Ben je nou echt zo simpel? Hij had Rutten best kunnen influisteren wat hij had moeten zeggen om Ziyech over de streep te trekken. Zo gaat dat in de voetballerij.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Voor de 40e keer, Van Geel heeft helemaal niets over de opstelling te zeggen. Waarom dringt dat niet bij je door?
Het is toch wel pijnlijk dat die liever naar fucking twente gaat..quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Iedereen in paniek omdat Ziyech niet komtleuke voetballer hoor, maar zat vorig jaar bij Heerenveen ook gewoon op de bank
Een speler die bang is om de concurrentiestrijd te verliezen past niet bij Feijenoord.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
Houd toch op man. Een van de grootste talenten had je kunnen binden, maar nee hoor, Immers - die er helemaal geen kut van kan - krijgt de voorkeur. Ben hier goed ziek van.
Ben er ook niet echt rouwig om. Als je de concurrentiestrijd met Lex Immers niet eens aandurft ben je duidelijk niet uit het juiste hout gesneden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Iedereen in paniek omdat Ziyech niet komtleuke voetballer hoor, maar zat vorig jaar bij Heerenveen ook gewoon op de bank
Waarom. Blijkbaar is het daar nog matiger, want ze beloven een basisplaats en vaste positie. In zo'n situatie moet je eigenlijk helemaal niet willen komen als club.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:54 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Het is toch wel pijnlijk dat die liever naar fucking twente gaat..
Nee hoor kneus. Quote me dan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gisteren of eergisteren zei je nog dat het al zeker was.
Ben jij nou echt zo simpel? Van Geel is niet verantwoordelijk voor de opstelling en Rutten gaat heus niet zitten liegen. Wanneer Rutten hem de 10 garandeerd, en hij zet hem ergens anders neer heb je binnen no-time oorlog in je selectie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo simpel? Hij had Rutten best kunnen influisteren wat hij had moeten zeggen om Ziyech over de streep te trekken. Zo gaat dat in de voetballerij.
Immers boven Ziyech verkiezen is idioot. Ziyech is zoveel beter.
Pijnlijk? Het is gewoon zo'n mietje dat hij het niet aandurft een concurrent te hebben op dezelfde positie. Liever bij een mindere club waar dat niet zo is, dan naar Feyenoord. Grotere club, bieden meer geld, maar dat wordt blijkbaar afgewezen omdat hij het niet aandurft.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:54 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Het is toch wel pijnlijk dat die liever naar fucking twente gaat..
Garanties zijn sowieso vreemd, je beslist wat het beste is voor het team, niet wat het beste is voor één spelerquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben jij nou echt zo simpel? Van Geel is niet verantwoordelijk voor de opstelling en Rutten gaat heus niet zitten liegen. Wanneer Rutten hem de 10 garandeerd, en hij zet hem ergens anders neer heb je binnen no-time oorlog in je selectie.
Bron? Dat Rutten zegt Ziyech niet op 10 te willenquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:56 schreef Maver24 het volgende:
Rutten wilde Ziyech niet op 10 hebben staan. Dan ben je niet goed bij je hoofd. Wat een mongool. Ben er helemaal klaar mee
Vrijdag zei ie nog dat het een ideale nummer 10 was.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:56 schreef Maver24 het volgende:
Rutten wilde Ziyech niet op 10 hebben staan. Dan ben je niet goed bij je hoofd. Wat een mongool. Ben er helemaal klaar mee
Waarom ziet iedereen dat Immers er geen kloot van kan behalve de zwaar gehandicapten bij Feyenoord die erover beslissen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo simpel? Hij had Rutten best kunnen influisteren wat hij had moeten zeggen om Ziyech over de streep te trekken. Zo gaat dat in de voetballerij.
Immers boven Ziyech verkiezen is idioot. Ziyech is zoveel beter.
Er staat dat hij vaak op linkshalf of linksbuiten geposteerd zou gaan worden. Dat is het beeld dat hem geschetst is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben er ook niet echt rouwig om. Als je de concurrentiestrijd met Lex Immers niet eens aandurft ben je duidelijk niet uit het juiste hout gesneden.
Dat snap ik dus ook niet he. Niemand is positief over die mongool behalve 3/4 gasten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:57 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waarom ziet iedereen dat Immers er geen kloot van kan behalve de zwaar gehandicapten bij Feyenoord die erover beslissen?
Twente mist momenteel hun beste speler Gutierrez, al speelt die wel als linkshalf. Geblesseerd tot na de winterstop dus ze speelden met een middenveld dat bestaat uit Mokotjo, Ebecilio en Hölscher/Egan. Op de tien speelde vorig seizoen Tadic of Promes.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom. Blijkbaar is het daar nog matiger, want ze beloven een basisplaats en vaste positie. In zo'n situatie moet je eigenlijk helemaal niet willen komen als club.
quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:28 schreef Sunri5e het volgende:
Ziyech en Toornstra zullen allebei al wel rond zijn. Ze moeten het gewoon nog stil houden tot Clasie verkocht is anders gaat Porto natuurlijk de prijs drukken. Best wel fijn zijn leiding aan het roer die niet alles naar de media lekken.
Nu gaat hij het sarcasmeargument er tegenaan gooienquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Met een "wat fijn dat het niet aan de media gelekt wordt' er bij ook
Uh. Oke. En wat doet dat in dit topic?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente mist momenteel hun beste speler Gutierrez, al speelt die wel als linkshalf. Geblesseerd tot na de winterstop dus ze speelden met een middenveld dat bestaat uit Mokotjo, Ebecilio en Hölscher/Egan. Op de tien speelde vorig seizoen Tadic of Promes.
Dus dat wordt dan Mokotjo, Ebecilio en Ziyech.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:59 schreef Karelnoord het volgende:
Bedrag tussen de 3 en 4 miljoen lees ik! Daar gaan ze gewoon weer 5 tot 10 miljoen winst op maken. Zo trappen we ze nooit terug naar de middenmoot, over 5 jaar hebben we verdomme gewoon een top 4
![]()
![]()
.
Het contract dat Feyenoord aanbood, was geweldug, zelfs beter dan dat van FC Twente. Maar hij heeft niet voor het geld, maar de sportieve uitdaging gekozen."quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bron? Dat Rutten zegt Ziyech niet op 10 te willen
Met zo'n matige aanval en verdediging.. dat twentequote:Op zondag 17 augustus 2014 17:59 schreef Karelnoord het volgende:
Bedrag tussen de 3 en 4 miljoen lees ik! Daar gaan ze gewoon weer 5 tot 10 miljoen winst op maken. Zo trappen we ze nooit terug naar de middenmoot, over 5 jaar hebben we verdomme gewoon een top 4
![]()
![]()
.
reis moet er eerst nog 30 inknallen in de juupquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:58 schreef Henrys het volgende:
Tenzij Kazim gaat domineren zie ik het seizoen echt somber in. Guidetti komt niet, Dost komt niet, Zapata komt niet en dan zal Rutten wel Jonathan Reis naar Feyenoord halen
quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Uh. Oke. En wat doet dat in dit topic?
Guidetti.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:59 schreef Caland het volgende:
Gewoon Toornstra en El Ahmadi halen jatog. nietdan
El Ahmadi + Guidetti zie ik nog wel werkenquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:59 schreef Caland het volgende:
Gewoon Toornstra en El Ahmadi halen jatog. nietdan
Ik kan hier ook echt niet bij. Dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd als je daar voor kiest.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:59 schreef OnePlusOne het volgende:
Ben hier echt goed ziek van. Immers verkiezen boven Ziyech. Hoe ver ben je dan wel niet heen
quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Met een "wat fijn dat het niet aan de media gelekt wordt' er bij ook
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom? Ziyech is geen prioriteit nummer 1. Als Clasie vertrekt moet er eerst een nummer 6 komen + nog een spits.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Maar daar ligt dus niet onze prioriteit. Helemaal niet als Clasie vertrekt.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:59 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Bij Feyenoord kan hij meer verdienen en Feyenoord zal er met Heerenveen ook wel uit komen. Ik denkt dat het hangt op het feit dat hij bij Twente zeker is van een basisplek op zijn favoriete positie en bij ons niet.
Feyenoord gaat gewoon geen posities garanderen. Lijkt me ook wel logisch ook.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik kan hier ook echt niet bij. Dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd als je daar voor kiest.
Feyenoord kiest niet, Ziyech is diegene die kiest.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik kan hier ook echt niet bij. Dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd als je daar voor kiest.
Bovendien heb je een speler die vanuit de tweede lijn kan scorentwitter:OptaJohan twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 11:18:3594 - Since joining FC Utrecht in January 2013, no Eredivisie midfielder has created more chances than Jens Toornstra. Spawn. reageer retweet
Wil je oorlog binnen je selectie moet je dat vooral gaan doen ja. Snap de ophef niet zo hier.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:02 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik snap aan de ene kant ook wel dat je in transferonderhandelingen geen garanties over posities gaat geven. Het is aan de coach om dat van wedstrijd tot wedstrijd te bekijken.
Man gewoon zeggen dat je die wel geeft en hem dan neerzetten waar je wilt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:02 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik snap aan de ene kant ook wel dat je in transferonderhandelingen geen garanties over posities gaat geven. Het is aan de coach om dat van wedstrijd tot wedstrijd te bekijken.
Feyenoord gaat daar echt geen 8 miljoen voor lappen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:02 schreef hhh38 het volgende:
Ik zie de komst van Toornstra wel zitten. Onderschatte speler.twitter:OptaJohan twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 11:18:3594 - Since joining FC Utrecht in January 2013, no Eredivisie midfielder has created more chances than Jens Toornstra. Spawn. reageer retweet
Helaas weegt hij 120 kilo.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:03 schreef Henrys het volgende:
En dat negatieve gedoe over Guidetti ben ik ook zat. Hij heeft eigenhandig Ajax geslacht, heeft ons uit een diep dal geholpen en is ook een speler die het hele team scherp houdt en voor een goede teamgeest zorgt. Verder is hij volledig hersteld van die zenuwziekte en je raakt echt niet zomaar je talent kwijt.
We zullen uitkijken met het maken van negatieve opmerkingen jegens Guidetti.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:03 schreef Henrys het volgende:
En dat negatieve gedoe over Guidetti ben ik ook zat. Hij heeft eigenhandig Ajax geslacht, heeft ons uit een diep dal geholpen en is ook een speler die het hele team scherp houdt en voor een goede teamgeest zorgt. Verder is hij volledig hersteld van die zenuwziekte en je raakt echt niet zomaar je talent kwijt.
Het gaat ook om conditie die hij kwijt zou zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:03 schreef Henrys het volgende:
Precies, wtf wil die speler doen als je hem ergens anders opsteltquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:03 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Man gewoon zeggen dat je die wel geeft en hem dan neerzetten waar je wilt.
Dat zouden die verkapte Duitsers ook doen.
Dik twee jaar nauwelijks gespeeld. Weet je nog wat één jaar niet spelen bij Bakkal heeft gedaan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:03 schreef Henrys het volgende:
Bakkal heeft geen discipline. Guidetti heeft met het 2e meegespeeld, de voorbereiding meegedraait en volop getraind.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dik twee jaar nauwelijks gespeeld. Weet je nog wat één jaar niet spelen bij Bakkal heeft gedaan?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:04 schreef Intellectueel het volgende:
Haha, wanbeleid. Die obsessie in Rotterdam Zuid voor type non-voetballers als Buijs en Immers heb ik nooit begrepen.
Sportieve vooruitzicht voor Feyenoord is bleek.
6 miljoen + Goossens en Verhoekquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Feyenoord gaat daar echt geen 8 miljoen voor lappen.
Het is beide imo geen stap vooruit.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:02 schreef DaMart het volgende:
Dus Ziyech maakt liever een stap zijwaarts naar Twente dan een stap vooruit naar Feyenoord?.
Was goed bezig bij Reading.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:06 schreef Caland het volgende:
En Drenthe dan die kan ook op t middenveld jatog.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Samen met Guidetti.
#teamviesdik
Door te kijken denk ik.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:08 schreef Henrys het volgende:
Hoe komen mensen er bij dat Guidetti dik is?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:08 schreef Henrys het volgende:
Hoe komen mensen er bij dat Guidetti dik is?
Ik vind hem eerder overschat eigenlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:02 schreef hhh38 het volgende:
Ik zie de komst van Toornstra wel zitten. Onderschatte speler.Bovendien heb je een speler die vanuit de tweede lijn kan scorentwitter:OptaJohan twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 11:18:3594 - Since joining FC Utrecht in January 2013, no Eredivisie midfielder has created more chances than Jens Toornstra. Spawn. reageer retweet
Feiten > mening.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind hem eerder overschat eigenlijk.
twitter:FKRotterdam twitterde op zondag 17-08-2014 om 17:44:25Ziyech kreeg van Rutten en Van Geel niet de garantie dat hij op '10' kon spelen. #Feyenoord reageer retweet
Dan is 'ie over een seizoen weer weg omdat hij een onrustige factor binnen de selectie is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:03 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Man gewoon zeggen dat je die wel geeft en hem dan neerzetten waar je wilt.
Dat zouden die verkapte Duitsers ook doen.
Neequote:Op zondag 17 augustus 2014 18:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Kan er misschien een topicpointer komen waarin staat dat Van Geel de opstelling niet maakt en dat er geen garanties over basisplaatsen worden gegeven?
B.v.d.
We hebben inderdaad al een geweldige 10.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:11 schreef Maver24 het volgende:
twitter:FKRotterdam twitterde op zondag 17-08-2014 om 17:44:25Ziyech kreeg van Rutten en Van Geel niet de garantie dat hij op '10' kon spelen. #Feyenoord reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ga je toch ook niet garanderenquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:11 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een ongelofelijke lafaard is die Ziyech.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:11 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt beter liegen inderdaad, krijg je vast geen onrust door.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:13 schreef PIETR het volgende:
Fred Rutten ook echt het woord laten doenGaf hem nog wel het voordeel van de twijel, maar wat een faal is dit zeg. Precies zeggen wat die speler niet wil horen. Hoe teringdom ben je dan?
Op basis van wat? Die statistieken liegen niet en hij heeft vorig jaar 12 keer gescoordquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind hem eerder overschat eigenlijk.
Nee, Rutten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke lafaard is die Ziyech.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |