Ook Maiden (fear of the dark, live in rio). En Lumsk volgens mij. Maar ik zou die video nog eens op moeten snorren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu toch
Het was toch géén Iron Maiden.
Iron Maiden zingt in het Engels dit kon ik echt niet verstaan
Laat ik het anders zeggen, als je zoveel geld hebt en jezelf 'misbruikt' voelt door een platenmaatschappij en zoiets leest, dan steek je toch de helpende hand toe?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:34 schreef Rafeiro het volgende:
Ach zelfs als Prince geleefd werd door zijn label heb ik geen medelijden. Ben je het er niet mee eens kan je met zoveel knaken wel "Toedels" zeggen.
Ligt helemaal aan het contrakt wat jij hebt getekend. Ik praat Prince niet goed maar ik weet wel dat zulke maatschappijen alles legaal hebben dicht getimmerd zodat hij niets kan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:34 schreef Rafeiro het volgende:
Ach zelfs als Prince geleefd werd door zijn label heb ik geen medelijden. Ben je het er niet mee eens kan je met zoveel knaken wel "Toedels" zeggen.
Of ik de e-mail, daar stond precies in wiens copyright ik schond. Lumsk is goed mogelijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ook Maiden (fear of the dark, live in rio). En Lumsk volgens mij. Maar ik zou die video nog eens op moeten snorren.
Weet jij wat er in zijn contract staat?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, als je zoveel geld hebt en jezelf 'misbruikt' voelt door een platenmaatschappij en zoiets leest, dan steek je toch de helpende hand toe?
Zie hoe nu over Prince (in ieder geval hier) gedacht wordt.
The purple Minneapolis midgetquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, als je zoveel geld hebt en jezelf 'misbruikt' voelt door een platenmaatschappij en zoiets leest, dan steek je toch de helpende hand toe?
Zie hoe nu over Prince (in ieder geval hier) gedacht wordt.
Neequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet jij wat er in zijn contract staat?
Kat!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:38 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
The purple Minneapolis midget
Katquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:38 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:38 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Hé Katquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:38 schreef dekatophetspek het volgende:
quote:
Yoyoquote:
Hoe gaat ie daar?quote:
Hé Muisquote:
Zijn gangetje. Alleen beetje pissig omdat ik maand na een deadline nog een afzegging kreeg van een band vanavond...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Hoe gaat ie daar?
Das minderquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:41 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Zijn gangetje. Alleen beetje pissig omdat ik maand na een deadline nog een afzegging kreeg van een band vanavond...
Mja maar als je als beginnend artiest een mega contract aangeboden krijgt, wat zou je dan doen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:40 schreef Rafeiro het volgende:
Ben je nog beslissingsbekwaam als je bijna alles aan een platenmaatschappij overlaat?
Ethisch knelpunt, maar in mijn optiek ben je niet meer bekwaam wanneer je je lot in de handen van geldwolven legt.
Als ik als artiest ooit in het verleden in de USA zo'n wurgcontract getekend zou hebben dat ik zelfs niet als AFKAP of als Midget mag reageren zou ik zeker in dat land mijn rechten zien te zoeken via de Freedom of Speech, wat volgens mij in de grondwet staatquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:40 schreef Rafeiro het volgende:
Ben je nog beslissingsbekwaam als je bijna alles aan een platenmaatschappij overlaat?
Ethisch knelpunt, maar in mijn optiek ben je niet meer bekwaam wanneer je je lot in de handen van geldwolven legt.
Keihard zuipen en feestenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja maar als je als beginnend artiest een mega contract aangeboden krijgt, wat zou je dan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |