twitter:DaanRieken twitterde op zondag 17-08-2014 om 17:57:48Opvallend detail: #Feyenoord sprak weliswaar met #Heerenveen en Ziyech, maar bracht nooit daadwerkelijk een bod uit reageer retweet
Hoeveel heeft Ziyech eigenlijk gekost voor Twente?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:39 schreef Maastoren het volgende:
twitter:DaanRieken twitterde op zondag 17-08-2014 om 17:57:48Opvallend detail: #Feyenoord sprak weliswaar met #Heerenveen en Ziyech, maar bracht nooit daadwerkelijk een bod uit reageer retweet
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:39 schreef Maastoren het volgende:
3-4 mln schijnt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Ziyech eigenlijk gekost voor Twente?
Ook wel wat kwaliteit.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:41 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Doe maar Drenthe. Deze selectie kan wel een beetje swag gebruiken
Nogmaals, koning Kazim gaat hem rocken dit seizoen. Ik vertrouw erinquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:40 schreef RetRy32 het volgende:
Een Kazim die normaal doet is wel letterlijk 2x zo goed als Te Vrede.
Ze moeten volgens mij alleen om toestemming vragen, en als je op dat moment genoeg in kas hebt dan mag het gewoon en dan krijg je die toestemming.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar dat Twente dat dan mag uitgeven als ze onder curatele staan
Ah oké. Doyen zal ook wel hebben meegeholpen denk ik.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze moeten volgens mij alleen om toestemming vragen, en als je op dat moment genoeg in kas hebt dan mag het gewoon en dan krijg je die toestemming.
Ook jij veel plezier bij Zwolle. Toedels.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Dus het is niet gelukt om Zyiech binnen te halen.. ben eigenlijk wel klaar met het belabberde transferbeleid van Feyenoord.. zoek het dan maar uit ook, met je zooitje Van Geel
Gok zon 4 miljoen. Veel meer kan het niet zijn geweest gezien de financiele situatie van Twente.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Ziyech eigenlijk gekost voor Twente?
Immers maakt wel veel goals, maar doet ook zoveel fout dat je minstens net zoveel goals misloopt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Altijd die haat op Immers, moet je kijken hoeveel die vent gescoord heeft de laatste twee jaar. Dan kan hij voetballend wel wat minder zijn, maar hij maakt wel de goals. Je levert zoveel scorend vermogen in als je Immers op de bank zet.
Beter halen we gewoon een spits en een vervanger voor Clasie, dan zijn we al een heel eind op weg.
Wel jammer dat Ziyech niet komt, maar je kan geen dingen gaan beloven die je waarschijnlijk niet gaat waarmaken. Als hij dan voor Twente kiest is dat zijn goed recht.
Ik vraag mij af wie dan de goals moeten maken? Boetius, Vilhena of Clasie? Die scoren ook heel weinig.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Immers maakt wel veel goals, maar doet ook zoveel fout dat je minstens net zoveel goals misloopt.
Opmieteren dan. Lekker voor Ajax gaan juichenquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Dus het is niet gelukt om Zyiech binnen te halen.. ben eigenlijk wel klaar met het belabberde transferbeleid van Feyenoord.. zoek het dan maar uit ook, met je zooitje Van Geel
quote:
Onjuist.. we hebben een middenveld zonder creativiteit en kunnen nog heel wat beroerde wedstrijden verwachten dit seizoen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:49 schreef opperkleurder het volgende:
Selectie van Feyenoord is sterk genoeg. Geen middenvelders nodig.
Bedankt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:47 schreef Pleun2011 het volgende:
zoek het dan maar uit ook, met je zooitje Van Geel
Dan zit je met een ontevreden speler die gaat zieken in je selectie. Ik snap Feyenoord wel. Het is graag of niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Onjuist.. we hebben een middenveld zonder creativiteit en kunnen nog heel wat beroerde wedstrijden verwachten dit seizoen.
Als het echt is stuk gelopen op het feit dat Zyiech niet de toezegging kreeg van de 10-positie dan zou ik dat echt ongelofelijk dom vinden.. had die knul gewoon beloofd wat hij wilde horen, daarna hadden we wel weer verder gezien. Prutsers
Ik blijf altijd Feyenoorder maar zal er minder rouwig om zijn als de prestaties tegenvallen omdat je dat nu eenmaal kan verwachten met dat achterlijke transferbeleidquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Opmieteren dan. Lekker voor Ajax gaan juichen
Die zouden allemaal meer scoren als je een creatieve 10 hebt die de kansjes voor die lui creëert. En de nieuwe spits natuurlijk. Vooral als dat geen type Pelle is heb je weinig aan Immers.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:52 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wie dan de goals moeten maken? Boetius, Vilhena of Clasie? Die scoren ook heel weinig.
Die Kazim begrijp ik ook geen reet van inderdaad, waarom je Drenthe niet moet halen lijkt me redelijk evident.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:53 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waarom wel zo'n Kazim-Kazim halen en geen Drenthe?
Ik snap het gehuil ook echt totaal niet eigenlijk. Men doet net alsof je hier Messi misloopt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:53 schreef Toiletgebruiker het volgende:
De laatste jaren zoveel tegenslagen gekend, en dan nu om een speler die geen prioriteit is, die niet komt, klaar zijn met Feyenoord.![]()
![]()
Hoe zou jij je voelen als je niet een positie beloofd is en dan ergens anders komt te spelen, of helemaal niet?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Onjuist.. we hebben een middenveld zonder creativiteit en kunnen nog heel wat beroerde wedstrijden verwachten dit seizoen.
Als het echt is stuk gelopen op het feit dat Zyiech niet de toezegging kreeg van de 10-positie dan zou ik dat echt ongelofelijk dom vinden.. had die knul gewoon beloofd wat hij wilde horen, daarna hadden we wel weer verder gezien. Prutsers
Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap het gehuil ook echt totaal niet eigenlijk. Men doet net alsof je hier Messi misloopt.
Don't believe the hype.
Zelfs messi garandeer je niet dat hij altijd 100% gegarandeerd is daar te staan waar hij wil staan. Dat is aan de trainerquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap het gehuil ook echt totaal niet eigenlijk. Men doet net alsof je hier Messi misloopt.
Don't believe the hype.
Een creatieve speler is juist wel prioriteit.. middenveld met Clasie, Vilhena en Immers is kut, vond ik vorig seizoen al. Toen hadden we Pelle nog om de boel te redden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:53 schreef Toiletgebruiker het volgende:
De laatste jaren zoveel tegenslagen gekend, en dan nu om een speler die geen prioriteit is, die niet komt, klaar zijn met Feyenoord.![]()
![]()
Daar gáát het ook helemaal niet om.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelfs messi garandeer je niet dat hij altijd 100% gegarandeerd is daar te staan waar hij wil staan. Dat is aan de trainer
Gaat mij erom dat Feyenoord weer niet slagvaardig genoeg is. Zoveel verkocht en dan haal je Basicicodkdoglu, Wilkshire, Boulahrouz en Hahnquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Don't believe the hype.
Er is geen Clasie meer. Ziyech is geen 6. Pelle is geen middenvelder.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een creatieve speler is juist wel prioriteit.. middenveld met Clasie, Vilhena en Immers is kut, vond ik vorig seizoen al. Toen hadden we Pelle nog om de boel te redden.
Fijn dat je het even duidelijk maakt met streepjes op de a, anders had ik het niet begrijpen henkquote:
Het is wel tekenend voor de teleurstellende transferperiode tot nu toe. Als je voor meer dan 40 miljoen verkoopt verwacht je meer dan wat er tot nu toe is binnengekomen. Dat is gewoon frustrerend.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Don't believe the hype.
Gestopt met lezen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Altijd die haat op Immers, moet je kijken hoeveel die vent gescoord heeft de laatste twee jaar. Dan kan hij voetballend wel wat minder zijn
Hahn gaan jullie nog veel plezier aan beleven. Bilal was een koopje. Wilkshire en Boulahrouz zijn overbodig.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:56 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Gaat mij erom dat Feyenoord weer niet slagvaardig genoeg is. Zoveel verkocht en dan haal je Basicicodkdoglu, Wilkshire, Boulahrouz en Hahn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft het alsnog een half uur geduurd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fijn dat je het even duidelijk maakt met streepjes op de a, anders had ik het niet begrijpen henk
Hype? Speelde fantastisch tegen FC Dordrecht vorige week. Strooide in één helft met meer schitterende steekpassjes dan Immers in een heel seizoen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Don't believe the hype.
Iemand met de kwaliteiten van Zyiech had zich heus wel in de basis gespeeld op een plek die hem ligt.. zou ook dom zijn om hem niet op de juiste manier te gebruiken. Ik zal niet zeggen dat ik per se Zyiech wilde, maar wel een middenvelder met creativiteit. Slaap maar lekker verder Van Geelquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:54 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hoe zou jij je voelen als je niet een positie beloofd is en dan ergens anders komt te spelen, of helemaal niet?
Hoewel Dordrecht goede spelers heeft, is dat ook weer geen enorme kunst.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:57 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hype? Speelde fantastisch tegen FC Dordrecht vorige week. Strooide in één helft met meer schitterende steekpassjes dan Immers in een heel seizoen.
Zo.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:57 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hype? Speelde fantastisch tegen FC Dordrecht vorige week.
Als ik met Rutten zou spreken zou ik ook niet overtuigd raken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:58 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Dus als ik het goed begrijp heeft Rutten wel een gesprek gehad met Ziyech, maar niet weten te overtuigen? ff serieus, hoe in hemelsnaam kun je hem niet overtuigen om naar Feyenoord te komen als de enige andere optie dat halvegare twente is.
Ik bedoel dat door Pelle nog werd verbloemd dat we een kut middenveld hebbenquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Er is geen Clasie meer. Ziyech is geen 6. Pelle is geen middenvelder.
Hahn is zo fantastisch dat Erwin Mulder de voorkeur krijgt....quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hahn gaan jullie nog veel plezier aan beleven. Bilal was een koopje. Wilkshire en Boulahrouz zijn overbodig.
Dat jij doorhebt dat je geen idee hebt wat er allemaal gezegd en beloofd is? Dat je helemaal niet wet of tegen Ziyech gezegd is dat Immers voorgaat of dat hij geen kans maakt op 10 te spelen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft het alsnog een half uur geduurd.
We hebben nog twee weken te gaan geloof ik.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is wel tekenend voor de teleurstellende transferperiode tot nu toe. Als je voor meer dan 40 miljoen verkoopt verwacht je meer dan wat er tot nu toe is binnengekomen. Dat is gewoon frustrerend.
Mulder gaan ze ook niet zo maar op de bank zetten. Voor de winterstop speelt Hahn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:59 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hahn is zo fantastisch dat Erwin Mulder de voorkeur krijgt....
Hier houd ik je aan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mulder gaan ze ook niet zo maar op de bank zetten. Voor de winterstop speelt Hahn.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:00 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik denk trouwens dat we Ziyech weinige kwalijk kunnen nemen, Twente heeft initiatief genomen en Feyenoord niet, hij gaat ook niet wachten tot de laatste dag natuurlijk.
Uhm,.. ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat jij doorhebt dat je geen idee hebt wat er allemaal gezegd en beloofd is? Dat je helemaal niet wet of tegen Ziyech gezegd is dat Immers voorgaat of dat hij geen kans maakt op 10 te spelen?
Mijn verwachtingen van wat er nog gaat komen worden steeds lagerquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben nog twee weken te gaan geloof ik.
Wolfsburg zal Dost toch een keer kwijt willen raken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen van wat er nog gaat komen worden steeds lager
Heeft Feyenoord al een reactie gegeven trouwens? Ik heb op dit moment geen idee wat ze hebben geprobeerd en/of gezegd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:01 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Wat heeft Feyenoord gedaan dan, om hem binnen te halen? Blijkbaar niet genoeg.
Rutten heeft met hem gesproken. Dat moet toch genoeg zijn, lijkt me.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:01 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Zou mooi zijnquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wolfsburg zal Dost toch een keer kwijt willen raken.
Dat snap ik ook niet.. snap ook niet dat er mensen zijn die voor het 3e seizoen op rij die mongool van een Immers willen zien ballenquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:01 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat loop je dat tyfus bestuur nou te verdedigen man?
twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 17-08-2014 om 18:56:51Porto zet niet door in onderhandelingen met #Feyenoord over Clasie. Kans dat hij blijft is weer wat groter nu. reageer retweet
Lijkt me ook de enige juiste reactie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:02 schreef Maver24 het volgende:
Van Geel zal wel zeggen. Rustig aan jongens, komt allemaal goed, niet te haast te werk gaan.![]()
![]()
Een contractaanbieding gedaan en uitgelegd wat ze met hem van plan zijn. Veel meer kunnen ze ook niet doen lijkt me.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:01 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Juist. De Zeeuw op de laatste transferdag. En dan jezelf op de borst slaan dat je goed werk hebt verricht.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:00 schreef Maastoren het volgende:
Maar geen paniek jongens. Het gaat om zorgvuldigheid. Toeslaan op het juiste moment.
Immers werkt hard. Immers brengt supporters thuis als er geen openbaar vervoer meer rijdt. Topgozert die Lex.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet.. snap ook niet dat er mensen zijn die voor het 3e seizoen op rij die mongool van een Immers willen zien ballen
Liever dat ie gewoon gaat, anders zit je een heel seizoen met een ontevreden spelerquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:02 schreef Maastoren het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 17-08-2014 om 18:56:51Porto zet niet door in onderhandelingen met #Feyenoord over Clasie. Kans dat hij blijft is weer wat groter nu. reageer retweet
De Zeeuw is transfervrij. Die kan zelfs in september nog komen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
Juist. De Zeeuw op de laatste transferdag. En dan jezelf op de borst slaan dat je goed werk hebt verricht.
Waarom zou Feyenoord een reactie moeten geven. Speler komt niet, next.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:01 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord al een reactie gegeven trouwens? Ik heb op dit moment geen idee wat ze hebben geprobeerd en/of gezegd.
Met dit in het achterhoofd snap ik dat je Ziyech niet haalt, want dan heb je te weinig middelen om een spits te halen denk ik.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:02 schreef Maastoren het volgende:
Nee. Van Geel zegt dit:quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:02 schreef Maver24 het volgende:
Van Geel zal wel zeggen. Rustig aan jongens, komt allemaal goed, niet te haast te werk gaan.![]()
![]()
Goeie grap man.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Een contractaanbieding gedaan en uitgelegd wat ze met hem van plan zijn. Veel meer kunnen ze ook niet doen lijkt me.
Maargoed, ga anders gewoon even kankerbestuur roepen voor het Maasgebouw. Ben je ook weer even je ei kwijt.
Wacht eerst die transferperiode af en ga daarna lekker zeiken als het niet goed is. Jankbal.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
Juist. De Zeeuw op de laatste transferdag. En dan jezelf op de borst slaan dat je goed werk hebt verricht.
Omdat we dan weten of Feyenoord genoeg gedaan heeft en zodat ik een sterker argument heb om te zeggen dat ze genoeg hebben gedaan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou Feyenoord een reactie moeten geven. Speler komt niet, next.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee. Van Geel zegt dit:
"Het klopt dat wij erg veel interesse hadden in een speler als Hakim Ziyech. Helaas heeft Hakim gekozen voor wat meer zekerheid en durfde hij niet de concurrentie aan te gaan bij onze club. Hakim is natuurlijk vrij om te kiezen en wij zullen doorschakelen naar een volgende speler en hebben wij, vooruitdenkend, Kazim-Richards ook al opgehaald.".
Ik sluit een late transfer ook niet uit overigens...quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:04 schreef Maastoren het volgende:
Ik sluit een snelle transfer als zoethoudertje niet uit...
Ja nee, kritiek op actualiteiten is verboden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wacht eerst die transferperiode af en ga daarna lekker zeiken als het niet goed is. Jankbal.
Ik sluit uit dat er geen transfers meer komen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik sluit een late transfer ook niet uit overigens...
Of tussen een vroege en late in...quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik sluit een late transfer ook niet uit overigens...
Dit is vooral voorbarig gekanker van PIETR. Of is het bij hem al 31 augustus?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja nee, kritiek op actualiteiten is verboden.
Uitermate goede imitatie! Chapeauquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus ik doe een goeie van Geel imitatie?
Nee, maar je mag toch wel vinden wat je er van vind op dit moment? Het is toch ook pure armoe troef qua beleid bij ons deze zomer?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit is vooral voorbarig gekanker van PIETR. Of is het bij hem al 31 augustus?
Dankquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:06 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Uitermate goede imitatie! Chapeau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |