Ik weet niet precies welke. Maar zijn wel stofjes die meewerken aan het slaap gevoel die vrijkomen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk?
Maak je dan een bepaald hormoon aan ofzo?
Wat ook kan helpen is gewoon je mobiel/laptop/computer uitzetten en in je bed gaan liggen met je ogen dicht.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet precies welke. Maar zijn wel stofjes die meewerken aan het slaap gevoel die vrijkomen.
Maar het maakt dus geen melatonine aan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
First, the obvious reasons for sex’s somnolent sway: the act frequently takes place at night, in a bed, and is, after all, physically exhausting (often more so for the man than the woman, although this certainly varies). So when sex is over, it’s natural for a guy to feel sleepy.
Secondly, research using positron emission tomography (PET) scans has shown that in order for a person to reach orgasm, a primary requirement is to let go of “all fear and anxiety.” Doing so also tends to be relaxing and might explain the tendency to snooze.
Then there is the biochemistry of the orgasm itself. Research shows that during ejaculation, men release a cocktail of brain chemicals, including norepinephrine, serotonin, oxytocin, vasopressin, nitric oxide (NO), and the hormone prolactin. The release of prolactin is linked to the feeling of sexual satisfaction, and it also mediates the “recovery time” that men are well aware of—the time a guy must wait before “giving it another go.” Studies have also shown that men deficient in prolactin have faster recovery times.
Prolactin levels are naturally higher during sleep, and animals injected with the chemical become tired immediately. This suggests a strong link between prolactin and sleep, so it’s likely that the hormone’s release during orgasm causes men to feel sleepy.
Kan. Ik weet dat het blauwe licht van die apparaten niet bepaald meewerkt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat ook kan helpen is gewoon je mobiel/laptop/computer uitzetten en in je bed gaan liggen met je ogen dicht.
Gewoon een ideetje.
Ik snuif nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:56 schreef Typisch het volgende:
Gewoon genoeg snuiven voor dat je begint wp, dan zul je niet in slaap vallen.
Niet direct in elk geval. Melatonine wordt gevormd als er geen licht op je netvlies valt. Maar het wordt wel gemaakt van serotonine en dat komt wel vrij bij een orgasme, dus misschien is er wel een link. Geen idee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar het maakt dus geen melatonine aan?
Okeequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet direct in elk geval. Melatonine wordt gevormd als er geen licht op je netvlies valt. Maar het wordt wel gemaakt van serotonine en dat komt wel vrij bij een orgasme, dus misschien is er wel een link. Geen idee.
Done, heb hun site ff gecheckt en gameplay gekeken. ziet er wel dope uit tho.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
weet ik
check serieus effe no man's sky aub
Bedankt voormalig collega. Zonde dat je je emotionele afscheidtopic hebt moeten missen overigens. Er waren louter positieve en lovende woorden over je geweldig maar korte moderatorschapquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
glimlachje
de eerste die dat gelukt is sinds ik weer wat poste op FOK! gisteren
gefeliciteerd LR, goed gedaan
Ik blijf erbij. Bed naast bank of bank naast bed en je hebt je eigen paradijs. Je laat je voorover vallen en weg ben je.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik lig op de bank en wil niet meer naar bed. Ruilen?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Done, heb hun site ff gecheckt en gameplay gekeken. ziet er wel dope uit tho.
maar heb nog niet echt een idee van een doel zeg maar.
aiquote:
Wel netjes dat je ondanks je trip toch FOK! weer binnen afzienbare tijd hebt weten terug te vinden. Ik wist wel dat ik zoveel voor je betekendequote:
Ik keerde beide keren voornamelijk een beetje in mijzelf. Extra genietende van muziek en instaat om een halfuur naar een 'bewegend' schilderij te kijken maar verder viel het wel mee. Blijft toch bijzonder hoe het per persoon verschiltquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
wil het nog steeds eens proberen
In tegenstelling tot wiet heb ik best zin om dingen te doen, dusja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel netjes dat je ondanks je trip toch FOK! weer binnen afzienbare tijd hebt weten terug te vinden. Ik wist wel dat ik zoveel voor je betekende
Vind na een goeie joint een stukje lopen ofzo geen straf hoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wiet heb ik best zin om dingen te doen, dusja.
Mjah, je bent niet totally wasted, dat ben ik normaal bij wiet wel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
wil het nog steeds eens proberen
Oh ik welquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind na een goeie joint een stukje lopen ofzo geen straf hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |