Omdat het veel te tam is anders.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben we daar Elan voor nodig?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Op `n dag vertelde, mijn lieve oma,
dat zij op weg ging heel alleen
Voor haar allerlaatste reis
Naar `n heel mooi paradijs
Ze zei toen lieve jongen
Als ik daar aan kom,
zing jij dan nog jouw lied voor mij
Want dan voel ik mij niet zo alleen
Ik zing dit lied voor jou alleen
Breng witte rozen voor jou mee
Oh lieve oma, waar `k van hou
`t Is hier zo eenzaam zonder jou
Ik zing dit lied voor jou steeds weer
En droog m`n tranen keer op keer
Oh lieve oma, `k hou van jou
Van jou,van jou
oh de herinneringen
Hopelijk leest hij mee nu zodat hij alles tegen ons kan gebruiken als hij ons eventjes niet magquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij weer zin heeft in een psychoanalyse.
Ik vind het juist een prettige sfeerquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat het veel te tam is anders.
Fylax schijnt een emotionele jongen te zijn vol puberproblemen. Je moet je invloed niet onderschatten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat vind je mooi? En ontzettend gemeen, het valt nog best mee, toch?
Die was ook niet helemaal goed bij zijn paaseiquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger had je Stuart om een discussie te starten. Die is ook al weg.
Godverdomme, godverdomme.
dankjequote:Op maandag 18 augustus 2014 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fylax schijnt een emotionele jongen te zijn vol puberproblemen. Je moet je invloed niet onderschatten.
En er stond eerst "Doe ffe normaal of zo" maar ik merkte vandaag dat ik jouw zinnetjes nu ook al buiten FOK! gebruik
Het zijn hier verder allemaal ideale schoonzonenquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben we daar Elan voor nodig?
1x iets roepen en ik heb weer een ban van een maandquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het zijn hier verder allemaal ideale schoonzonen
Ga hem zo kijken,quote:
duurt zeker langquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga hem zo kijken,
vond hem wel wat voor jou
Nee hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het zijn hier verder allemaal ideale schoonzonen
Weer?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
1x iets roepen en ik heb weer een ban van een maand
2.5 uurquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
duurt zeker lang
misschien zet ik hem wel op
Nou neequote:Op maandag 18 augustus 2014 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit niet zo te stoken. Probeer je een ruzie tussen mij en Flippiee te veroorzaken of zo? :s
OOOOH SA-NAAAPquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Elan een kneus noemen terwijl jij rond loopt
Jeetje de jeugd van tegenwoordig kan echt niets meer aan. Mietjes. En dat gaat onze AOW betalen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fylax schijnt een emotionele jongen te zijn vol puberproblemen. Je moet je invloed niet onderschatten.
En er stond eerst "Doe ffe normaal of zo" maar ik merkte vandaag dat ik jouw zinnetjes nu ook al buiten FOK! gebruik
Ik vond hem erg Amerikaans.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga hem zo kijken,
vond hem wel wat voor jou
Leuke wedstrijd vanmiddag hequote:Op maandag 18 augustus 2014 01:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jeetje de jeugd van tegenwoordig kan echt niets meer aan. Mietjes. En dat gaat onze AOW betalen.
Hahaha echt?Ik gebruik 'je bent zelf' te veel, gemakshalve beschuldig ik jou hiervan.
Wanneer heb jij voor het laatst een ban gehad, jongen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
1x iets roepen en ik heb weer een ban van een maand
Terwijl hij juist controversieel is qua geloofsperceptie.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Elan is een soort van mongool.
Om het wat netter te zeggen: halve zool.
Binnen enkele dagen is hij terug.
Oh, fuck, nee, wat errug.
Ik vrees al bij zijn terugkomst voor de eerste kijk in de sherlock
De tranen vullen al gauw mijn koffiemok
Ik hoop op dit moment dat je me heel erg haat.
Voor als het even wat minder met je gaat.
Dit gedicht is eigenlijk te debiel voor woorden.
Dat beamen de mensen die het voor het eerst hoorden.
Snel een einde aan dit tyfusgedicht.
Mocht ik nog verder willen typen, dan nadert al snel weer het zonlicht
Oh ik bedoelde meer de manier waarop de film gemaakt was.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terwijl hij juist controversieel is qua geloofsperceptie.
Dat is niet heel amerikaans toch?
Maanden geleden alquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst een ban gehad, jongen.
Ik vind dit niet erg grappig maar ik waardeer wel erg dat je de moeite hebt genomen het te maken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Elan is een soort van mongool.
Om het wat netter te zeggen: halve zool.
Binnen enkele dagen is hij terug.
Oh, fuck, nee, wat errug.
Ik vrees al bij zijn terugkomst voor de eerste kijk in de sherlock
De tranen vullen al gauw mijn koffiemok
Ik hoop op dit moment dat je me heel erg haat.
Voor als het even wat minder met je gaat.
Dit gedicht is eigenlijk te debiel voor woorden.
Dat beamen de mensen die het voor het eerst hoorden.
Snel een einde aan dit tyfusgedicht.
Mocht ik nog verder willen typen, dan nadert al snel weer het zonlicht
Wellicht slechts positief. Als het allemaal van die softies zijn gaat de ouderenzorg ze wellicht ook extreem aan het hart. Niet één maar twee scootmobielen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jeetje de jeugd van tegenwoordig kan echt niets meer aan. Mietjes. En dat gaat onze AOW betalen.
Hahaha echt?Ik gebruik 'je bent zelf' te veel, gemakshalve beschuldig ik jou hiervan.
Ik vind je altijd wel leuke tekstjes schrijvenquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zou het niet beter kunnen. Jaloers jong.
Stinh0quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind je altijd wel leuke tekstjes schrijven
Wie weet, al kan het met de vorm van individualisme ook slecht uitpakken. Je weet het niet. De maatschappij denkt nu al 'eerst ik/eigen land dan de rest//buitenland'.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht slechts positief. Als het allemaal van die softies zijn gaat de ouderenzorg ze wellicht ook extreem aan het hart. Niet één maar twee scootmobielen.
En ja. Het was zelfs één van de eerste dingen die ik tegen mijn moeder zei na haar anderhalve maand niet gezien te hebben. Je hebt een slechte invloed op mij
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt aan iedereen gedacht dus ik zie het probleem nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie weet, al kan het met de vorm van individualisme ook slecht uitpakken. Je weet het niet. De maatschappij denkt nu al 'eerst ik/eigen land dan de rest//buitenland'.
Tegen je moeder nog wel. Jij durft.Graag gedaan denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |