Ja maar bij wiet ontsnapt dat gevoel me meestal weer snelquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mjah, je bent niet totally wasted, dat ben ik normaal bij wiet wel.
Meer speeskeek etenquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja maar bij wiet ontsnapt dat gevoel me meestal weer snel
ben nooit urenlang superstoned
Fb verwijderenquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:13 schreef Adames het volgende:
jongens en meisjes, ik heb jullie raad nodig
mijn moeder heeft een vriendschapsverzoek gedaan op facebook
wat moet ik doen
ja godverdommequote:
laten staan tot ze er over begintquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:13 schreef Adames het volgende:
wat moet ik doen
ben bang dat die methode tegen me zal worden gebruiktquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
laten staan tot ze er over begint
dan zeggen ''oh zal straks kijken''
repeat
Accepteren. Ik snap dat probleem nooit zo en zoals jij weet zijn mijn tags met regelmaat schaamtevol.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:13 schreef Adames het volgende:
wat moet ik doen
ik zie ze zo af en toe wel eens voorbij komen jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Accepteren. Ik snap dat probleem nooit zo en zoals jij weet zijn mijn tags met regelmaat schaamtevol.
Oh even toevoegenquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Accepteren. Ik snap dat probleem nooit zo en zoals jij weet zijn mijn tags met regelmaat schaamtevol.
Pics van je oma.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:15 schreef Typisch het volgende:
mijn pa en ma hebben geen facebook
één oma wel
ik zal je alvast waarschuwen om teleurstellingen te voorkomenquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:17 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zie ze zo af en toe wel eens voorbij komen ja
Dit klopt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zal je alvast waarschuwen om teleurstellingen te voorkomen
LR heeft een streng deurbeleid als het gaat om facebook
Sorryquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat ben jij veranderd zeg sinds we geen collega's meer zijn
jammer dit, heel jammer
Ik ook.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zal je alvast waarschuwen om teleurstellingen te voorkomen
LR heeft een streng deurbeleid als het gaat om facebook
een porretje kon er nog wel van af, maar een vriendenverzoek heb ik helaas nooit mogen ontvangenquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mijn moeder allang vrede met mijn geaardheid en geestelijke beperking
[..]
Dit klopt.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Het was wel iets minder toen mijn oma foto's waarin ik getagged was begon te liken overigens
ik heb serieus al 2 maal geld gekregen van mijn oma nadat ze een stapfoto had gelikedquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Het was wel iets minder toen mijn oma foto's waarin ik getagged was begon te liken overigens
Die van mij ook hahaquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mijn vader liked echt al mijn foto's.
Ik heb mijn pa erop gewezen dat ik niet altijd reacties wil krijgen op dingen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mijn vader liked echt al mijn foto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |