Was best grappigquote:
AZquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was best grappig
morgen rustig dagje. Alleen AZ-Ajax en Liverpool-Southampton kijken denk.
Heb nog wel wat paarden die uitelkaar kunnen trekken voor die paar cmquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
ach je leert ermee omgaan hè
ooh city misschienquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik alleen Liverpool - Southampton en Newcastle Utd - Man City
wat danquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:12 schreef supersof het volgende:
inso ik had grapje met je naam op omegle gedaan
Als onze spitsdebutantjes hun werk doen, dan ja.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Word lastig verhaal voor Ajax
Paardenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb nog wel wat paarden die uitelkaar kunnen trekken voor die paar cm
quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:30 schreef supersof het volgende:
Stranger: hallo
You: hoi
Stranger: j hier
You: inso hier
Stranger: aparte naam
You: jawel he
Stranger: nooit gehood
Stranger: rd
Stranger: inso![]()
Huppertsje tegen Ligeon, genieten hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als onze spitsdebutantjes hun werk doen, dan ja.
Oh en als Esteban geen gekke dingen doet.
Tete is blijkbaar slechterquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huppertsje tegen Ligeon, genieten hoor
Ach van Rhijn bijna weer terug, heb je ook niks aan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ligeon mag je rustig naar een slachthuis brengen
We zullen zien, ja toch.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huppertsje tegen Ligeon, genieten hoor
Wp schatjequote:
Dus iemand die talent schijnt te hebben moet wachten totdat 2 prutsers weg zijn .quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach van Rhijn bijna weer terug, heb je ook niks aan.
ja ze zien het gewoon zitten in die 2 prutsersquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dus iemand die talent schijnt te hebben moet wachten totdat 2 prutsers weg zijn .
Beleidje
reintje was wel redelijk tegen fortuna . komt het toch goed met hemquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja ze zien het gewoon zitten in die 2 prutsers
Fortunaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
reintje was wel redelijk tegen fortuna . komt het toch goed met hem
alles goed?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We zullen zien, ja toch.
[..]
Wp schatje
JRquote:
quote:
Nou whoopdiewhoo, 1-0 door een penalty tegen Ajax. Daar valt mijn mond ook niet meer van open hoor.quote:
Ajax werd weggespeeld , was best bijzonder was in die tijdquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou whoopdiewhoo, 1-0 door een penalty tegen Ajax. Daar valt mijn mond ook niet meer van open hoor.
Ik ben de hele tijd onlinequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:27 schreef supersof het volgende:
godsamme lb
ik dacht dat je niet mee zou komen dus ik dacht: ik ga slapen
en nu kom je opeens online en wil je vast en zeker op tc en haal je mijn plannen weer over hoop !!!!!!
oh wtfquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben de hele tijd online
Gebeurt nu wekelijksquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax werd weggespeeld , was best bijzonder was in die tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |