SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
doe anders wat origineelsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
doe eens leuk kattengifje in OP sof
wil je dat madame_paon hier gaat posten ofzo? :squote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe anders wat origineels
die van een nijlpaard ofzo
jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wil je dat madame_paon hier gaat posten ofzo? :s
hoop dat ze een panorama webcam heeft danquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
ik droom al jaren van een tc sessie met madame_paon, maar bij contact doet ze vaak een beetje schuw en/of agressief
misschien dat jullie mij kunnen helpen in dit topic
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hoop dat ze een panorama webcam heeft dan
zoiets inderdaadquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hoop dat ze een panorama webcam heeft dan
is niet heel kleinquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:03 schreef supersof het volgende:
praat met een jongen en hij is 1,67
ben je een meid of wa??
een dwergquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:03 schreef supersof het volgende:
ben je een meid of wa??
zeg het hemquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:03 schreef supersof het volgende:
ben je een meid of wa??
vet goedkoopquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:03 schreef supersof het volgende:
ben je een meid of wa??
wat?quote:
Voorlopig bet ik niet meer.quote:
tchock ook altijdquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Allemaal even lachen, iemand is 1.67. Vertel het hem, misschien weet hij het nog niet.
Hoe veel gewonnen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voorlopig bet ik niet meer.
2 bets gewonnen in de blessuretijd vandaag
PEC en Arsenal
Ik ga nu een stuk of 40-45 weesgegroetjes doen.
nou nou nouquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wed dat jij sowieso te dik voor hem bent. Of is dat dan weer ongepast?
Vandaag 4 wedstrijden gekeken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee waarom ik naar Vitesse kijk.
als ik toch al zo desperate ben om te omeglen dan wil ik wel een man die langer is dan ik want klein werkt nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:07 schreef Tchock het volgende:
Haha nee sorry Sofje. Je moet zelf weten hoe lang je Strangers mogen zijn.
Had net 3 eredivisie potjes tegelijk aan staan op mijn schermquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vandaag 4 wedstrijden gekeken.
Het is wel mooi geweest vandaag.
zijn er mensen die op satestokjes vallenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wed dat jij sowieso te dik voor hem bent. Of is dat dan weer ongepast?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik toch al zo desperate ben om te omeglen dan wil ik wel een man die langer is dan ik want klein werkt niet
Dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had net 3 eredivisie potjes tegelijk aan staan op mijn scherm
Was best grappigquote:
AZquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was best grappig
morgen rustig dagje. Alleen AZ-Ajax en Liverpool-Southampton kijken denk.
Heb nog wel wat paarden die uitelkaar kunnen trekken voor die paar cmquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
ach je leert ermee omgaan hè
ooh city misschienquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik alleen Liverpool - Southampton en Newcastle Utd - Man City
wat danquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:12 schreef supersof het volgende:
inso ik had grapje met je naam op omegle gedaan
Als onze spitsdebutantjes hun werk doen, dan ja.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Word lastig verhaal voor Ajax
Paardenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb nog wel wat paarden die uitelkaar kunnen trekken voor die paar cm
quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:30 schreef supersof het volgende:
Stranger: hallo
You: hoi
Stranger: j hier
You: inso hier
Stranger: aparte naam
You: jawel he
Stranger: nooit gehood
Stranger: rd
Stranger: inso![]()
Huppertsje tegen Ligeon, genieten hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als onze spitsdebutantjes hun werk doen, dan ja.
Oh en als Esteban geen gekke dingen doet.
Tete is blijkbaar slechterquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huppertsje tegen Ligeon, genieten hoor
Ach van Rhijn bijna weer terug, heb je ook niks aan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ligeon mag je rustig naar een slachthuis brengen
We zullen zien, ja toch.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huppertsje tegen Ligeon, genieten hoor
Wp schatjequote:
Dus iemand die talent schijnt te hebben moet wachten totdat 2 prutsers weg zijn .quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach van Rhijn bijna weer terug, heb je ook niks aan.
ja ze zien het gewoon zitten in die 2 prutsersquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dus iemand die talent schijnt te hebben moet wachten totdat 2 prutsers weg zijn .
Beleidje
reintje was wel redelijk tegen fortuna . komt het toch goed met hemquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja ze zien het gewoon zitten in die 2 prutsers
Fortunaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
reintje was wel redelijk tegen fortuna . komt het toch goed met hem
alles goed?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We zullen zien, ja toch.
[..]
Wp schatje
JRquote:
quote:
Nou whoopdiewhoo, 1-0 door een penalty tegen Ajax. Daar valt mijn mond ook niet meer van open hoor.quote:
Ajax werd weggespeeld , was best bijzonder was in die tijdquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou whoopdiewhoo, 1-0 door een penalty tegen Ajax. Daar valt mijn mond ook niet meer van open hoor.
Ik ben de hele tijd onlinequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:27 schreef supersof het volgende:
godsamme lb
ik dacht dat je niet mee zou komen dus ik dacht: ik ga slapen
en nu kom je opeens online en wil je vast en zeker op tc en haal je mijn plannen weer over hoop !!!!!!
oh wtfquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben de hele tijd online
Gebeurt nu wekelijksquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax werd weggespeeld , was best bijzonder was in die tijd
Wel leuk met Van Bommel en Bouma.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax werd weggespeeld , was best bijzonder was in die tijd
oke kom tc dan babequote:
Zat banners te maken voor frontpagequote:
Hamming in de spitsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel leuk met Van Bommel en Bouma.
oooh tofquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zat banners te maken voor frontpage
picsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zat banners te maken voor frontpage
Komt binnenkort op fpquote:
ooh ik kijk niet zo vaak op de fpquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Komt binnenkort op fp
Maar is niet zo bijzonder hoor
gadvequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb net bier gedronkennooit meer
Je bent zelf bijzonder.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Komt binnenkort op fp
Maar is niet zo bijzonder hoor
kom er aanquote:
Jaquote:
Je moet er aan wennen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:30 schreef LittleBrownie het volgende:
waarquote:
Nee, jij bent bijzonder.quote:
Ik was vandaag op de verjaardag van mijn oom en had biertje op tafel gezet en mijn moeder jatte mijn biertjequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:30 schreef LittleBrownie het volgende:
SVquote:
Dit denk ik ook iedere keer dat ik bier drink.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Iedere keerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit denk ik ook iedere keer dat ik bier drink.
Elke ochtend weer. Het is dat de alcohol je zo gezellig en zo'n goed gezelschap maakt anders zou ik je stoppenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit denk ik ook iedere keer dat ik bier drink.
Veeleisendquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:05 schreef supersof het volgende:
Stranger: als ik je mee uit zou vragen, wat zouden we dan gaan doen? : )
You: ik denk niet dat ik ja zou zeggen dus niksga niet met dwergen uit gek
Hoop het nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Komt spatieloos eigenlijk wel een keer?
Ik deed het soms wel eens noodgedwongen.quote:
hij was er vanmiddag nogquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Komt spatieloos eigenlijk wel een keer?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoop het niet
die gozer mist echt wat hersencellen
meer dan ik
noodgedwongenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik deed het soms wel eens noodgedwongen.#pauper. En bleef me verbazen over hoe vies het smaakt.
Oh echtquote:
Wat aardig van je.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elke ochtend weer. Het is dat de alcohol je zo gezellig en een goed gezelschap maakt anders zou ik je stoppen
jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:38 schreef wietparkiet het volgende:
JR jij woont dicht bij alkmaar toch?
Ik ben niet heel gul qua complimenten op FOK! maar dit moest toch even gezegd worden. Geen dankquote:
geen idee nooit uitgeweest, doe dat liever in amsterdamquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kun je daar een beetje uitgaan?
Oh okee,quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
geen idee nooit uitgeweest, doe dat liever in amsterdam
waar is hier?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh okee,
wil keertje uit met een van mijn stiefbroertjes daar maar denk niet dat amsterdam dan handig is.
kan hij beter hier keertje blijven slapen en dan hier uitgaan denk ik
ook chillquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Woon net buiten utrecht
dus utrecht
Zeker, mits geen studentenkroeg want dan kom ie niet binnen en een tent waar goeie muziek gedraaid wordt.quote:
Buiten utrecht is niet utrechtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Woon net buiten utrecht
dus utrecht
Gewoon waagplein opzoeken joh. Genoeg kroegjes en alles.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh okee,
wil keertje uit met een van mijn stiefbroertjes daar maar denk niet dat amsterdam dan handig is.
kan hij beter hier keertje blijven slapen en dan hier uitgaan denk ik
Okequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Buiten utrecht is niet utrecht
Thnxquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon waagplein opzoeken joh. Genoeg kroegjes en alles.
De overgang is te groot. In Rotterdam merk je niet eens dat je capelle infietst.quote:
Vind het juist wel fijnquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De overgang is te groot. In Rotterdam merk je niet eens dat je capelle infietst.
En al die aanhang dorpjes ook keurig in te delen. Maarssen, Vleuten, Leidse Rijn - Paupers. Bunnik 2 verdieners op mid niveau. Zeist en Driebergen oude kak.
Moet er elke dag inzitten voor school of stage dus dat went welquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Armoeding, krap, kut, oncomfortabel, veel te duur...
Het brengt je van a naar bquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:00 schreef Yreal het volgende:
Er is werkelijk niks positiefs aan de bus te verzinnen
hoi tquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:04 schreef Tchock het volgende:
[..]Een raket ook. Laten we altijd allemaal met de raket gaan.
goed idee ik ben voorquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:04 schreef Tchock het volgende:
Per helikopterquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:04 schreef Tchock het volgende:
Ja, ik ben nogal wat groter he.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:07 schreef Tchock het volgende:
Ik houd niet zo van bussen persoonlijk. Maar ja, soms moet je wel, dus dan ga ik me daar ook verder niet over opwinden.
Dat valt ook wel weer mee vriend. Het is niet alsof je 20 cm langer bent dan ik.quote:
Jij bent echt koning aansteller.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:08 schreef Yreal het volgende:
Ik woon trouwens 5 km van het treinstation, het is bijna sneller om te gaan lopen
Ik heb wel wat meer ... massa...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee vriend. Het is niet alsof je 20 cm langer bent dan ik.
Nee echt.. 5 minuten naar de bus lopen, wachten op de bus, 15min erin zitten, wachten op de volgende, 5 minuten daarin en dan nog een stukje lopen naar de trein.quote:Jij bent echt koning aansteller.
Je weet dat 5km bijna een uur lopen is? Ja? Oké.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb wel wat meer ... massa...
[..]
Nee echt.. 5 minuten naar de bus lopen, wachten op de bus, 15min erin zitten, wachten op de volgende, 5 minuten daarin en dan nog een stukje lopen naar de trein.
vs 4.7km gewoon even doorstappen. Kutdorp.
Drie kwartier lopen of 38 minuten in het ovquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je weet dat 5km bijna een uur lopen is? Ja? Oké.
lopen kost energiequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Drie kwartier lopen of 38 minuten in het ov
Ik moet 2 euro betalen voor een enkele reis naar het station met de busquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
lopen kost energie
ov = gratis
dus gratis energie
?? dus altijd met het ov gaan dan
het ritje met de motor zal duurder zijn dan 2 euro denk ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik moet 2 euro betalen voor een enkele reis naar het station met de bus
Oh, ik ga dus altijd met de motor
die 4.7 km? neuquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
het ritje met de motor zal duurder zijn dan 2 euro denk ik
Nicequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
KLE500, FZR600, een crossspeeltje en een snorvespa
Beetjequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
alsof jij daar verstand van hebt joh
En een treinabbo. Treinenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit was wel een hele lange inleiding tot het punt "Ik heb een motor" van Yreal.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
glimlachjequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe moet ik anders mijn spullen meenemenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jammer van die koffer achterop
In een rugzakquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders mijn spullen meenemen
Dit is ongeveer de argumentatie die je op een gegeven moment een heuptasje oplevert.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders mijn spullen meenemen
brrrrquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is ongeveer de argumentatie die je op een gegeven moment een heuptasje oplevert.
Gucci heuptasje alles.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is ongeveer de argumentatie die je op een gegeven moment een heuptasje oplevert.
Er is niks positiefs aan de bus.quote:
Lekker gucci nektasje toch.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van A naar B gvd gvdquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Er is niks positiefs aan de bus.
Het gaat traaaaag, schommelt veel te veel en je komt er nergens mee.
Nee, dat is dus de grap. Dat kan heel vaak niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat kan op een miljoen andere manier
Onzin.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat is dus de grap. Dat kan heel vaak niet.
Dit niet iedereen beschikt over een rijbewijs (of auto voor that matter)quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat is dus de grap. Dat kan heel vaak niet.
Dit! Plus dat je meestal je fiets ook niet overal met je meedraagt. Dat is trouwens nog duurder dan de busquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dit niet iedereen beschikt over een rijbewijs (of auto voor that matter)
fietsen en lopen kan soms (te) lang duren
Ik lig op de bank en wil niet meer naar bed. Ruilen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, was daarnet kapot moe toen ik visite had. En nu weer klaarwakker in bed.
FML
We kunnen ook samen in bed gaan liggen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik lig op de bank en wil niet meer naar bed. Ruilen?
Alles kan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We kunnen ook samen in bed gaan liggen.
Heb jij klassiek autisme ofzo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:40 schreef Yreal het volgende:
Bussen zijn vreselijk. Tenzij je ergens in een kutgehucht in zeeland woont kan ik niet begrijpen dat je vrijwillig in een bus stapt.
Trek wat kleren aan en ga op stap.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
kan welquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb jij klassiek autisme ofzo.
Ik heb kleren aan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Trek wat kleren aan en ga op stap.
Doe eens niet zo gemeen. Typischquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb kleren aan.
En op stap gaan wordt een beetje een forever alone evenement. Tot zover je goede advies
Tja, dan is er altijd nog FOK! gelukkig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb kleren aan.
En op stap gaan wordt een beetje een forever alone evenement. Tot zover je goede advies
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tja, dan is er altijd nog FOK! gelukkig.
Als je hem buiten kunt hangen wel, anders niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:44 schreef Typisch het volgende:
Ik heb net pas mijn grote handdoek voor het strand in de was gedaan.
Als ik hem straks op hang, is hij dan droog voor morgenmiddag?
Ik doe niet gemeen, toch?quote:
Jaaa.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tja, dan is er altijd nog FOK! gelukkig.
Doe het vaak zat als ik gesloopt ben van werken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Avondje op de bank slapen kan best.
Denk het welquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:44 schreef Typisch het volgende:
Ik heb net pas mijn grote handdoek voor het strand in de was gedaan.
Als ik hem straks op hang, is hij dan droog voor morgenmiddag?
Dit is de eerste dag in weken/maanden dat ik een hele dag geen reet heb uitgevoerd en op mijn gemakje kan FOK!en.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gelukkig maar
is nog best druk voor een zaterdag avond trouwens
Dit ja. Goed de wind er doorheen en dan droogt het wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je hem buiten kunt hangen wel, anders niet.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je hem buiten kunt hangen wel, anders niet.
Ik vertrouw Tchock in deze.quote:
hahahaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit is de eerste dag in weken/maanden dat ik een hele dag geen reet heb uitgevoerd en op mijn gemakje kan FOK!en.![]()
Heerlijk man.
Ik dacht dat jij a-seksueel was.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pfoe, de verveling.
Zal ik maar gaan masturberen dan.
Daarom ook uit verveling.quote:
Tchock en mijn bromance.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe niet gemeen, toch?
Ik zei nog 'tot zover je goede advies'. Jullie bromance
Waarom is dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom ook uit verveling.
Na klaarkomen vallen mannen vaak in slaap. Een staat die ik wil bereiken momenteel.
First, the obvious reasons for sex’s somnolent sway: the act frequently takes place at night, in a bed, and is, after all, physically exhausting (often more so for the man than the woman, although this certainly varies). So when sex is over, it’s natural for a guy to feel sleepy.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk?
Maak je dan een bepaald hormoon aan ofzo?
Ik weet niet precies welke. Maar zijn wel stofjes die meewerken aan het slaap gevoel die vrijkomen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk?
Maak je dan een bepaald hormoon aan ofzo?
Wat ook kan helpen is gewoon je mobiel/laptop/computer uitzetten en in je bed gaan liggen met je ogen dicht.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet precies welke. Maar zijn wel stofjes die meewerken aan het slaap gevoel die vrijkomen.
Maar het maakt dus geen melatonine aan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
First, the obvious reasons for sex’s somnolent sway: the act frequently takes place at night, in a bed, and is, after all, physically exhausting (often more so for the man than the woman, although this certainly varies). So when sex is over, it’s natural for a guy to feel sleepy.
Secondly, research using positron emission tomography (PET) scans has shown that in order for a person to reach orgasm, a primary requirement is to let go of “all fear and anxiety.” Doing so also tends to be relaxing and might explain the tendency to snooze.
Then there is the biochemistry of the orgasm itself. Research shows that during ejaculation, men release a cocktail of brain chemicals, including norepinephrine, serotonin, oxytocin, vasopressin, nitric oxide (NO), and the hormone prolactin. The release of prolactin is linked to the feeling of sexual satisfaction, and it also mediates the “recovery time” that men are well aware of—the time a guy must wait before “giving it another go.” Studies have also shown that men deficient in prolactin have faster recovery times.
Prolactin levels are naturally higher during sleep, and animals injected with the chemical become tired immediately. This suggests a strong link between prolactin and sleep, so it’s likely that the hormone’s release during orgasm causes men to feel sleepy.
Kan. Ik weet dat het blauwe licht van die apparaten niet bepaald meewerkt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat ook kan helpen is gewoon je mobiel/laptop/computer uitzetten en in je bed gaan liggen met je ogen dicht.
Gewoon een ideetje.
Ik snuif nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:56 schreef Typisch het volgende:
Gewoon genoeg snuiven voor dat je begint wp, dan zul je niet in slaap vallen.
Niet direct in elk geval. Melatonine wordt gevormd als er geen licht op je netvlies valt. Maar het wordt wel gemaakt van serotonine en dat komt wel vrij bij een orgasme, dus misschien is er wel een link. Geen idee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar het maakt dus geen melatonine aan?
Okeequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet direct in elk geval. Melatonine wordt gevormd als er geen licht op je netvlies valt. Maar het wordt wel gemaakt van serotonine en dat komt wel vrij bij een orgasme, dus misschien is er wel een link. Geen idee.
Done, heb hun site ff gecheckt en gameplay gekeken. ziet er wel dope uit tho.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
weet ik
check serieus effe no man's sky aub
Bedankt voormalig collega. Zonde dat je je emotionele afscheidtopic hebt moeten missen overigens. Er waren louter positieve en lovende woorden over je geweldig maar korte moderatorschapquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
glimlachje
de eerste die dat gelukt is sinds ik weer wat poste op FOK! gisteren
gefeliciteerd LR, goed gedaan
Ik blijf erbij. Bed naast bank of bank naast bed en je hebt je eigen paradijs. Je laat je voorover vallen en weg ben je.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Done, heb hun site ff gecheckt en gameplay gekeken. ziet er wel dope uit tho.
maar heb nog niet echt een idee van een doel zeg maar.
aiquote:
Wel netjes dat je ondanks je trip toch FOK! weer binnen afzienbare tijd hebt weten terug te vinden. Ik wist wel dat ik zoveel voor je betekendequote:
Ik keerde beide keren voornamelijk een beetje in mijzelf. Extra genietende van muziek en instaat om een halfuur naar een 'bewegend' schilderij te kijken maar verder viel het wel mee. Blijft toch bijzonder hoe het per persoon verschiltquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
wil het nog steeds eens proberen
In tegenstelling tot wiet heb ik best zin om dingen te doen, dusja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel netjes dat je ondanks je trip toch FOK! weer binnen afzienbare tijd hebt weten terug te vinden. Ik wist wel dat ik zoveel voor je betekende
Vind na een goeie joint een stukje lopen ofzo geen straf hoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wiet heb ik best zin om dingen te doen, dusja.
Mjah, je bent niet totally wasted, dat ben ik normaal bij wiet wel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
wil het nog steeds eens proberen
Oh ik welquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind na een goeie joint een stukje lopen ofzo geen straf hoor
Ja maar bij wiet ontsnapt dat gevoel me meestal weer snelquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mjah, je bent niet totally wasted, dat ben ik normaal bij wiet wel.
Meer speeskeek etenquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja maar bij wiet ontsnapt dat gevoel me meestal weer snel
ben nooit urenlang superstoned
Fb verwijderenquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:13 schreef Adames het volgende:
jongens en meisjes, ik heb jullie raad nodig
mijn moeder heeft een vriendschapsverzoek gedaan op facebook
wat moet ik doen
ja godverdommequote:
laten staan tot ze er over begintquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:13 schreef Adames het volgende:
wat moet ik doen
ben bang dat die methode tegen me zal worden gebruiktquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
laten staan tot ze er over begint
dan zeggen ''oh zal straks kijken''
repeat
Accepteren. Ik snap dat probleem nooit zo en zoals jij weet zijn mijn tags met regelmaat schaamtevol.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:13 schreef Adames het volgende:
wat moet ik doen
ik zie ze zo af en toe wel eens voorbij komen jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Accepteren. Ik snap dat probleem nooit zo en zoals jij weet zijn mijn tags met regelmaat schaamtevol.
Oh even toevoegenquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Accepteren. Ik snap dat probleem nooit zo en zoals jij weet zijn mijn tags met regelmaat schaamtevol.
Pics van je oma.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:15 schreef Typisch het volgende:
mijn pa en ma hebben geen facebook
één oma wel
ik zal je alvast waarschuwen om teleurstellingen te voorkomenquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:17 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zie ze zo af en toe wel eens voorbij komen ja
Dit klopt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zal je alvast waarschuwen om teleurstellingen te voorkomen
LR heeft een streng deurbeleid als het gaat om facebook
Sorryquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat ben jij veranderd zeg sinds we geen collega's meer zijn
jammer dit, heel jammer
Ik ook.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zal je alvast waarschuwen om teleurstellingen te voorkomen
LR heeft een streng deurbeleid als het gaat om facebook
een porretje kon er nog wel van af, maar een vriendenverzoek heb ik helaas nooit mogen ontvangenquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mijn moeder allang vrede met mijn geaardheid en geestelijke beperking
[..]
Dit klopt.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Het was wel iets minder toen mijn oma foto's waarin ik getagged was begon te liken overigens
ik heb serieus al 2 maal geld gekregen van mijn oma nadat ze een stapfoto had gelikedquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Het was wel iets minder toen mijn oma foto's waarin ik getagged was begon te liken overigens
Die van mij ook hahaquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mijn vader liked echt al mijn foto's.
Ik heb mijn pa erop gewezen dat ik niet altijd reacties wil krijgen op dingen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mijn vader liked echt al mijn foto's.
ging gelijk even kijken of ze het bericht van je Keulse vriend had gelikedquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |