Gewoont overalt de T achtert plakkent.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan moeilijk beweren dat ik Rotterdams ben. Ben er misschien vijf keer geweest.
Okét.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoont overalt de T achtert plakkent.
bedt*quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil jullie mededelen dat ik in bed ga liggen.
picsquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil jullie mededelen dat ik in bed ga liggen.
En iedere Ajacied Amsterdams?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
In mijn hoofd spreekt iedere feyenoorder op dit topic rotterdams
Nee dat niet. Dat Amsterdams zit me niet zo ingebakken in m'n hoofd denk ik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En iedere Ajacied Amsterdams?
Ik ook niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik stel me echt geen accenten voor als ik berichten op FOK! lees hoor
Al wordt dit vaak wel als voorbeeld opgedragen als bewijs voor aantoonbare verharding van de maatschappij. Fylax is juist de nieuwe generatie. Een generatie die onze gemeenheid dient te compenseren als het soft, zachtgekookte eitje die hij isquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie weet, al kan het met de vorm van individualisme ook slecht uitpakken. Je weet het niet. De maatschappij denkt nu al 'eerst ik/eigen land dan de rest//buitenland'.
Tegen je moeder nog wel. Jij durft.Graag gedaan denk ik.
Gras is groen, elf tegen elfquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jancees, vieze dwarsfluit.
Een bal schop jij keihard door een winkelruit.
Boze mensen worden kwaad
JanCees snapt niet waarom iedereen op hem haat.
JanCees snapt soms wel meer niet
Daarom kreeg hij een nuttig cadeau van Zwarte Piet.
Was het een overheerlijke Volendamse paling?
Een scholletje dat Danny Blind in de zee ving?
We zullen het nooit weten.
Het cadeau werd weggebrand en is nu vergeten.
Tot zover een passage uit bet boeiende leven van JanCees.
Voetballen in Volendam is voorlopig niet Europees.
Ik stel me geen eens personen voor achter de accounts eigenlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is ook niet elke posts ofzo. Mja weet niet. Kan het niet uitleggen
quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is ook niet elke posts ofzo. Mja weet niet. Kan het niet uitleggen
Ik heb de nare eigenschap dat ik iedereen altijd voorstel als mezelf.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik stel me geen eens personen voor achter de accounts eigenlijk.
Ik spreek keurig ABN he, weet je zelf ook.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik praat niet Rotterdams
Kan het wel though
Dat heb ik dan weer totaal niet, ik leg altijd meer een link met de UI van mensen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb de nare eigenschap dat ik iedereen altijd voorstel als mezelf.Blank, universiteit, 21, man. Altijd weer een schok als iemand dan anders blijkt te zijn.
Ben je nou serieus of?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb de nare eigenschap dat ik iedereen altijd voorstel als mezelf.Blank, universiteit, 21, man. Altijd weer een schok als iemand dan anders blijkt te zijn.
Ja toch niet danquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik spreek keurig ABN he, weet je zelf ook.
Maar laatst betrapte ik dat aan de telefoon met m'n broertje het opzich best Rotterdams klinkt
Ik ben toevallig in het echt ook draaiende benen dus in dit geval heb je mazzel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer totaal niet, ik leg altijd meer een link met de UI van mensen.
Al word dat wel vaag bij jou
Ik spreek met een dik accent, dat hoor ik altijd als ik mensen spreek uit een ander deel van het landquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik spreek keurig ABN he, weet je zelf ook.
Maar laatst betrapte ik dat aan de telefoon met m'n broertje het opzich best Rotterdams klinkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |