Ja, dan is het wel goed ja.quote:
Weet niet, moet nog uitzoekenquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dan is het wel goed ja.
Voor hoelang dan?
Huppertsquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit deed Hupperts vandaag. Poulsen begreep voor hem gelukkig dat het ging mislukken en stond al klaar
Luister jij dat Stijn?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer.
Wat vind je van Bennie Jolink en Normaal?
Wist je trouwens dat Bennie Jolink continu dronken is?
Mijn hetze begon al wel aan te slaanquote:
Wel grappig altijd toch. Inso en ik zijn groot fan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer.
Wat vind je van Bennie Jolink en Normaal?
Wist je trouwens dat Bennie Jolink continu dronken is?
Ik luister redelijk veel Nederlandse muziek. Paupermuziek komt in de spotlights en de kwaliteit blijft op de achtergrond.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Luister jij dat Stijn?
Mooi Wark enzo
Serieus nog niet zo'n slechte muziekquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel grappig altijd toch. Inso en ik zijn groot fan.
Jannes is ook wel wat voor je dan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik luister redelijk veel Nederlandse muziek. Paupermuziek komt in de spotlights en de kwaliteit blijft op de achtergrond.
Ooh heb jij een hetze tegen Hupperts?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn hetze begon al wel aan te slaan
FOKKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jannes is ook wel wat voor je dan.
Zing je dan ook lekker mee?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik luister redelijk veel Nederlandse muziek. Paupermuziek komt in de spotlights en de kwaliteit blijft op de achtergrond.
Halloquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
FOKKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de favoriet van Littlerabbit
Altijd weer die overacting van Fylax.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
FOKKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
doet me denken aan altijd weer die autodropquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Altijd weer die overacting van Fylax.
Nou nou nouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |