Echt nietquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:29 schreef ToT het volgende:
Wat heeft dit met het weer te maken???
Oh SNEEUWwitje?
Dat was zo tof, in de cd winkel luisteren, naar huis, weer terug, nog een keer luisteren, mja @#$$@ weer naar huis, weer terug en luisteren en dan JA! DIE WIL IK!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik koop nog wel, en grappig genoeg vaker sinds ik eerst illegaal iets hoor. Maar ja dat mag niet meer, alleen ga ik tegenwoordig echt niet meer naar een platenzaak om een cd eerst te luisteren voordat ik hem aanschaf.
Zeg dan tegen Melting dat ie op moet schietenquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ook ik heb eens een 20 minuten durende video op YT gehad, als private gemarkeerd, door wél 6 mensen gezien. En kreeg een somatie om die te verwijderen omdat er op de achtergrond de muziek te horen was van een redelijk onbekende noorse of zweedse band
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Ik ging meestal naar zo'n zaak, kocht hem, luisterde hem thuis en......... had spijt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat was zo tof, in de cd winkel luisteren, naar huis, weer terug, nog een keer luisteren, mja @#$$@ weer naar huis, weer terug en luisteren en dan JA! DIE WIL IK!
quote:
Bij deze nu dus wel.quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:30 schreef Fogel het volgende:
[..]Fogeltje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
[..]Neu tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was toch géén Iron Maiden.
Iron Maiden zingt in het Engels dit kon ik echt niet verstaan
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Je kan het vergetenquote:
Goede muziek!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:32 schreef Melting het volgende:
Zo... ben ik weer.![]()
Wat heeft ie nou weer aangezet.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kan het vergeten
Zie de UI, Melting zit vast op het toilet
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:32 schreef Melting het volgende:
Zo... ben ik weer.![]()
Wat heeft ie nou weer aangezet?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hee man!
Ook Maiden (fear of the dark, live in rio). En Lumsk volgens mij. Maar ik zou die video nog eens op moeten snorren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu toch
Het was toch géén Iron Maiden.
Iron Maiden zingt in het Engels dit kon ik echt niet verstaan
Laat ik het anders zeggen, als je zoveel geld hebt en jezelf 'misbruikt' voelt door een platenmaatschappij en zoiets leest, dan steek je toch de helpende hand toe?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:34 schreef Rafeiro het volgende:
Ach zelfs als Prince geleefd werd door zijn label heb ik geen medelijden. Ben je het er niet mee eens kan je met zoveel knaken wel "Toedels" zeggen.
Ligt helemaal aan het contrakt wat jij hebt getekend. Ik praat Prince niet goed maar ik weet wel dat zulke maatschappijen alles legaal hebben dicht getimmerd zodat hij niets kan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:34 schreef Rafeiro het volgende:
Ach zelfs als Prince geleefd werd door zijn label heb ik geen medelijden. Ben je het er niet mee eens kan je met zoveel knaken wel "Toedels" zeggen.
Of ik de e-mail, daar stond precies in wiens copyright ik schond. Lumsk is goed mogelijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ook Maiden (fear of the dark, live in rio). En Lumsk volgens mij. Maar ik zou die video nog eens op moeten snorren.
Weet jij wat er in zijn contract staat?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, als je zoveel geld hebt en jezelf 'misbruikt' voelt door een platenmaatschappij en zoiets leest, dan steek je toch de helpende hand toe?
Zie hoe nu over Prince (in ieder geval hier) gedacht wordt.
The purple Minneapolis midgetquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, als je zoveel geld hebt en jezelf 'misbruikt' voelt door een platenmaatschappij en zoiets leest, dan steek je toch de helpende hand toe?
Zie hoe nu over Prince (in ieder geval hier) gedacht wordt.
Neequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet jij wat er in zijn contract staat?
Kat!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:38 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
The purple Minneapolis midget
Katquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:38 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:38 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Hé Katquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:38 schreef dekatophetspek het volgende:
quote:
Yoyoquote:
Hoe gaat ie daar?quote:
Hé Muisquote:
Zijn gangetje. Alleen beetje pissig omdat ik maand na een deadline nog een afzegging kreeg van een band vanavond...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Hoe gaat ie daar?
Das minderquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:41 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Zijn gangetje. Alleen beetje pissig omdat ik maand na een deadline nog een afzegging kreeg van een band vanavond...
Mja maar als je als beginnend artiest een mega contract aangeboden krijgt, wat zou je dan doen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:40 schreef Rafeiro het volgende:
Ben je nog beslissingsbekwaam als je bijna alles aan een platenmaatschappij overlaat?
Ethisch knelpunt, maar in mijn optiek ben je niet meer bekwaam wanneer je je lot in de handen van geldwolven legt.
Als ik als artiest ooit in het verleden in de USA zo'n wurgcontract getekend zou hebben dat ik zelfs niet als AFKAP of als Midget mag reageren zou ik zeker in dat land mijn rechten zien te zoeken via de Freedom of Speech, wat volgens mij in de grondwet staatquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:40 schreef Rafeiro het volgende:
Ben je nog beslissingsbekwaam als je bijna alles aan een platenmaatschappij overlaat?
Ethisch knelpunt, maar in mijn optiek ben je niet meer bekwaam wanneer je je lot in de handen van geldwolven legt.
Keihard zuipen en feestenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja maar als je als beginnend artiest een mega contract aangeboden krijgt, wat zou je dan doen?
Dus kan je ook niets bijdragen aan een evt onderzoek. Die gasten van de media waar je je contract tekent hebben aan alles gedacht en dus sta je als artiest machteloos. Mochten er beschuldigingen komen heeft de artiest het gedaan en blijven de hufters buiten schot....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee
Ik wil nog steeds uitzoeken wat er nu precies gebeurt is met de nummers van Eminem die door Michael Jackson gekocht zijn nadat Em MJ aanviel in een van zijn nummers. Geen idee wie daar nu de rechten en zeggenschap over heeft.
quote:
Waarom? Omdat je een bekwaam bedrijf vertrouwen geeft om jou belangen te behartigen zodat je zelf niet dagelijks lastige stalkers en journalisten voor de deur vind???quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:40 schreef Rafeiro het volgende:
Just Lose it + skit's van Encore. Was MJ niet zo happy mee, dus die kocht gewoon de rechten van alle nummers van Em tot op dat moment.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus kan je ook niets bijdragen aan een evt onderzoek. Die gasten van de media waar je je contract tekent hebben aan alles gedacht en dus sta je als artiest machteloos. Mochten er beschuldigingen komen heeft de artiest het gedaan en blijven de hufters buiten schot....
Dat wist ik niet eens...![]()
Tell me more...
Daar kun je als band ook een manager voor in dienst nemen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom? Omdat je een bekwaam bedrijf vertrouwen geeft om jou belangen te behartigen zodat je zelf niet dagelijks lastige stalkers en journalisten voor de deur vind???
Yo man, wassup?quote:
Waarom zie je tegenwoordig steeds meer en meer artiesten hun nummers uitbrengen op 'independent labels'?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom? Omdat je een bekwaam bedrijf vertrouwen geeft om jou belangen te behartigen zodat je zelf niet dagelijks lastige stalkers en journalisten voor de deur vind???
En wat schiet MJ daar mee op?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Just Lose it + skit's van Encore. Was MJ niet zo happy mee, dus die kocht gewoon de rechten van alle nummers van Em tot op dat moment.
Die is dood.... die schiet nergens meer iets mee op.quote:
Die kon dus daardoor bepalen dat Just Lose it gewoon niet meer gedraaid mocht wordenquote:
De erven Jackson daartegen...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Die is dood.... die schiet nergens meer iets mee op.
Als die maar geld beuren.... zal hun voor de rest een worst wezen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:48 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
De erven Jackson daartegen...
Ik denk dat die grote platenlabels heel makkelijk een plaatje kunnen pushen bij een aantal radiostations. Dat is wel behoorlijk wat waard.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom zie je tegenwoordig steeds meer en meer artiesten hun nummers uitbrengen op 'independent labels'?
Gewoon omdat ze de geldwolferij van de platenmaatschappijen zat zijn?
Ja, OK, toegevoegde waarde promotie van de nummers?
Klopt maar zonder manager is voordeliger voor de band en voor de maatschappij.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:46 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Daar kun je als band ook een manager voor in dienst nemen.
Jah, dat zie ik sinds ik de nieuwe nummers in de gaten ook gebeuren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat die grote platenlabels heel makkelijk een plaatje kunnen pushen bij een aantal radiostations. Dat is wel behoorlijk wat waard.
Prima. Fijn bezig met mijn labeltje en stukkies schrijven voor op FOK! Ben nu bezig met een verzamel single met 16 bands uit 11 landen. 7"!!quote:
7"en 11 nummersquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:50 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Prima. Fijn bezig met mijn labeltje en stukkies schrijven voor op FOK! Ben nu bezig met een verzamel single met 16 bands uit 11 landen. 7"!!
Daarmee maak je dus juist mijn punt! De oude maatschappijen hebben veel te veel macht en misbruiken dat puur om geld te verdienen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom zie je tegenwoordig steeds meer en meer artiesten hun nummers uitbrengen op 'independent labels'?
Gewoon omdat ze de geldwolferij van de platenmaatschappijen zat zijn?
Ja, OK, toegevoegde waarde promotie van de nummers?
16 bands oftewel 8 bands per plaatkant! Kortste nummer is 2 secondenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
7"en 11 nummers
Kant A 5 nummers, Kant B 6 nummers ?
Die nummers duren dus minder dan 1 minuut?
Pfffffffffffff..... dat zijn er wel veel voor een 7"quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:52 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
16 bands oftewel 8 bands per plaatkant!
Toen wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Die is dood.... die schiet nergens meer iets mee op.
das kortquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:52 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
16 bands oftewel 8 bands per plaatkant! Kortste nummer is 2 seconden
Pleit ik Prince nog steeds niet vrijquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarmee maak je dus juist mijn punt! De oude maatschappijen hebben veel te veel macht en misbruiken dat puur om geld te verdienen.
In mijn ogen had Prince daar dus niets mee te maken.
Ok Melting, heb je dat nummer en zo ja wil je m als uitzondering draaien? Ik wil nou wel eens weten waarom MJ het nummer wilde blokkeren...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die kon dus daardoor bepalen dat Just Lose it gewoon niet meer gedraaid mocht worden
Langste nummer duurt 90 secondenquote:
Ok en nu in normaal Nederlands?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:50 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Prima. Fijn bezig met mijn labeltje en stukkies schrijven voor op FOK! Ben nu bezig met een verzamel single met 16 bands uit 11 landen. 7"!!
Just lose it van Eminem bedoel je?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok Melting, heb je dat nummer en zo ja wil je m als uitzondering draaien? Ik wil nou wel eens weten waarom MJ het nummer wilde blokkeren...
Die bedoeld Possiequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Just lose it van Eminem bedoel je?
Tsss... is in Nederland zo vaak gedaan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:56 schreef ToT het volgende:
Op de Frontpage stond trouwens ook een bericht over een band die aangeklaagd was omdat ze een stille track op hun album hadden staan.
Ik weet niet welke band hen aanklaagde, maar die hadden ook een track zonder geluid op hun album, en op dat album zat copyright, DUS was het plagiaat van dat nummer!
Zij hadden dus copyright op stilte!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:56 schreef ToT het volgende:
Op de Frontpage stond trouwens ook een bericht over een band die aangeklaagd was omdat ze een stille track op hun album hadden staan.
Ik weet niet welke band hen aanklaagde, maar die hadden ook een track zonder geluid op hun album, en op dat album zat copyright, DUS was het plagiaat van dat nummer!
Niet als hij in zijn contract heeft staan dat hij niets mag zeggen over zijn werkgever.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pleit ik Prince nog steeds niet vrij
Die had nog steeds volgens de constitutie van de USA recht op vrijheid van meningsuiting.
Lijkt mij zeer gemakkelijk aan te vechten. John Cage deed het, John Lennon deed het, je kan volgens mij geen patent hebben op stilte. Hoe zou je het bijvoorbeeld willen omschrijven?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:56 schreef ToT het volgende:
Dus het Nationaal Comitee 4-5 mei moet voortaan betalen voor de 2 minuten stilte?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:56 schreef ToT het volgende:
Tja je hebt ook vaak van die hidden tracks enzo,quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Tsss... is in Nederland zo vaak gedaan.
Tja ik vond het ook echt bizar toen ik het las.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:58 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Lijkt mij zeer gemakkelijk aan te vechten. John Cage deed het, John Lennon deed het, je kan volgens mij geen patent hebben op stilte. Hoe zou je het bijvoorbeeld willen omschrijven?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus het Nationaal Comitee 4-5 mei moet voortaan betalen voor de 2 minuten stilte?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Just lose it van Eminem bedoel je?
Mooi stukje timingquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:01 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn vorige post is wel een bazen post!Nog nooit heb ik een post gepost op 0.00.00
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:01 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn vorige post is wel een bazen post!Nog nooit heb ik een post gepost op 0.00.00
quote:The song caused controversy as its lyrics and music video parodies Michael Jackson, who was being accused of child molestation at the time. The song also pokes fun at Beavis/Cornholio, MC Hammer, Madonna and others. It also heavily spoofs Pee-wee Herman, going as far as imitating his signature shout during the chorus and Eminem dressing like him in the video.
Jij?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:03 schreef Melting het volgende:
Wie heeft me langer op het rooster gezet?
Ik nietquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:03 schreef Melting het volgende:
Wie heeft me langer op het rooster gezet?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Sorry melting ik haal je er wel weer af
Dat is ook wat ik zagquote:
Boefjequote:Op zondag 17 augustus 2014 00:04 schreef Rafeiro het volgende:
Dat was ik per ongeluk, durfde het niet meer in te korten
JAquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:05 schreef Melting het volgende:
Wat ga ik draaien dan?![]()
Half uurtje Vout z'n zin geven dan maar?
Is aan jouquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:05 schreef Melting het volgende:
UIteraard!quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
Hé Babe, take a walk on the wildside![]()
OK, met een Voute twist dus
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:05 schreef Melting het volgende:
Als je de video ziet misschien welquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:06 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb zitten luisteren maar zie en hoorde serieus niets waarom MJ zich aangevallen moest voelen....![]()
Misschien maar eehm dat is visueel en heeft niets met het nummer te maken..quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je de video ziet misschien wel
Combi was voor MJ genoeg om de nummers van Em te kopenquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Misschien maar eehm dat is visueel en heeft niets met het nummer te maken..
Ehhhh ja ik snap dat hij daar NIET zo blij mee was!quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je de video ziet misschien wel
Melting draaide tot 0.00quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:10 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zat niet in het topic. Maar aan mijm oren te voelen heeft vout de boel overgenomen?
Te voelen? U merkt dat er bloed uit stroomt?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:10 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zat niet in het topic. Maar aan mijm oren te voelen heeft vout de boel overgenomen?
Para....quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Combi was voor MJ genoeg om de nummers van Em te kopen
zoiets jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Te voelen? U merkt dat er bloed uit stroomt?
Dan ja!
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Te voelen? U merkt dat er bloed uit stroomt?
Dan ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |