Een vervanger voor Clasie iigquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:24 schreef Maver24 het volgende:
Kijk dat er versterking moet komen op het middenveld dat is wel duidelijk, maar wie moeten we nu gaan halen. Schijnbaar heeft Feyenoord geen nummer 10 nodig dus hoeven we daar ook niet naar te kijken
Meh. Hij gooit Immers er niet zonder pardon uit voor een nieuweling. Dat vind ik niet zo vreemd eigenlijk, wat je dan ook van Immers vindt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:24 schreef Breekfast het volgende:
Blijkbaar heeft Rutten liever Immers op de nummer 10 positie
Een tweede, derde en tweede notering. Daarmee doe je het beter dan de door jou genoemde clubs. Maar vertel, wie binnen Feyenoord heeft je moeder verkracht? Ik ben nu wel benieuwd eigenlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:25 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Welke prestaties? Geen kampioen, geen CL noch succes in de Europa League. Hoogstens 2 of drie maanden aan misplaatste optimisme onder de supporters vlak voor het seizoen begint, om vervolgens in een poel der realisme te vallen. Nee, je doet al jaren voor spek en bonen mee in de Eredivisie.
Tja, Schaken werd toch ook zonder pardon geofferd voor Bilal? Dus Immers passeren voor Ziyech had ik ook niet vreemd gevonden. Of krijgen we dan het geval dat hij op een sleutelpositie staat en dat lastiger te wisselen is dan een rechtsbuitenplek?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh. Hij gooit Immers er niet zonder pardon uit voor een nieuweling. Dat vind ik niet zo vreemd eigenlijk, wat je dan ook van Immers vindt.
Hangt ervan af hoe je het leest. Of er is gezegd dt hij vaker op die posities speelt dan op 10 of er is gezegd dat hij vaker op die posities speelt vergeleken bij twentequote:Op zondag 17 augustus 2014 18:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is dat letterlijk zo naar buiten gebracht dan?
Uh, maar Schaken wel, waarom is dat anders?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh. Hij gooit Immers er niet zonder pardon uit voor een nieuweling. Dat vind ik niet zo vreemd eigenlijk, wat je dan ook van Immers vindt.
Bestuur tegen de muur.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:27 schreef PIETR het volgende:
Zwaar vernederend dat een speler Twente (onder curatele) boven Feyenoord (20+ miljoen in kas) verkiest. En dat is de schuld van Van Geel/Rutten.
Maar Immers is onze belangrijkste spelerquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja, Schaken werd toch ook zonder pardon geofferd voor Bilal? Dus Immers passeren voor Ziyech had ik ook niet vreemd gevonden. Of krijgen we dan het geval dat hij op een sleutelpositie staat en dat lastiger te wisselen is dan een rechtsbuitenplek?
Omdat Schaken al een jaar op zijn retour is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:27 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Uh, maar Schaken wel, waarom is dat anders?
Wellicht dat Sleegers/Slabbekoorn hem uit de basis kan spelen, maar dat zie ik niet zo snel gebeurenquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
En dan de rest van het seizoen met Immers op 10. Moet er niet aan denken
Leuk, die irrelevante noteringen, om er vervolgens niets mee te doen (geen CL, geen Europa League, etc). Qua ambitie niets, qua sportieve vooruitzicht niets, qua aankoopbeleid niets, etc.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:27 schreef Caland het volgende:
Een tweede, derde en tweede notering. Daarmee doe je het beter dan de door jou genoemde clubs. Maar vertel, wie binnen Feyenoord heeft je moeder verkracht? Ik ben nu wel benieuwd eigenlijk.
Eigenlijk vergelijkbaar met je bovenkamer dus?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Leuk, die irrelevante noteringen, om er vervolgens niets mee te doen (geen CL, geen Europa League, etc). Qua ambitie niets, qua sportieve vooruitzicht niets, qua aankoopbeleid niets, etc.
Gewoon helemaal niets in Rotterdam.
Immers is 28, die ontwikkelt zich ook niet, en Schaken is eerder uit vorm dan fysiek of technisch aan het aftakelen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat Schaken al een jaar op zijn retour is.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:27 schreef PIETR het volgende:
Zwaar vernederend dat een speler Twente (onder curatele) boven Feyenoord (20+ miljoen in kas) verkiest. En dat is de schuld van Van Geel/Rutten.
We gaan het weer zien jochie. Dat kratje bier nog doen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Leuk, die irrelevante noteringen, om er vervolgens niets mee te doen (geen CL, geen Europa League, etc). Qua ambitie niets, qua sportieve vooruitzicht niets, qua aankoopbeleid niets, etc.
Gewoon helemaal niets in Rotterdam.
Hij heeft sowieso geen techniek, dan kan dat ook niet aftakelen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:30 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Immers is 28, die ontwikkelt zich ook niet, en Schaken is eerder uit vorm dan fysiek of technisch aan het aftakelen.
Een jaar uit vorm is overdreven, Schaken is gewoon aan het aftakelen hoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:30 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Immers is 28, die ontwikkelt zich ook niet, en Schaken is eerder uit vorm dan fysiek of technisch aan het aftakelen.
Koning Kazim gaat het waarmaken dit jaar, let maar opquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:30 schreef Mansjester het volgende:
Misschien hebben jullie Ziyech niet hard nodig, maar de aankopen zijn tot nu toe echt drama![]()
Kennelijk niks geleerd van papzakken als Bakkal en Armenteros, aangezien Kazim is gehuurd
Zou bijna zeggen van wel ja. Van Geel en Gudde moeten nooit meer het woord topsportmentaliteit in de mond nemen, want dat is er blijkbaar niet.quote:
Ik heb het al gezien. Plek 5/6 dit jaar.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:30 schreef Caland het volgende:
We gaan het weer zien jochie. Dat kratje bier nog doen?
Dat zei men ook over Maher bijvoorbeeld. Maar ga vooral door met janken hier omdat een speler, die je niet eens echt nodig hebt, niet tekentquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:31 schreef RetRy32 het volgende:
1 jaar contract speler, 1 van de beste spelers in de eredivisie
Er is gewoon keihard gefaald.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:31 schreef RetRy32 het volgende:
1 jaar contract speler, 1 van de beste spelers in de eredivisie, dit niet strikken is gewoon dramatisch, ook voor de toekomstige financiën (verkopen met winst).
Ook. Als ze hem graag hadden willen hebben dan hadden ze hem de 10 positie moeten beloven.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:30 schreef Sunri5e het volgende:
[..]![]()
Feyenoord bood hem een beter salaris dan Twente. Hij heeft gekozen voor de zekerheid dat hij op 10 zou spelen. Dat is niet de schuld van van Geel.
En als hij dan toch wil komen, prima. Toch een goede speler, die ook ergens anders goed uit de verf kan komen. Niks mis meequote:Op zondag 17 augustus 2014 18:32 schreef Sunri5e het volgende:
Als ze nu maar niet met Toornstra op de proppen gaan komen. Die is beduidend minder dan Ziyech en die moet ook op 10 spelen om goed tot zijn recht te komen. Als ze Ziyech al geen zekerheid kunnen geven dan kunnen ze dat Toornstra al helemaal niet.
Toornstra eerder als vervanger voor Clasie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:32 schreef Sunri5e het volgende:
Als ze nu maar niet met Toornstra op de proppen gaan komen. Die is beduidend minder dan Ziyech en die moet ook op 10 spelen om goed tot zijn recht te komen. Als ze Ziyech al geen zekerheid kunnen geven dan kunnen ze dat Toornstra al helemaal niet.
Toornstra, Vormer en Immers op een middenveld. Geen genot.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:32 schreef Sunri5e het volgende:
Toornstra is inderdaad een vervanger voor Clasiequote:Op zondag 17 augustus 2014 18:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Toornstra eerder als vervanger voor Clasie.
Dan is dan al een jaar of anderhalf, dat Schaken uit vorm is. Dat zou ik toch wel een klein beetje onder aftakeling willen gaan scharen inmiddels.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:30 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Maher heeft een dip.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zei men ook over Maher bijvoorbeeld. Maar ga vooral door met janken hier omdat een speler, die je niet eens echt nodig hebt, niet tekent
Prima. Veel succes bij Zwolle verder. We gaan je niet missen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:32 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik heb het al gezien. Plek 5/6 dit jaar.
Laten we het gewoon oogkanker noemenquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Toornstra, Vormer en Immers op een middenveld. Geen genot.
Zijn wel jongens die zo lekker normaal gebleven zijn, gewoon goeie Hollandse jongensquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:35 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Laten we het gewoon oogkanker noemen
Aan de roulettetafel waarschijnlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:36 schreef timmmmm het volgende:
Ik vraag me trouwens echt af waar Kazim in vredesnaam gaat spelen. Op de plek van Te Vrede?
Hij is gehaald als centrale spits, dus dat lijkt mij wel jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:36 schreef timmmmm het volgende:
Ik vraag me trouwens echt af waar Kazim in vredesnaam gaat spelen. Op de plek van Te Vrede?
Mja, dat is veiliger dan uitgaan van ons scoutingnetwerk, dus dat snap ik dan nog welquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:37 schreef Henrys het volgende:
Eigenlijk best wel triest dat Feyenoord helemaal geen netwerk meer heeft en het moet doen met tips van de zoon van Koeman en Van Hooijdonk
twitter:DaanRieken twitterde op zondag 17-08-2014 om 17:57:48Opvallend detail: #Feyenoord sprak weliswaar met #Heerenveen en Ziyech, maar bracht nooit daadwerkelijk een bod uit reageer retweet
Hoeveel heeft Ziyech eigenlijk gekost voor Twente?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:39 schreef Maastoren het volgende:
twitter:DaanRieken twitterde op zondag 17-08-2014 om 17:57:48Opvallend detail: #Feyenoord sprak weliswaar met #Heerenveen en Ziyech, maar bracht nooit daadwerkelijk een bod uit reageer retweet
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:39 schreef Maastoren het volgende:
3-4 mln schijnt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Ziyech eigenlijk gekost voor Twente?
Ook wel wat kwaliteit.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:41 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Doe maar Drenthe. Deze selectie kan wel een beetje swag gebruiken
Nogmaals, koning Kazim gaat hem rocken dit seizoen. Ik vertrouw erinquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:40 schreef RetRy32 het volgende:
Een Kazim die normaal doet is wel letterlijk 2x zo goed als Te Vrede.
Ze moeten volgens mij alleen om toestemming vragen, en als je op dat moment genoeg in kas hebt dan mag het gewoon en dan krijg je die toestemming.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar dat Twente dat dan mag uitgeven als ze onder curatele staan
Ah oké. Doyen zal ook wel hebben meegeholpen denk ik.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze moeten volgens mij alleen om toestemming vragen, en als je op dat moment genoeg in kas hebt dan mag het gewoon en dan krijg je die toestemming.
Ook jij veel plezier bij Zwolle. Toedels.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Dus het is niet gelukt om Zyiech binnen te halen.. ben eigenlijk wel klaar met het belabberde transferbeleid van Feyenoord.. zoek het dan maar uit ook, met je zooitje Van Geel
Gok zon 4 miljoen. Veel meer kan het niet zijn geweest gezien de financiele situatie van Twente.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Ziyech eigenlijk gekost voor Twente?
Immers maakt wel veel goals, maar doet ook zoveel fout dat je minstens net zoveel goals misloopt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Altijd die haat op Immers, moet je kijken hoeveel die vent gescoord heeft de laatste twee jaar. Dan kan hij voetballend wel wat minder zijn, maar hij maakt wel de goals. Je levert zoveel scorend vermogen in als je Immers op de bank zet.
Beter halen we gewoon een spits en een vervanger voor Clasie, dan zijn we al een heel eind op weg.
Wel jammer dat Ziyech niet komt, maar je kan geen dingen gaan beloven die je waarschijnlijk niet gaat waarmaken. Als hij dan voor Twente kiest is dat zijn goed recht.
Ik vraag mij af wie dan de goals moeten maken? Boetius, Vilhena of Clasie? Die scoren ook heel weinig.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Immers maakt wel veel goals, maar doet ook zoveel fout dat je minstens net zoveel goals misloopt.
Opmieteren dan. Lekker voor Ajax gaan juichenquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Dus het is niet gelukt om Zyiech binnen te halen.. ben eigenlijk wel klaar met het belabberde transferbeleid van Feyenoord.. zoek het dan maar uit ook, met je zooitje Van Geel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |