Okequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Buiten utrecht is niet utrecht
Thnxquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon waagplein opzoeken joh. Genoeg kroegjes en alles.
De overgang is te groot. In Rotterdam merk je niet eens dat je capelle infietst.quote:
Vind het juist wel fijnquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De overgang is te groot. In Rotterdam merk je niet eens dat je capelle infietst.
En al die aanhang dorpjes ook keurig in te delen. Maarssen, Vleuten, Leidse Rijn - Paupers. Bunnik 2 verdieners op mid niveau. Zeist en Driebergen oude kak.
Moet er elke dag inzitten voor school of stage dus dat went welquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Armoeding, krap, kut, oncomfortabel, veel te duur...
Het brengt je van a naar bquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:00 schreef Yreal het volgende:
Er is werkelijk niks positiefs aan de bus te verzinnen
hoi tquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:04 schreef Tchock het volgende:
[..]Een raket ook. Laten we altijd allemaal met de raket gaan.
goed idee ik ben voorquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:04 schreef Tchock het volgende:
Per helikopterquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:04 schreef Tchock het volgende:
Ja, ik ben nogal wat groter he.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:07 schreef Tchock het volgende:
Ik houd niet zo van bussen persoonlijk. Maar ja, soms moet je wel, dus dan ga ik me daar ook verder niet over opwinden.
Dat valt ook wel weer mee vriend. Het is niet alsof je 20 cm langer bent dan ik.quote:
Jij bent echt koning aansteller.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:08 schreef Yreal het volgende:
Ik woon trouwens 5 km van het treinstation, het is bijna sneller om te gaan lopen
Ik heb wel wat meer ... massa...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee vriend. Het is niet alsof je 20 cm langer bent dan ik.
Nee echt.. 5 minuten naar de bus lopen, wachten op de bus, 15min erin zitten, wachten op de volgende, 5 minuten daarin en dan nog een stukje lopen naar de trein.quote:Jij bent echt koning aansteller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |