Het is een bizarre transferperiode ja.. je leest continu berichten over spelers waarvan er tot nu toe niet 1 is gekomen, terwijl de spelers die wel zijn aangetrokken tamelijk onverwacht uit de hoge hoed werden getoverd. Heb niet eerder zo'n vreemde transferperiode meegemaakt bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:13 schreef Cara het volgende:
twitter:deBankzitter twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 21:28:16Twente is nog steeds serieus in gesprek met Heerenveen. Ik meld t maar even. reageer retweet
Twente watchertwitter:deBankzitter twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 23:47:44Probleem is dat kamp Ziyech naar beide clubs verschillende signalen afgeeft. Dit weekend valt beslissing reageer retweet
Ik vind het wel even leuk geweest al die transfer-rotzooi, ik zie het wel 31 augustus
Ik zou mijn hand er niet voor in het vuur durven steken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:40 schreef Kerftminister het volgende:
Durf er geld op in te zetten dat Van Geel al met hem bezig is.
Zou me ook niet al te druk maken. Ziyech komt uit een Feyenoord familie. Zijn broer is fanatiek supporter.
Twente zou ik een domme keuze vinden.. die hebben hun hoogtepunt gehad en zijn op de terugweg. Feyenoord is juist booming, daar zou ik 100% liever naartoe gaan als ik Zyiech was.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zou mijn hand er niet voor in het vuur durven steken.
Verder telt clubliefde niet in het profvoetbal. Wel geld, perspectieven en slagvaardig handelen.
De eerste 2 factoren kan ik niet beoordelen, maar verder lijkt Twente slagvaardiger tot nu toe.
quote:Hakim Ziyech kan zelf de keuze maken of hij bij FC Twente of Feyenoord aan de slag gaat. Twente is er al uit met Heerenveen en de speler zelf. Vandaag praat hij met trainer Fred Rutten van Feyenoord.
Ziyech sprak al met trainer Alfred Schreuder en het bestuur van Twente. Bij Feyenoord is de transfer afhankelijk van het mogelijke vertrek van Jordy Clasie. De international staat in de belangstelling van FC Porto. Feyenoord is met de Portugezen in onderhandeling, maar er is nog een groot verschil tussen vraag en aanbod bovendien kampt de middenvelder met een hamstringblessure en deed gisteren niet mee in het duel tegen sc Heerenveen (1-1). In dat duel werd Ziyech gewisseld bij Heerenveen en kreeg hij applaus van de supporters van Feyenoord, die hem graag naar De Kuip zien komen.
Bij FC Twente heeft Ziyech wellicht meer kans op een basisplaats aangezien hij daar de vertrokken Dusan Tadic en Quincy Promes op moet volgen. Bij Feyenoord heeft Ziyech concurrentie van Lex Immers die gisteren de aanvoerdersband droeg.
Bron: RTV Oost
Hij kan nu natuurlijk wel meteen een tussenstap overslaan door meteen naar Twente te komen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:59 schreef PIETR het volgende:
Bestuur is compleet incapabel als ze Ziyech er niet van weten te overtuigen om naar Feyenoord te komen.
Okequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hij kan nu natuurlijk wel meteen een tussenstap overslaan door meteen naar Twente te komen.
Eens.. het wordt tijd dat Van Geel eens echte versterkingen binnen haalt, i.p.v. alleen maar goedkope noodoplossingen als Boulahrouz, Wilkshire en Kazimquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:59 schreef PIETR het volgende:
Bestuur is compleet incapabel als ze Ziyech er niet van weten te overtuigen om naar Feyenoord te komen.
Waarom? Ziyech is geen prioriteit nummer 1. Als Clasie vertrekt moet er eerst een nummer 6 komen + nog een spits.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:59 schreef PIETR het volgende:
Kap eens met die gekke nummers. Wie weet er nou uit zijn hoofd wat een nummer 6 is?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom? Ziyech is geen prioriteit nummer 1. Als Clasie vertrekt moet er eerst een nummer 6 komen + nog een spits.
10 en hangend op rechts gok ik.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:09 schreef TC03 het volgende:
Ik snap niet precies voor welke positie Ziyech in aanmerking zou komen.
Positie van Clasie is een nummer 6. Dat is toch geen hogere wiskunde lijkt mij?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kap eens met die gekke nummers. Wie weet er nou uit zijn hoofd wat een nummer 6 is?
Grootste talent van de eredivisie. Zou echt een schande zijn als we dit gaan verliezen van een curatele-clubje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom? Ziyech is geen prioriteit nummer 1. Als Clasie vertrekt moet er eerst een nummer 6 komen + nog een spits.
Ik ook niet precies.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:09 schreef TC03 het volgende:
Ik snap niet precies voor welke positie Ziyech in aanmerking zou komen.
Dat is de CDM, is toch niet zo gek?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kap eens met die gekke nummers. Wie weet er nou uit zijn hoofd wat een nummer 6 is?
Nee dat snap ik, maar vind die nummers gewoon gek.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:10 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Positie van Clasie is een nummer 6. Dat is toch geen hogere wiskunde lijkt mij?
Ja, want wie wil er nou na feyenoord naar Porto of Lazio als je ook naar twente kan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hij kan nu natuurlijk wel meteen een tussenstap overslaan door meteen naar Twente te komen.
En dit werkt zo ongeveer altijd zo?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is de CDM, is toch niet zo gek?
11 - 9 - 7
10
8 - 6
5 - 4 - 3 -2
1
Met de 6 dus als CDM/Clasie.
grgr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |