Echt nietquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:29 schreef ToT het volgende:
Wat heeft dit met het weer te maken???
Oh SNEEUWwitje?
Dat was zo tof, in de cd winkel luisteren, naar huis, weer terug, nog een keer luisteren, mja @#$$@ weer naar huis, weer terug en luisteren en dan JA! DIE WIL IK!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik koop nog wel, en grappig genoeg vaker sinds ik eerst illegaal iets hoor. Maar ja dat mag niet meer, alleen ga ik tegenwoordig echt niet meer naar een platenzaak om een cd eerst te luisteren voordat ik hem aanschaf.
Zeg dan tegen Melting dat ie op moet schietenquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ook ik heb eens een 20 minuten durende video op YT gehad, als private gemarkeerd, door wél 6 mensen gezien. En kreeg een somatie om die te verwijderen omdat er op de achtergrond de muziek te horen was van een redelijk onbekende noorse of zweedse band
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Ik ging meestal naar zo'n zaak, kocht hem, luisterde hem thuis en......... had spijt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat was zo tof, in de cd winkel luisteren, naar huis, weer terug, nog een keer luisteren, mja @#$$@ weer naar huis, weer terug en luisteren en dan JA! DIE WIL IK!
quote:
Bij deze nu dus wel.quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:30 schreef Fogel het volgende:
[..]Fogeltje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
[..]Neu tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was toch géén Iron Maiden.
Iron Maiden zingt in het Engels dit kon ik echt niet verstaan
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Je kan het vergetenquote:
Goede muziek!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:32 schreef Melting het volgende:
Zo... ben ik weer.![]()
Wat heeft ie nou weer aangezet.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kan het vergeten
Zie de UI, Melting zit vast op het toilet
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:32 schreef Melting het volgende:
Zo... ben ik weer.![]()
Wat heeft ie nou weer aangezet?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hee man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |