Waaruit maak je op dat hij dat doet?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:45 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tyf zelf op joh idioot. Hoe de fuck kun je Immers nou verkiezen boven Ziyech. Wanbeleid dit.
Even afwachten nog. Quotes kunnen vals zijn hoor ik net van Bombvis.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:45 schreef Scrummie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)r_naar_Twente__.html
Artikeltje hier.
En dit inderdaad.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Dat werkt nou eenmaal niet zo. Blijkbaar wil Ziyech zelf de concurrentiestrijd niet aangaan. Goede mentaliteit dus.
Houd toch op man. Een van de grootste talenten had je kunnen binden, maar nee hoor, Immers - die er helemaal geen kut van kan - krijgt de voorkeur. Ben hier goed ziek van.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Van Geel heeft geen hol met de opstelling te maken, leer eerst maar eens hoe een voetbalorganisatie werkt voordat je iedereen af loopt te kankeren.
Voor de 40e keer, Van Geel heeft helemaal niets over de opstelling te zeggen. Waarom dringt dat niet bij je door?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
Houd toch op man. Een van de grootste talenten had je kunnen binnen, maar nee hoor, Immers - die er helemaal geen kut van kan - krijgt de voorkeur. Ben hier goed ziek van.
Speel je weer tegen Ziyech. Zou geen vrije trappen weggeven als ik Feyenoord was.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:48 schreef Scrummie het volgende:
Zo 31/08/2014 16:45 competitie: FC Twente - Feyenoord
Da's al snel. Echt...
Ik gok dat we de Zeeuw halen. Kan niet anders. Of 8 mil (veelteveel) voor Toornstra ofzo. In elk geval: een ongetwijfeld tyfus slechte deal.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:48 schreef DaveDave09 het volgende:
Dus ziyech naar twente, En waarschijnlijk clasie weg.
Wie gaat feyenoord als vervanger van clasie halen..?
We zullen het doorgeven aan Rutten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:49 schreef DatZijnTeksten het volgende:
[..]
Speel je weer tegen Ziyech. Zou geen vrije trappen weggeven als ik Feyenoord was.
Doe ook maar gelijk aan MulderT!quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We zullen het doorgeven aan Rutten.
Ah ja toornstra niet aan gedacht, Tja dat word de hoofdprijs helaas, En denk niet dat het legioen het pikt als de zeeuw word gehaaldquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik gok dat we de Zeeuw halen. Kan niet anders. Of 8 mil (veelteveel) voor Toornstra ofzo. In elk geval: een ongetwijfeld tyfus slechte deal.
Alle quotes die in de media staan zijn inderdaad altijd waar, dat kloptquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Even afwachten nog. Quotes kunnen vals zijn hoor ik net van Bombvis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |