Dit inderdaad. Slappe zak is het.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke lafaard is die Ziyech.
Met Immers op 10 win je de oorlog wil je zeggen. Als er iets is waar ik wel zeker van wil zijn is dat Ziyech op 10 100x beter is dan Immersquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat ga je toch ook niet garanderen
Beetje laf van Ziyech dat hij die concurrentie niet aandurfde.
Je zal maar moeten uitleggen dat je niet slaagde bij Feyenoord omdat Immers de voorkeur op 10 kreeg.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke lafaard is die Ziyech.
Hoe teringdom ben je om dingen de garanderen die je niet kan garanderen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:13 schreef PIETR het volgende:
Fred Rutten ook echt het woord laten doenGaf hem nog wel het voordeel van de twijel, maar wat een faal is dit zeg. Precies zeggen wat die speler niet wil horen. Hoe teringdom ben je dan?
Daar gaat het niet om.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat ga je toch ook niet garanderen
Beetje laf van Ziyech dat hij die concurrentie niet aandurfde.
quote:In Rotterdam zou hij vaker als linkshalf of buitenspeler worden gebruikt.
Vind het juist goed dat Rutten eerlijk is en gewoon recht voor z'n raap tegen die Ziyech zegt waar hij aan toe is. Dat meneertje te laf is om te vechten voor zijn plek is pas pussy.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, Rutten.
Zeg gewoon "Je gaat bij ons op 10 jongen".
Maar nee. Pussy.
Het wordt niets dit seizoen, of de komende 5 seizoenen. Feyenoord is allang geen topclub meer in Nederland, van het kaliber Ajax. Wanneer is het voor het laatst geweest dat de club een toptalent- of speler in de Eredivisie heeft weten te strikken? De afgelopen decennia werd het gekenmerkt door over-het-paard getilde voetballers als Koevermans en Willem Jansen die Feyenoord schaamteloos de deur wezen. En dan nog die gedateerde Kuip-sentiment onder de supporters waardoor elk plan voor een nieuw stadion wordt overschreeuwd door IQ-loze proleten, met als gevolg dat Feyenoord zich op financieel en sportief gebied nauwelijks doorontwikkelt.quote:
Mad?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:15 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Het wordt niets dit seizoen, of de komende 5 seizoenen. Feyenoord is allang geen topclub meer in Nederland, van het kaliber Ajax. Wanneer is het voor het laatst geweest dat de club een toptalent- of speler in de Eredivisie heeft weten te strikken? De afgelopen decennia werd het gekenmerkt door over-het-paard getilde voetballers als Koevermans en Willem Jansen die Feyenoord schaamteloos de deur wezen. En dan nog die gedateerde Kuip-sentiment onder de supporters waardoor elk plan voor een nieuw stadion wordt overschreeuwd door IQ-loze proleten, met als gevolg dat Feyenoord zich op financieel en sportief gebied nauwelijks doorontwikkelt.
Nee, is niets en wordt niets.
Heeft iemand binnen de club je moeder geneukt ofzo?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:15 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Het wordt niets dit seizoen, of de komende 5 seizoenen. Feyenoord is allang geen topclub meer in Nederland, van het kaliber Ajax. Wanneer is het voor het laatst geweest dat de club een toptalent- of speler in de Eredivisie heeft weten te strikken? De afgelopen decennia werd het gekenmerkt door over-het-paard getilde voetballers als Koevermans en Willem Jansen die Feyenoord schaamteloos de deur wezen. En dan nog die gedateerde Kuip-sentiment onder de supporters waardoor elk plan voor een nieuw stadion wordt overschreeuwd door IQ-loze proleten, met als gevolg dat Feyenoord zich op financieel en sportief gebied nauwelijks doorontwikkelt.
Nee, is niets en wordt niets.
Nee, maar dat is iets anders dan iemand de positie toezeggen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Met Immers op 10 win je de oorlog wil je zeggen. Als er iets is waar ik wel zeker van wil zijn is dat Ziyech op 10 100x beter is dan Immers
Nee.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vind het juist goed dat Rutten eerlijk is en gewoon recht voor z'n raap tegen die Ziyech zegt waar hij aan toe is. Dat meneertje te laf is om te vechten voor zijn plek is pas pussy.
Geen enkele club is dat eigenlijk. Niet echt relevant dusquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:15 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Het wordt niets dit seizoen, of de komende 5 seizoenen. Feyenoord is allang geen topclub meer in Nederland, van het kaliber Ajax.
Waarom wordt dat steeds gezegd? Er zou aangegeven zijn dat hij op een andere positie komt te spelen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:17 schreef Haringkop het volgende:
Slap dat je als talent je de concurrentie niet aan durft tegen een Lex Immers.
Dat is het geval helemaal niet. Clasie gaat weg dus er moet gewoon geschoven worden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:16 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee.
Want als iemand meer vertrouwen in Immers heeft dan in jou dan kan je eigenlijk beter gelijk weg bij de onderhandelingen.
Dan word je niet juist op waarde geschat.
Hij was ooit voor Feyenoord, ofzo. Van hetzelfde kaliber als mensen die vroeger even haarfijn aanwezen aan die fijne Duitsers waar er nog joden zaten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heeft iemand binnen de club je moeder geneukt ofzo?Wat een hoop onzin zeg.
Dit.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:17 schreef hhh38 het volgende:
Ik snap niet dat mensen Ziyech nu laf vinden. Ze hebben blijkbaar tegen hem gezegd: "Immers is onze man voor de 10-positie, we voor jou de linksbuiten- en linkshalfpositie in gedachten"
Dat is echt wat anders dan: "We kunnen je niets garanderen, maar je mag de strijd aangaan met Immers"
Als dit het geval zou zijn had Fredsj het wel vermeld.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat is het geval helemaal niet. Clasie gaat weg dus er moet gewoon geschoven worden.
Ah, altijd leuk dat soort volk. Is dit niet die kneus die voor Zwolle is geworden nu ze twee keer van de snavels hebben gewonnen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij was ooit voor Feyenoord, ofzo. Van hetzelfde kaliber als mensen die vroeger even haarfijn aanwezen aan die fijne Duitsers waar er nog joden zaten.
Zou kunnen gaan spelen...quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom wordt dat steeds gezegd? Er zou aangegeven zijn dat hij op een andere positie komt te spelen.
Twente, PSV en AZ tonen meer ambitie, hebben een beter aankoopbeleid en worden in hun ontwikkeling niet dwarsgezeten door schreeuwerige proleten die nog steeds op gedateerde sentimenten teren.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen enkele club is dat eigenlijk. Niet echt relevant dus
Dat doet hij ook niet, maar bij Twente blijft hij wél spelen op zijn daadwerkelijke positie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Zou kunnen gaan spelen...
En terecht. De coach bepaalt waar je speelt, dat laat je niet vastleggen in een contract.
Ga lekker voor Ajax juichen ofzo danquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:18 schreef Maver24 het volgende:
ik kan Van Geel en Rutten niet meer serieus nemen na vandaag. Bij mij is kous af
Dat gaat toch altijd zo joh? Braafste jongetje van de klas uit willen hangenquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe teringdom ben je om dingen de garanderen die je niet kan garanderen?
Het niveau hier is echt om te janken. Wil je echt de club zijn die glashard liegt om maar spelers te krijgen?
Maar eindigen de laatste jaren wel steevast onder Feyenoord met veel meer middelen. Ambities zijn leuk, prestaties iets anders.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:19 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Twente, PSV en AZ tonen meer ambitie, hebben een beter aankoopbeleid en worden in hun ontwikkeling niet dwarsgezeten door schreeuwerige proleten die nog steeds op gedateerde sentimenten teren.
Watquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ga lekker voor Ajax juichen ofzo dan
Waarvan akte.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:18 schreef Maver24 het volgende:
ik kan Van Geel en Rutten niet meer serieus nemen na vandaag. Bij mij is kous af
Klopt. Gewoon meer geld die kant op schuiven. Als het een paar tientjes scheelt, ga je wel voor de sportieve kansen, maar ieereen heeft zijn prijsquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:20 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat gaat toch altijd zo joh? Braafste jongetje van de klas uit willen hangen
Feyenoorders die deze extreme faal uberhaupt goedpraten. Ziyech was het beste voor Feyenoord geweest en dat is dus niet gelukt. Dat is een grote schande.
Jij bent sowieso niet serieus te nemen, dus ik zou er niet gek van opkijken als jij voor hun gaat juichen jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:21 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wat![]()
Ik hekelde koeman, en van geel ook.
Ben ik dan Ajacied?
Enkel in onze Mickey mouse competitie. In Europa doen zij het al jaren beter dan ons.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar eindigen de laatste jaren wel steevast onder Feyenoord met veel meer middelen. Ambities zijn leuk, prestaties iets anders.
Bij Feyenoord ongetwijfeld ook, als hij Rutten week op week had kunnen overtuigen beter op die positie in het team te passen dan Lexie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doet hij ook niet, maar bij Twente blijft hij wél spelen op zijn daadwerkelijke positie.
Het schijnt (gerucht) dat Feyenoord meer geld bood en Twente garantie op de 10-positiequote:Op zondag 17 augustus 2014 18:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt. Gewoon meer geld die kant op schuiven. Als het een paar tientjes scheelt, ga je wel voor de sportieve kansen, maar ieereen heeft zijn prijs
Minder slecht. In Europa hebben eredivisieclubs sowieso geen reet meer te zoeken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Enkel in onze Mickey mouse competitie. In Europa doen zij het al jaren beter dan ons.
Als je 100x roept dat je klaar met Feyenoord bent, zoals de door mij gequote user, mag je van mij inderdaad lekker oprotten ook in plaats van doorgaan met jankenquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:21 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wat![]()
Ik hekelde koeman, en van geel ook.
Ben ik dan Ajacied?
Nee, daar komt hij voornamelijk op linkshalf of linksbuiten te staan is hem gezegd. Dan hadden ze dát moeten zeggen.quote:
Dat gaat lastig als je daar niet opgesteld wordt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:22 schreef Pokkelmans het volgende:
als hij Rutten week op week had kunnen overtuigen beter op die positie
Ok. Hier kan ik eigenlijk wel mee instemmen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jij bent sowieso niet serieus te nemen, dus ik zou er niet gek van opkijken als jij voor hun gaat juichen ja
Dat zeg ik, voor twee tientjes geschil ga je wel voor de sportieve kansen (vast op nr 10 etc). Maar hij heeft echt wel zijn prijs hoor, en ik betwijfel of die te hoog is voor Feyenoord.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het schijnt (gerucht) dat Feyenoord meer geld bood en Twente garantie op de 10-positie
Weer een heel seizoen die gast op 10 zien stuntelen. Moet er niet aan denken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:24 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ben nooit klaar met Feyenoord, maar ik ben wel klaar met Immers, ik snap het niet meer hoor.
Welke prestaties? Geen kampioen, geen CL noch succes in de Europa League. Hoogstens 2 of drie maanden aan misplaatste optimisme onder de supporters vlak voor het seizoen begint, om vervolgens in een poel der realisme te vallen. Nee, je doet al jaren voor spek en bonen mee in de Eredivisie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar eindigen de laatste jaren wel steevast onder Feyenoord met veel meer middelen. Ambities zijn leuk, prestaties iets anders.
Een vervanger voor Clasie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:24 schreef Maver24 het volgende:
Kijk dat er versterking moet komen op het middenveld dat is wel duidelijk, maar wie moeten we nu gaan halen. Schijnbaar heeft Feyenoord geen nummer 10 nodig dus hoeven we daar ook niet naar te kijken
!!!quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:24 schreef Maver24 het volgende:
Kijk dat er versterking moet komen op het middenveld dat is wel duidelijk, maar wie moeten we nu gaan halen. Schijnbaar heeft Feyenoord geen nummer 10 nodig dus hoeven we daar ook niet naar te kijken
Is dat letterlijk zo naar buiten gebracht dan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, daar komt hij voornamelijk op linkshalf of linksbuiten te staan is hem gezegd. Dan hadden ze dát moeten zeggen.
Ik denk dat de opstelling op iets meer wordt gebaseerd dan de 90 minuten officiële speeltijd.quote:[..]
Dat gaat lastig als je daar niet opgesteld wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |