16 bands oftewel 8 bands per plaatkant! Kortste nummer is 2 secondenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
7"en 11 nummers
Kant A 5 nummers, Kant B 6 nummers ?
Die nummers duren dus minder dan 1 minuut?
Pfffffffffffff..... dat zijn er wel veel voor een 7"quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:52 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
16 bands oftewel 8 bands per plaatkant!
Toen wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Die is dood.... die schiet nergens meer iets mee op.
das kortquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:52 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
16 bands oftewel 8 bands per plaatkant! Kortste nummer is 2 seconden
Pleit ik Prince nog steeds niet vrijquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarmee maak je dus juist mijn punt! De oude maatschappijen hebben veel te veel macht en misbruiken dat puur om geld te verdienen.
In mijn ogen had Prince daar dus niets mee te maken.
Ok Melting, heb je dat nummer en zo ja wil je m als uitzondering draaien? Ik wil nou wel eens weten waarom MJ het nummer wilde blokkeren...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die kon dus daardoor bepalen dat Just Lose it gewoon niet meer gedraaid mocht worden
Langste nummer duurt 90 secondenquote:
Ok en nu in normaal Nederlands?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:50 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Prima. Fijn bezig met mijn labeltje en stukkies schrijven voor op FOK! Ben nu bezig met een verzamel single met 16 bands uit 11 landen. 7"!!
Just lose it van Eminem bedoel je?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok Melting, heb je dat nummer en zo ja wil je m als uitzondering draaien? Ik wil nou wel eens weten waarom MJ het nummer wilde blokkeren...
Die bedoeld Possiequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Just lose it van Eminem bedoel je?
Tsss... is in Nederland zo vaak gedaan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:56 schreef ToT het volgende:
Op de Frontpage stond trouwens ook een bericht over een band die aangeklaagd was omdat ze een stille track op hun album hadden staan.
Ik weet niet welke band hen aanklaagde, maar die hadden ook een track zonder geluid op hun album, en op dat album zat copyright, DUS was het plagiaat van dat nummer!
Zij hadden dus copyright op stilte!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:56 schreef ToT het volgende:
Op de Frontpage stond trouwens ook een bericht over een band die aangeklaagd was omdat ze een stille track op hun album hadden staan.
Ik weet niet welke band hen aanklaagde, maar die hadden ook een track zonder geluid op hun album, en op dat album zat copyright, DUS was het plagiaat van dat nummer!
Niet als hij in zijn contract heeft staan dat hij niets mag zeggen over zijn werkgever.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pleit ik Prince nog steeds niet vrij
Die had nog steeds volgens de constitutie van de USA recht op vrijheid van meningsuiting.
Lijkt mij zeer gemakkelijk aan te vechten. John Cage deed het, John Lennon deed het, je kan volgens mij geen patent hebben op stilte. Hoe zou je het bijvoorbeeld willen omschrijven?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:56 schreef ToT het volgende:
Dus het Nationaal Comitee 4-5 mei moet voortaan betalen voor de 2 minuten stilte?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:56 schreef ToT het volgende:
Tja je hebt ook vaak van die hidden tracks enzo,quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Tsss... is in Nederland zo vaak gedaan.
Tja ik vond het ook echt bizar toen ik het las.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:58 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Lijkt mij zeer gemakkelijk aan te vechten. John Cage deed het, John Lennon deed het, je kan volgens mij geen patent hebben op stilte. Hoe zou je het bijvoorbeeld willen omschrijven?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus het Nationaal Comitee 4-5 mei moet voortaan betalen voor de 2 minuten stilte?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Just lose it van Eminem bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |