Ik heb het al gezien. Plek 5/6 dit jaar.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:30 schreef Caland het volgende:
We gaan het weer zien jochie. Dat kratje bier nog doen?
Dat zei men ook over Maher bijvoorbeeld. Maar ga vooral door met janken hier omdat een speler, die je niet eens echt nodig hebt, niet tekentquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:31 schreef RetRy32 het volgende:
1 jaar contract speler, 1 van de beste spelers in de eredivisie
Er is gewoon keihard gefaald.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:31 schreef RetRy32 het volgende:
1 jaar contract speler, 1 van de beste spelers in de eredivisie, dit niet strikken is gewoon dramatisch, ook voor de toekomstige financiën (verkopen met winst).
Ook. Als ze hem graag hadden willen hebben dan hadden ze hem de 10 positie moeten beloven.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:30 schreef Sunri5e het volgende:
[..]![]()
Feyenoord bood hem een beter salaris dan Twente. Hij heeft gekozen voor de zekerheid dat hij op 10 zou spelen. Dat is niet de schuld van van Geel.
En als hij dan toch wil komen, prima. Toch een goede speler, die ook ergens anders goed uit de verf kan komen. Niks mis meequote:Op zondag 17 augustus 2014 18:32 schreef Sunri5e het volgende:
Als ze nu maar niet met Toornstra op de proppen gaan komen. Die is beduidend minder dan Ziyech en die moet ook op 10 spelen om goed tot zijn recht te komen. Als ze Ziyech al geen zekerheid kunnen geven dan kunnen ze dat Toornstra al helemaal niet.
Toornstra eerder als vervanger voor Clasie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:32 schreef Sunri5e het volgende:
Als ze nu maar niet met Toornstra op de proppen gaan komen. Die is beduidend minder dan Ziyech en die moet ook op 10 spelen om goed tot zijn recht te komen. Als ze Ziyech al geen zekerheid kunnen geven dan kunnen ze dat Toornstra al helemaal niet.
Toornstra, Vormer en Immers op een middenveld. Geen genot.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:32 schreef Sunri5e het volgende:
Toornstra is inderdaad een vervanger voor Clasiequote:Op zondag 17 augustus 2014 18:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Toornstra eerder als vervanger voor Clasie.
Dan is dan al een jaar of anderhalf, dat Schaken uit vorm is. Dat zou ik toch wel een klein beetje onder aftakeling willen gaan scharen inmiddels.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:30 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Immers is 28, die ontwikkelt zich ook niet, en Schaken is eerder uit vorm dan fysiek of technisch aan het aftakelen.
Maher heeft een dip.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zei men ook over Maher bijvoorbeeld. Maar ga vooral door met janken hier omdat een speler, die je niet eens echt nodig hebt, niet tekent
Prima. Veel succes bij Zwolle verder. We gaan je niet missen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:32 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik heb het al gezien. Plek 5/6 dit jaar.
Laten we het gewoon oogkanker noemenquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Toornstra, Vormer en Immers op een middenveld. Geen genot.
Zijn wel jongens die zo lekker normaal gebleven zijn, gewoon goeie Hollandse jongensquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:35 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Laten we het gewoon oogkanker noemen
Aan de roulettetafel waarschijnlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:36 schreef timmmmm het volgende:
Ik vraag me trouwens echt af waar Kazim in vredesnaam gaat spelen. Op de plek van Te Vrede?
Hij is gehaald als centrale spits, dus dat lijkt mij wel jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:36 schreef timmmmm het volgende:
Ik vraag me trouwens echt af waar Kazim in vredesnaam gaat spelen. Op de plek van Te Vrede?
Mja, dat is veiliger dan uitgaan van ons scoutingnetwerk, dus dat snap ik dan nog welquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:37 schreef Henrys het volgende:
Eigenlijk best wel triest dat Feyenoord helemaal geen netwerk meer heeft en het moet doen met tips van de zoon van Koeman en Van Hooijdonk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |