Okequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Buiten utrecht is niet utrecht
Thnxquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon waagplein opzoeken joh. Genoeg kroegjes en alles.
De overgang is te groot. In Rotterdam merk je niet eens dat je capelle infietst.quote:
Vind het juist wel fijnquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De overgang is te groot. In Rotterdam merk je niet eens dat je capelle infietst.
En al die aanhang dorpjes ook keurig in te delen. Maarssen, Vleuten, Leidse Rijn - Paupers. Bunnik 2 verdieners op mid niveau. Zeist en Driebergen oude kak.
Moet er elke dag inzitten voor school of stage dus dat went welquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Armoeding, krap, kut, oncomfortabel, veel te duur...
Het brengt je van a naar bquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:00 schreef Yreal het volgende:
Er is werkelijk niks positiefs aan de bus te verzinnen
hoi tquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:04 schreef Tchock het volgende:
[..]Een raket ook. Laten we altijd allemaal met de raket gaan.
goed idee ik ben voorquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:04 schreef Tchock het volgende:
Per helikopterquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:04 schreef Tchock het volgende:
Ja, ik ben nogal wat groter he.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:07 schreef Tchock het volgende:
Ik houd niet zo van bussen persoonlijk. Maar ja, soms moet je wel, dus dan ga ik me daar ook verder niet over opwinden.
Dat valt ook wel weer mee vriend. Het is niet alsof je 20 cm langer bent dan ik.quote:
Jij bent echt koning aansteller.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:08 schreef Yreal het volgende:
Ik woon trouwens 5 km van het treinstation, het is bijna sneller om te gaan lopen
Ik heb wel wat meer ... massa...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee vriend. Het is niet alsof je 20 cm langer bent dan ik.
Nee echt.. 5 minuten naar de bus lopen, wachten op de bus, 15min erin zitten, wachten op de volgende, 5 minuten daarin en dan nog een stukje lopen naar de trein.quote:Jij bent echt koning aansteller.
Je weet dat 5km bijna een uur lopen is? Ja? Oké.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb wel wat meer ... massa...
[..]
Nee echt.. 5 minuten naar de bus lopen, wachten op de bus, 15min erin zitten, wachten op de volgende, 5 minuten daarin en dan nog een stukje lopen naar de trein.
vs 4.7km gewoon even doorstappen. Kutdorp.
Drie kwartier lopen of 38 minuten in het ovquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je weet dat 5km bijna een uur lopen is? Ja? Oké.
lopen kost energiequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Drie kwartier lopen of 38 minuten in het ov
Ik moet 2 euro betalen voor een enkele reis naar het station met de busquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
lopen kost energie
ov = gratis
dus gratis energie
?? dus altijd met het ov gaan dan
het ritje met de motor zal duurder zijn dan 2 euro denk ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik moet 2 euro betalen voor een enkele reis naar het station met de bus
Oh, ik ga dus altijd met de motor
die 4.7 km? neuquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
het ritje met de motor zal duurder zijn dan 2 euro denk ik
Nicequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
KLE500, FZR600, een crossspeeltje en een snorvespa
Beetjequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
alsof jij daar verstand van hebt joh
En een treinabbo. Treinenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit was wel een hele lange inleiding tot het punt "Ik heb een motor" van Yreal.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
glimlachjequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe moet ik anders mijn spullen meenemenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jammer van die koffer achterop
In een rugzakquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders mijn spullen meenemen
Dit is ongeveer de argumentatie die je op een gegeven moment een heuptasje oplevert.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders mijn spullen meenemen
brrrrquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is ongeveer de argumentatie die je op een gegeven moment een heuptasje oplevert.
Gucci heuptasje alles.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is ongeveer de argumentatie die je op een gegeven moment een heuptasje oplevert.
Er is niks positiefs aan de bus.quote:
Lekker gucci nektasje toch.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van A naar B gvd gvdquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Er is niks positiefs aan de bus.
Het gaat traaaaag, schommelt veel te veel en je komt er nergens mee.
Nee, dat is dus de grap. Dat kan heel vaak niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat kan op een miljoen andere manier
Onzin.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat is dus de grap. Dat kan heel vaak niet.
Dit niet iedereen beschikt over een rijbewijs (of auto voor that matter)quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat is dus de grap. Dat kan heel vaak niet.
Dit! Plus dat je meestal je fiets ook niet overal met je meedraagt. Dat is trouwens nog duurder dan de busquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dit niet iedereen beschikt over een rijbewijs (of auto voor that matter)
fietsen en lopen kan soms (te) lang duren
Ik lig op de bank en wil niet meer naar bed. Ruilen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, was daarnet kapot moe toen ik visite had. En nu weer klaarwakker in bed.
FML
We kunnen ook samen in bed gaan liggen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik lig op de bank en wil niet meer naar bed. Ruilen?
Alles kan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We kunnen ook samen in bed gaan liggen.
Heb jij klassiek autisme ofzo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:40 schreef Yreal het volgende:
Bussen zijn vreselijk. Tenzij je ergens in een kutgehucht in zeeland woont kan ik niet begrijpen dat je vrijwillig in een bus stapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |