Ik weet het vrijwel zeker.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Stijn. Ooit een meer terechte TT gezien?
Nog een weekje of 2 en dan weer naar school of niet?quote:
Wij hebben Immersquote:
Genot, heerlijk, feest.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog een weekje of 2 en dan weer naar school of niet?
Die houtjetouwtje TT's van jou stellen helemaal niets voorquote:
Donequote:Op maandag 18 augustus 2014 01:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Enkel als je hem hier eerst op aanpakt.
Nee, jij trekt volle zalen zeker.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die houtjetouwtje TT's van jou stellen helemaal niets voor
Tot het eelt op mijn handen staatquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, jij trekt volle zalen zeker.
Doe even normaal tegen Mortaxx. Als hij je ooit hard heeft aangepakt/toegesproken zal dit heus terecht zijn geweest de capabele moderator die hij is.quote:
Hij doet gemeen over mij terwijl ik hem niets heb misdaanquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe even normaal tegen Mortaxx. Als hij je ooit hard heeft aangepakt/toegesproken zal dit heus terecht zijn geweest de capabele moderator die hij is.
Overcompensatie. Zijn looks redden hem maar tot op een zekere hoogte. 1,76 of zo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij doet gemeen over mij terwijl ik hem niets heb misdaan.
Misschien kunnen we zo weer een puike discussie beginnen JR.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
VI filmpjes kijken op youtube, genieten
quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, jij trekt volle zalen zeker.
Waarover wil jij met hem discussieren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kunnen we zo weer een puike discussie beginnen JR.
Geloof is niet serieus te nemenquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb steeds het idee dat Mortaxx een magere Hein van twee meter groot is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overcompensatie. Zijn looks redden hem maar tot op een zekere hoogte. 1,76 of zo.
Laten we eens een origineel onderwerp nemenquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit is gewoon provocerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |