zeker als het over voetbal gaat.quote:
Ik ga best lekker in jouw wereldbeeld. Ik houd ook van jou.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb de nare eigenschap dat ik iedereen altijd voorstel als mezelf.Blank, universiteit, 21, man. Altijd weer een schok als iemand dan anders blijkt te zijn.
Wat?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga best lekker in jouw wereldbeeld. Ik houd ook van jou.
Ik ben blank, man, hetero.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb de nare eigenschap dat ik iedereen altijd voorstel als mezelf.Blank, universiteit, 21, man. Altijd weer een schok als iemand dan anders blijkt te zijn.
Maar fijn dat je me zo hoog inschatquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja![]()
Natuurlijk wéét ik wel dat het niet zo is.
Ik ken jou inmiddels ietsje beter dus ik weet dat jij geen 21 of een man bent.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar fijn dat je me zo hoog inschat
21 en universiteit. Blank zijn zit dan wel weer goed bij mij.quote:
Rotterdams vond ik je niet klinken hoor.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zeker als het over voetbal gaat.
dan wordt het echt belachelijk rotterdams
Raar is dat als je meerdere talen spreekt met elkaar.
Dat je per onderwerp soms van taal verandert
Nee, een man klopt inderdaad totaal niet nee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken jou inmiddels ietsje beter dus ik weet dat jij geen 21 of een man bent.
Nee, kan ook ABN wat ik zei.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Rotterdams vond ik je niet klinken hoor.
ja heb ik ookquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, kan ook ABN wat ik zei.
Maar onder het juiste gezelschap kan ik het wel.
bedankt voor die aboquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ik een jaar in de achterhoek woonde vond ik het wel lachen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:17 schreef Tchock het volgende:
Ik praat vrijwel accentloos. Wat best chill is want oosterse accenten zijn echt lelijk.
Ik hoorde wel wat betuwe achtigs terug hoor. (Ik noem het ook enkel Betuwe gezien ik weet dat je uit Nijmegen komt)quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind ik ook jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:17 schreef Tchock het volgende:
Ik praat vrijwel accentloos. Wat best chill is want oosterse accenten zijn echt lelijk.
Lelijk man. Ik kende ooit een prachtig meisje uit de Achterhoek, echt super sexy. Tot ze haar mond open trok, dan gingen mijn oren bloeden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ik een jaar in de achterhoek woonde vond ik het wel lachen.
Dat ligt er aan. Mijn generatie wel, mijn ouders ook. Maar als mijn opa bijvoorbeeld een beetje enthousiast aan het kletsen is kan Crack hem nauwelijks verstaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik ook ja
Al praten ze in Zwolle wel redelijk normaal toch?
Je kan het sowieso aan mijn g horen die totaal niet zo scherp is als in het westen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoorde wel wat betuwe achtigs terug hoor. (Ik noem het ook enkel Betuwe gezien ik weet dat je uit Nijmegen komt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |