als voorbeeld opgedragen als bewijs voor aantoonbare verharding van de maatschappij. Fylax is juist de nieuwe generatie. Een generatie die onze gemeenheid dient te compenseren als het soft, zachtgekookte eitje die hij isquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie weet, al kan het met de vorm van individualisme ook slecht uitpakken. Je weet het niet. De maatschappij denkt nu al 'eerst ik/eigen land dan de rest//buitenland'.
Tegen je moeder nog wel. Jij durft.Graag gedaan denk ik.
Gras is groen, elf tegen elfquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jancees, vieze dwarsfluit.
Een bal schop jij keihard door een winkelruit.
Boze mensen worden kwaad
JanCees snapt niet waarom iedereen op hem haat.
JanCees snapt soms wel meer niet
Daarom kreeg hij een nuttig cadeau van Zwarte Piet.
Was het een overheerlijke Volendamse paling?
Een scholletje dat Danny Blind in de zee ving?
We zullen het nooit weten.
Het cadeau werd weggebrand en is nu vergeten.
Tot zover een passage uit bet boeiende leven van JanCees.
Voetballen in Volendam is voorlopig niet Europees.
Ik stel me geen eens personen voor achter de accounts eigenlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is ook niet elke posts ofzo. Mja weet niet. Kan het niet uitleggen
quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is ook niet elke posts ofzo. Mja weet niet. Kan het niet uitleggen
Ik heb de nare eigenschap dat ik iedereen altijd voorstel als mezelf.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik stel me geen eens personen voor achter de accounts eigenlijk.
Ik spreek keurig ABN he, weet je zelf ook.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik praat niet Rotterdams
Kan het wel though
Dat heb ik dan weer totaal niet, ik leg altijd meer een link met de UI van mensen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb de nare eigenschap dat ik iedereen altijd voorstel als mezelf.Blank, universiteit, 21, man. Altijd weer een schok als iemand dan anders blijkt te zijn.
Ben je nou serieus of?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb de nare eigenschap dat ik iedereen altijd voorstel als mezelf.Blank, universiteit, 21, man. Altijd weer een schok als iemand dan anders blijkt te zijn.
Ja toch niet danquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik spreek keurig ABN he, weet je zelf ook.
Maar laatst betrapte ik dat aan de telefoon met m'n broertje het opzich best Rotterdams klinkt
Ik ben toevallig in het echt ook draaiende benen dus in dit geval heb je mazzel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer totaal niet, ik leg altijd meer een link met de UI van mensen.
Al word dat wel vaag bij jou
Ik spreek met een dik accent, dat hoor ik altijd als ik mensen spreek uit een ander deel van het landquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik spreek keurig ABN he, weet je zelf ook.
Maar laatst betrapte ik dat aan de telefoon met m'n broertje het opzich best Rotterdams klinkt
zeker als het over voetbal gaat.quote:
Ik ga best lekker in jouw wereldbeeld. Ik houd ook van jou.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga best lekker in jouw wereldbeeld. Ik houd ook van jou.
Ik ben blank, man, hetero.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar fijn dat je me zo hoog inschatquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja![]()
Natuurlijk wéét ik wel dat het niet zo is.
Ik ken jou inmiddels ietsje beter dus ik weet dat jij geen 21 of een man bent.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar fijn dat je me zo hoog inschat
21 en universiteit. Blank zijn zit dan wel weer goed bij mij.quote:
Rotterdams vond ik je niet klinken hoor.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zeker als het over voetbal gaat.
dan wordt het echt belachelijk rotterdams
Raar is dat als je meerdere talen spreekt met elkaar.
Dat je per onderwerp soms van taal verandert
Nee, een man klopt inderdaad totaal niet nee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken jou inmiddels ietsje beter dus ik weet dat jij geen 21 of een man bent.
Nee, kan ook ABN wat ik zei.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Rotterdams vond ik je niet klinken hoor.
ja heb ik ookquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, kan ook ABN wat ik zei.
Maar onder het juiste gezelschap kan ik het wel.
bedankt voor die aboquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ik een jaar in de achterhoek woonde vond ik het wel lachen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:17 schreef Tchock het volgende:
Ik praat vrijwel accentloos. Wat best chill is want oosterse accenten zijn echt lelijk.
Ik hoorde wel wat betuwe achtigs terug hoor. (Ik noem het ook enkel Betuwe gezien ik weet dat je uit Nijmegen komt)quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind ik ook jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:17 schreef Tchock het volgende:
Ik praat vrijwel accentloos. Wat best chill is want oosterse accenten zijn echt lelijk.
Lelijk man. Ik kende ooit een prachtig meisje uit de Achterhoek, echt super sexy. Tot ze haar mond open trok, dan gingen mijn oren bloeden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ik een jaar in de achterhoek woonde vond ik het wel lachen.
Dat ligt er aan. Mijn generatie wel, mijn ouders ook. Maar als mijn opa bijvoorbeeld een beetje enthousiast aan het kletsen is kan Crack hem nauwelijks verstaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik ook ja
Al praten ze in Zwolle wel redelijk normaal toch?
Je kan het sowieso aan mijn g horen die totaal niet zo scherp is als in het westen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoorde wel wat betuwe achtigs terug hoor. (Ik noem het ook enkel Betuwe gezien ik weet dat je uit Nijmegen komt)
Twents is echt kansloos. Niks anders dan klemtonen inslikken en woorden verdraaien. Verzin dan gewoon een hele andere taal zoals Friesquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:18 schreef Fok-it het volgende:
Vooral Drents en Twents is echt heel erg lelijk.
Ik doe niet mee aan de Friesland haat. Ik vind het wel een leuke provincie zolang ze maar niet hun eigen 'nuchterheid' benoemen.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:19 schreef Tchock het volgende:
En ik kan kraks familie totaal niet volgen. Brabants gebrabbel.
Dat is Nederlands eigenquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan de Friesland haat. Ik vind het wel een leuke provincie zolang ze maar niet hun eigen 'nuchterheid' benoemen.
Doen ze in Drenthe ook, snap dat ook niet hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twents is echt kansloos. Niks anders dan klemtonen inslikken en woorden verdraaien. Verzin dan gewoon een hele andere taal zoals Fries
Ik behaalde 2 zeildiploma's in Frieslandquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:21 schreef JanCees het volgende:
Mijn overgrootmoeder kwam uit Sneek
#rip
Lachen. Printscreen gemaakt just in case.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:20 schreef Mortaxx het volgende:
R&P / Gekke shit wat je huidige vriendin/vriend wel eens doet
hehe
ik hou echt van r&pquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:20 schreef Mortaxx het volgende:
R&P / Gekke shit wat je huidige vriendin/vriend wel eens doet
hehe
Je mag hun namen wel voluit schrijven hoor. Ze zitten waarschijnlijk toch niet op fok.quote:
Ik heb zojuist mijn eerste r&p post ooit gemaakt en het was geeneens grappig of hulpvol.quote:
Mensen die niet op FOK! zittenquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag hun namen wel voluit schrijven hoor. Ze zitten waarschijnlijk toch niet op fok.
Nu al naar bed?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mijn eerste r&p post ooit gemaakt en het was geeneens grappig of hulpvol.
Tijd om naar bed te gaan.
Als in wat eten, douchen, tandenpoetsel en zien of ik daarna nog wat opzet ja of nee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die niet op FOK! zitten
[..]
Nu al naar bed?
Dan geef ik je toestemming, je liet me wel even schrikken jeetjequote:Op maandag 18 augustus 2014 02:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als in wat eten, douchen, tandenpoetsel en zien of ik daarna nog wat opzet ja of nee.
Ik snap nooit dat mensen alleen maar ja nee en amen-berichtjes kunnen posten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik snap nooit dat mensen zo'n hele lap tekst gaan schrijven op FOK!
Er is nog een middenweg tussen dat of een verhaal van 40-45 alinea's posten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat mensen alleen maar ja nee en amen-berichtjes kunnen posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |