twitter:DaanRieken twitterde op zondag 17-08-2014 om 17:57:48Opvallend detail: #Feyenoord sprak weliswaar met #Heerenveen en Ziyech, maar bracht nooit daadwerkelijk een bod uit reageer retweet
Hoeveel heeft Ziyech eigenlijk gekost voor Twente?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:39 schreef Maastoren het volgende:
twitter:DaanRieken twitterde op zondag 17-08-2014 om 17:57:48Opvallend detail: #Feyenoord sprak weliswaar met #Heerenveen en Ziyech, maar bracht nooit daadwerkelijk een bod uit reageer retweet
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:39 schreef Maastoren het volgende:
3-4 mln schijnt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Ziyech eigenlijk gekost voor Twente?
Ook wel wat kwaliteit.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:41 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Doe maar Drenthe. Deze selectie kan wel een beetje swag gebruiken
Nogmaals, koning Kazim gaat hem rocken dit seizoen. Ik vertrouw erinquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:40 schreef RetRy32 het volgende:
Een Kazim die normaal doet is wel letterlijk 2x zo goed als Te Vrede.
Ze moeten volgens mij alleen om toestemming vragen, en als je op dat moment genoeg in kas hebt dan mag het gewoon en dan krijg je die toestemming.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar dat Twente dat dan mag uitgeven als ze onder curatele staan
Ah oké. Doyen zal ook wel hebben meegeholpen denk ik.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze moeten volgens mij alleen om toestemming vragen, en als je op dat moment genoeg in kas hebt dan mag het gewoon en dan krijg je die toestemming.
Ook jij veel plezier bij Zwolle. Toedels.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Dus het is niet gelukt om Zyiech binnen te halen.. ben eigenlijk wel klaar met het belabberde transferbeleid van Feyenoord.. zoek het dan maar uit ook, met je zooitje Van Geel
Gok zon 4 miljoen. Veel meer kan het niet zijn geweest gezien de financiele situatie van Twente.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Ziyech eigenlijk gekost voor Twente?
Immers maakt wel veel goals, maar doet ook zoveel fout dat je minstens net zoveel goals misloopt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Altijd die haat op Immers, moet je kijken hoeveel die vent gescoord heeft de laatste twee jaar. Dan kan hij voetballend wel wat minder zijn, maar hij maakt wel de goals. Je levert zoveel scorend vermogen in als je Immers op de bank zet.
Beter halen we gewoon een spits en een vervanger voor Clasie, dan zijn we al een heel eind op weg.
Wel jammer dat Ziyech niet komt, maar je kan geen dingen gaan beloven die je waarschijnlijk niet gaat waarmaken. Als hij dan voor Twente kiest is dat zijn goed recht.
Ik vraag mij af wie dan de goals moeten maken? Boetius, Vilhena of Clasie? Die scoren ook heel weinig.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Immers maakt wel veel goals, maar doet ook zoveel fout dat je minstens net zoveel goals misloopt.
Opmieteren dan. Lekker voor Ajax gaan juichenquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Dus het is niet gelukt om Zyiech binnen te halen.. ben eigenlijk wel klaar met het belabberde transferbeleid van Feyenoord.. zoek het dan maar uit ook, met je zooitje Van Geel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |