SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Seriously?quote:
Heraclesquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
wist alle uitslagen van het Ajax onder van Basten
tyfusjaar was dat
4-0 tegen Sparta verliezenquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heracles
van Basten die een klacht gaat indienen
2/10quote:
bbq?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
die garnalen en spareribs zorgen voor buikpijn
kut leef
waar heb je gegeten dan? Garnalen en spareribs, aparte combiquote:
Dag Stijnquote:
zuid amerikaans restaurantquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
waar heb je gegeten dan? Garnalen en spareribs, aparte combi
Ik weet het vrijwel zeker.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Stijn. Ooit een meer terechte TT gezien?
Nog een weekje of 2 en dan weer naar school of niet?quote:
Wij hebben Immersquote:
Genot, heerlijk, feest.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog een weekje of 2 en dan weer naar school of niet?
Die houtjetouwtje TT's van jou stellen helemaal niets voorquote:
Donequote:Op maandag 18 augustus 2014 01:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Enkel als je hem hier eerst op aanpakt.
Nee, jij trekt volle zalen zeker.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die houtjetouwtje TT's van jou stellen helemaal niets voor
Tot het eelt op mijn handen staatquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, jij trekt volle zalen zeker.
Doe even normaal tegen Mortaxx. Als hij je ooit hard heeft aangepakt/toegesproken zal dit heus terecht zijn geweest de capabele moderator die hij is.quote:
Hij doet gemeen over mij terwijl ik hem niets heb misdaanquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe even normaal tegen Mortaxx. Als hij je ooit hard heeft aangepakt/toegesproken zal dit heus terecht zijn geweest de capabele moderator die hij is.
Overcompensatie. Zijn looks redden hem maar tot op een zekere hoogte. 1,76 of zo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij doet gemeen over mij terwijl ik hem niets heb misdaan.
Misschien kunnen we zo weer een puike discussie beginnen JR.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
VI filmpjes kijken op youtube, genieten
quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, jij trekt volle zalen zeker.
Waarover wil jij met hem discussieren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kunnen we zo weer een puike discussie beginnen JR.
Geloof is niet serieus te nemenquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb steeds het idee dat Mortaxx een magere Hein van twee meter groot is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overcompensatie. Zijn looks redden hem maar tot op een zekere hoogte. 1,76 of zo.
Laten we eens een origineel onderwerp nemenquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit is gewoon provocerenquote:
Zwervers onder een verpauperde brug, wat moet je ermee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we eens een origineel onderwerp nemen
quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb steeds het idee dat Mortaxx een magere Hein van twee meter groot is.
Een magere Hein wel ja, maar 2 meter? 2 meter onder nap misschien XDquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zwervers zijn zwervers.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zwervers onder een verpauperde brug, wat moet je ermee.
Je zit voor de helft goed. Net als zijn le... te makkelijk dit. Ik haak af.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb steeds het idee dat Mortaxx een magere Hein van 1m75 klein is.
Leuk bruggetjequote:Op maandag 18 augustus 2014 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zwervers onder een verpauperde brug, wat moet je ermee.
Hahaquote:
Volgens mij wel. Hij had ook een keer een interview met Balotelliquote:
El Ghaziquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Graag jullie voorspellingen over de column van Willem van Hanegem.
• El Ghazi is een lul
• Van Geel is een lul
Willem van Hanegem is een lulquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Graag jullie voorspellingen over de column van Willem van Hanegem.
• El Ghazi is een lul
• Van Geel is een lul
quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Willem van Hanegem is een lul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |