Twents is echt kansloos. Niks anders dan klemtonen inslikken en woorden verdraaien. Verzin dan gewoon een hele andere taal zoals Friesquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:18 schreef Fok-it het volgende:
Vooral Drents en Twents is echt heel erg lelijk.
Ik doe niet mee aan de Friesland haat. Ik vind het wel een leuke provincie zolang ze maar niet hun eigen 'nuchterheid' benoemen.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:19 schreef Tchock het volgende:
En ik kan kraks familie totaal niet volgen. Brabants gebrabbel.
Dat is Nederlands eigenquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan de Friesland haat. Ik vind het wel een leuke provincie zolang ze maar niet hun eigen 'nuchterheid' benoemen.
Doen ze in Drenthe ook, snap dat ook niet hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twents is echt kansloos. Niks anders dan klemtonen inslikken en woorden verdraaien. Verzin dan gewoon een hele andere taal zoals Fries
Ik behaalde 2 zeildiploma's in Frieslandquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:21 schreef JanCees het volgende:
Mijn overgrootmoeder kwam uit Sneek
#rip
Lachen. Printscreen gemaakt just in case.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:20 schreef Mortaxx het volgende:
R&P / Gekke shit wat je huidige vriendin/vriend wel eens doet
hehe
ik hou echt van r&pquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:20 schreef Mortaxx het volgende:
R&P / Gekke shit wat je huidige vriendin/vriend wel eens doet
hehe
Je mag hun namen wel voluit schrijven hoor. Ze zitten waarschijnlijk toch niet op fok.quote:
Ik heb zojuist mijn eerste r&p post ooit gemaakt en het was geeneens grappig of hulpvol.quote:
Mensen die niet op FOK! zittenquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag hun namen wel voluit schrijven hoor. Ze zitten waarschijnlijk toch niet op fok.
Nu al naar bed?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mijn eerste r&p post ooit gemaakt en het was geeneens grappig of hulpvol.
Tijd om naar bed te gaan.
Als in wat eten, douchen, tandenpoetsel en zien of ik daarna nog wat opzet ja of nee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die niet op FOK! zitten
[..]
Nu al naar bed?
Dan geef ik je toestemming, je liet me wel even schrikken jeetjequote:Op maandag 18 augustus 2014 02:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als in wat eten, douchen, tandenpoetsel en zien of ik daarna nog wat opzet ja of nee.
Ik snap nooit dat mensen alleen maar ja nee en amen-berichtjes kunnen posten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik snap nooit dat mensen zo'n hele lap tekst gaan schrijven op FOK!
Er is nog een middenweg tussen dat of een verhaal van 40-45 alinea's posten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat mensen alleen maar ja nee en amen-berichtjes kunnen posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |