Dus kan je ook niets bijdragen aan een evt onderzoek. Die gasten van de media waar je je contract tekent hebben aan alles gedacht en dus sta je als artiest machteloos. Mochten er beschuldigingen komen heeft de artiest het gedaan en blijven de hufters buiten schot....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee
Ik wil nog steeds uitzoeken wat er nu precies gebeurt is met de nummers van Eminem die door Michael Jackson gekocht zijn nadat Em MJ aanviel in een van zijn nummers. Geen idee wie daar nu de rechten en zeggenschap over heeft.
quote:
Waarom? Omdat je een bekwaam bedrijf vertrouwen geeft om jou belangen te behartigen zodat je zelf niet dagelijks lastige stalkers en journalisten voor de deur vind???quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:40 schreef Rafeiro het volgende:
Ben je nog beslissingsbekwaam als je bijna alles aan een platenmaatschappij overlaat?
Ethisch knelpunt, maar in mijn optiek ben je niet meer bekwaam wanneer je je lot in de handen van geldwolven legt.
Just Lose it + skit's van Encore. Was MJ niet zo happy mee, dus die kocht gewoon de rechten van alle nummers van Em tot op dat moment.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus kan je ook niets bijdragen aan een evt onderzoek. Die gasten van de media waar je je contract tekent hebben aan alles gedacht en dus sta je als artiest machteloos. Mochten er beschuldigingen komen heeft de artiest het gedaan en blijven de hufters buiten schot....
Dat wist ik niet eens...![]()
Tell me more...
Daar kun je als band ook een manager voor in dienst nemen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom? Omdat je een bekwaam bedrijf vertrouwen geeft om jou belangen te behartigen zodat je zelf niet dagelijks lastige stalkers en journalisten voor de deur vind???
Yo man, wassup?quote:
Waarom zie je tegenwoordig steeds meer en meer artiesten hun nummers uitbrengen op 'independent labels'?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom? Omdat je een bekwaam bedrijf vertrouwen geeft om jou belangen te behartigen zodat je zelf niet dagelijks lastige stalkers en journalisten voor de deur vind???
En wat schiet MJ daar mee op?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Just Lose it + skit's van Encore. Was MJ niet zo happy mee, dus die kocht gewoon de rechten van alle nummers van Em tot op dat moment.
Die is dood.... die schiet nergens meer iets mee op.quote:
Die kon dus daardoor bepalen dat Just Lose it gewoon niet meer gedraaid mocht wordenquote:
De erven Jackson daartegen...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Die is dood.... die schiet nergens meer iets mee op.
Als die maar geld beuren.... zal hun voor de rest een worst wezen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:48 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
De erven Jackson daartegen...
Ik denk dat die grote platenlabels heel makkelijk een plaatje kunnen pushen bij een aantal radiostations. Dat is wel behoorlijk wat waard.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom zie je tegenwoordig steeds meer en meer artiesten hun nummers uitbrengen op 'independent labels'?
Gewoon omdat ze de geldwolferij van de platenmaatschappijen zat zijn?
Ja, OK, toegevoegde waarde promotie van de nummers?
Klopt maar zonder manager is voordeliger voor de band en voor de maatschappij.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:46 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Daar kun je als band ook een manager voor in dienst nemen.
Jah, dat zie ik sinds ik de nieuwe nummers in de gaten ook gebeuren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat die grote platenlabels heel makkelijk een plaatje kunnen pushen bij een aantal radiostations. Dat is wel behoorlijk wat waard.
Prima. Fijn bezig met mijn labeltje en stukkies schrijven voor op FOK! Ben nu bezig met een verzamel single met 16 bands uit 11 landen. 7"!!quote:
7"en 11 nummersquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:50 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Prima. Fijn bezig met mijn labeltje en stukkies schrijven voor op FOK! Ben nu bezig met een verzamel single met 16 bands uit 11 landen. 7"!!
Daarmee maak je dus juist mijn punt! De oude maatschappijen hebben veel te veel macht en misbruiken dat puur om geld te verdienen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom zie je tegenwoordig steeds meer en meer artiesten hun nummers uitbrengen op 'independent labels'?
Gewoon omdat ze de geldwolferij van de platenmaatschappijen zat zijn?
Ja, OK, toegevoegde waarde promotie van de nummers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |