Een vervanger voor Clasie iigquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:24 schreef Maver24 het volgende:
Kijk dat er versterking moet komen op het middenveld dat is wel duidelijk, maar wie moeten we nu gaan halen. Schijnbaar heeft Feyenoord geen nummer 10 nodig dus hoeven we daar ook niet naar te kijken
Meh. Hij gooit Immers er niet zonder pardon uit voor een nieuweling. Dat vind ik niet zo vreemd eigenlijk, wat je dan ook van Immers vindt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:24 schreef Breekfast het volgende:
Blijkbaar heeft Rutten liever Immers op de nummer 10 positie
Een tweede, derde en tweede notering. Daarmee doe je het beter dan de door jou genoemde clubs. Maar vertel, wie binnen Feyenoord heeft je moeder verkracht? Ik ben nu wel benieuwd eigenlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:25 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Welke prestaties? Geen kampioen, geen CL noch succes in de Europa League. Hoogstens 2 of drie maanden aan misplaatste optimisme onder de supporters vlak voor het seizoen begint, om vervolgens in een poel der realisme te vallen. Nee, je doet al jaren voor spek en bonen mee in de Eredivisie.
Tja, Schaken werd toch ook zonder pardon geofferd voor Bilal? Dus Immers passeren voor Ziyech had ik ook niet vreemd gevonden. Of krijgen we dan het geval dat hij op een sleutelpositie staat en dat lastiger te wisselen is dan een rechtsbuitenplek?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh. Hij gooit Immers er niet zonder pardon uit voor een nieuweling. Dat vind ik niet zo vreemd eigenlijk, wat je dan ook van Immers vindt.
Hangt ervan af hoe je het leest. Of er is gezegd dt hij vaker op die posities speelt dan op 10 of er is gezegd dat hij vaker op die posities speelt vergeleken bij twentequote:Op zondag 17 augustus 2014 18:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is dat letterlijk zo naar buiten gebracht dan?
Uh, maar Schaken wel, waarom is dat anders?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh. Hij gooit Immers er niet zonder pardon uit voor een nieuweling. Dat vind ik niet zo vreemd eigenlijk, wat je dan ook van Immers vindt.
Bestuur tegen de muur.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:27 schreef PIETR het volgende:
Zwaar vernederend dat een speler Twente (onder curatele) boven Feyenoord (20+ miljoen in kas) verkiest. En dat is de schuld van Van Geel/Rutten.
Maar Immers is onze belangrijkste spelerquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja, Schaken werd toch ook zonder pardon geofferd voor Bilal? Dus Immers passeren voor Ziyech had ik ook niet vreemd gevonden. Of krijgen we dan het geval dat hij op een sleutelpositie staat en dat lastiger te wisselen is dan een rechtsbuitenplek?
Omdat Schaken al een jaar op zijn retour is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:27 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Uh, maar Schaken wel, waarom is dat anders?
Wellicht dat Sleegers/Slabbekoorn hem uit de basis kan spelen, maar dat zie ik niet zo snel gebeurenquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
En dan de rest van het seizoen met Immers op 10. Moet er niet aan denken
Leuk, die irrelevante noteringen, om er vervolgens niets mee te doen (geen CL, geen Europa League, etc). Qua ambitie niets, qua sportieve vooruitzicht niets, qua aankoopbeleid niets, etc.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:27 schreef Caland het volgende:
Een tweede, derde en tweede notering. Daarmee doe je het beter dan de door jou genoemde clubs. Maar vertel, wie binnen Feyenoord heeft je moeder verkracht? Ik ben nu wel benieuwd eigenlijk.
Eigenlijk vergelijkbaar met je bovenkamer dus?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Leuk, die irrelevante noteringen, om er vervolgens niets mee te doen (geen CL, geen Europa League, etc). Qua ambitie niets, qua sportieve vooruitzicht niets, qua aankoopbeleid niets, etc.
Gewoon helemaal niets in Rotterdam.
Immers is 28, die ontwikkelt zich ook niet, en Schaken is eerder uit vorm dan fysiek of technisch aan het aftakelen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat Schaken al een jaar op zijn retour is.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:27 schreef PIETR het volgende:
Zwaar vernederend dat een speler Twente (onder curatele) boven Feyenoord (20+ miljoen in kas) verkiest. En dat is de schuld van Van Geel/Rutten.
We gaan het weer zien jochie. Dat kratje bier nog doen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Leuk, die irrelevante noteringen, om er vervolgens niets mee te doen (geen CL, geen Europa League, etc). Qua ambitie niets, qua sportieve vooruitzicht niets, qua aankoopbeleid niets, etc.
Gewoon helemaal niets in Rotterdam.
Hij heeft sowieso geen techniek, dan kan dat ook niet aftakelen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:30 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Immers is 28, die ontwikkelt zich ook niet, en Schaken is eerder uit vorm dan fysiek of technisch aan het aftakelen.
Een jaar uit vorm is overdreven, Schaken is gewoon aan het aftakelen hoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:30 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Immers is 28, die ontwikkelt zich ook niet, en Schaken is eerder uit vorm dan fysiek of technisch aan het aftakelen.
Koning Kazim gaat het waarmaken dit jaar, let maar opquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:30 schreef Mansjester het volgende:
Misschien hebben jullie Ziyech niet hard nodig, maar de aankopen zijn tot nu toe echt drama![]()
Kennelijk niks geleerd van papzakken als Bakkal en Armenteros, aangezien Kazim is gehuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |