quote:
Onjuist.. we hebben een middenveld zonder creativiteit en kunnen nog heel wat beroerde wedstrijden verwachten dit seizoen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:49 schreef opperkleurder het volgende:
Selectie van Feyenoord is sterk genoeg. Geen middenvelders nodig.
Bedankt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:47 schreef Pleun2011 het volgende:
zoek het dan maar uit ook, met je zooitje Van Geel
Dan zit je met een ontevreden speler die gaat zieken in je selectie. Ik snap Feyenoord wel. Het is graag of niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Onjuist.. we hebben een middenveld zonder creativiteit en kunnen nog heel wat beroerde wedstrijden verwachten dit seizoen.
Als het echt is stuk gelopen op het feit dat Zyiech niet de toezegging kreeg van de 10-positie dan zou ik dat echt ongelofelijk dom vinden.. had die knul gewoon beloofd wat hij wilde horen, daarna hadden we wel weer verder gezien. Prutsers
Ik blijf altijd Feyenoorder maar zal er minder rouwig om zijn als de prestaties tegenvallen omdat je dat nu eenmaal kan verwachten met dat achterlijke transferbeleidquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Opmieteren dan. Lekker voor Ajax gaan juichen
Die zouden allemaal meer scoren als je een creatieve 10 hebt die de kansjes voor die lui creëert. En de nieuwe spits natuurlijk. Vooral als dat geen type Pelle is heb je weinig aan Immers.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:52 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wie dan de goals moeten maken? Boetius, Vilhena of Clasie? Die scoren ook heel weinig.
Die Kazim begrijp ik ook geen reet van inderdaad, waarom je Drenthe niet moet halen lijkt me redelijk evident.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:53 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waarom wel zo'n Kazim-Kazim halen en geen Drenthe?
Ik snap het gehuil ook echt totaal niet eigenlijk. Men doet net alsof je hier Messi misloopt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:53 schreef Toiletgebruiker het volgende:
De laatste jaren zoveel tegenslagen gekend, en dan nu om een speler die geen prioriteit is, die niet komt, klaar zijn met Feyenoord.![]()
![]()
Hoe zou jij je voelen als je niet een positie beloofd is en dan ergens anders komt te spelen, of helemaal niet?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Onjuist.. we hebben een middenveld zonder creativiteit en kunnen nog heel wat beroerde wedstrijden verwachten dit seizoen.
Als het echt is stuk gelopen op het feit dat Zyiech niet de toezegging kreeg van de 10-positie dan zou ik dat echt ongelofelijk dom vinden.. had die knul gewoon beloofd wat hij wilde horen, daarna hadden we wel weer verder gezien. Prutsers
Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap het gehuil ook echt totaal niet eigenlijk. Men doet net alsof je hier Messi misloopt.
Don't believe the hype.
Zelfs messi garandeer je niet dat hij altijd 100% gegarandeerd is daar te staan waar hij wil staan. Dat is aan de trainerquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap het gehuil ook echt totaal niet eigenlijk. Men doet net alsof je hier Messi misloopt.
Don't believe the hype.
Een creatieve speler is juist wel prioriteit.. middenveld met Clasie, Vilhena en Immers is kut, vond ik vorig seizoen al. Toen hadden we Pelle nog om de boel te redden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:53 schreef Toiletgebruiker het volgende:
De laatste jaren zoveel tegenslagen gekend, en dan nu om een speler die geen prioriteit is, die niet komt, klaar zijn met Feyenoord.![]()
![]()
Daar gáát het ook helemaal niet om.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelfs messi garandeer je niet dat hij altijd 100% gegarandeerd is daar te staan waar hij wil staan. Dat is aan de trainer
Gaat mij erom dat Feyenoord weer niet slagvaardig genoeg is. Zoveel verkocht en dan haal je Basicicodkdoglu, Wilkshire, Boulahrouz en Hahnquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Don't believe the hype.
Er is geen Clasie meer. Ziyech is geen 6. Pelle is geen middenvelder.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een creatieve speler is juist wel prioriteit.. middenveld met Clasie, Vilhena en Immers is kut, vond ik vorig seizoen al. Toen hadden we Pelle nog om de boel te redden.
Fijn dat je het even duidelijk maakt met streepjes op de a, anders had ik het niet begrijpen henkquote:
Het is wel tekenend voor de teleurstellende transferperiode tot nu toe. Als je voor meer dan 40 miljoen verkoopt verwacht je meer dan wat er tot nu toe is binnengekomen. Dat is gewoon frustrerend.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Don't believe the hype.
Gestopt met lezen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Altijd die haat op Immers, moet je kijken hoeveel die vent gescoord heeft de laatste twee jaar. Dan kan hij voetballend wel wat minder zijn
Hahn gaan jullie nog veel plezier aan beleven. Bilal was een koopje. Wilkshire en Boulahrouz zijn overbodig.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:56 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Gaat mij erom dat Feyenoord weer niet slagvaardig genoeg is. Zoveel verkocht en dan haal je Basicicodkdoglu, Wilkshire, Boulahrouz en Hahn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft het alsnog een half uur geduurd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fijn dat je het even duidelijk maakt met streepjes op de a, anders had ik het niet begrijpen henk
Hype? Speelde fantastisch tegen FC Dordrecht vorige week. Strooide in één helft met meer schitterende steekpassjes dan Immers in een heel seizoen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Don't believe the hype.
Iemand met de kwaliteiten van Zyiech had zich heus wel in de basis gespeeld op een plek die hem ligt.. zou ook dom zijn om hem niet op de juiste manier te gebruiken. Ik zal niet zeggen dat ik per se Zyiech wilde, maar wel een middenvelder met creativiteit. Slaap maar lekker verder Van Geelquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:54 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hoe zou jij je voelen als je niet een positie beloofd is en dan ergens anders komt te spelen, of helemaal niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |