In een rugzakquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders mijn spullen meenemen
Dit is ongeveer de argumentatie die je op een gegeven moment een heuptasje oplevert.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders mijn spullen meenemen
brrrrquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is ongeveer de argumentatie die je op een gegeven moment een heuptasje oplevert.
Gucci heuptasje alles.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is ongeveer de argumentatie die je op een gegeven moment een heuptasje oplevert.
Er is niks positiefs aan de bus.quote:
Lekker gucci nektasje toch.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van A naar B gvd gvdquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Er is niks positiefs aan de bus.
Het gaat traaaaag, schommelt veel te veel en je komt er nergens mee.
Nee, dat is dus de grap. Dat kan heel vaak niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat kan op een miljoen andere manier
Onzin.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat is dus de grap. Dat kan heel vaak niet.
Dit niet iedereen beschikt over een rijbewijs (of auto voor that matter)quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat is dus de grap. Dat kan heel vaak niet.
Dit! Plus dat je meestal je fiets ook niet overal met je meedraagt. Dat is trouwens nog duurder dan de busquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dit niet iedereen beschikt over een rijbewijs (of auto voor that matter)
fietsen en lopen kan soms (te) lang duren
Ik lig op de bank en wil niet meer naar bed. Ruilen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, was daarnet kapot moe toen ik visite had. En nu weer klaarwakker in bed.
FML
We kunnen ook samen in bed gaan liggen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik lig op de bank en wil niet meer naar bed. Ruilen?
Alles kan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We kunnen ook samen in bed gaan liggen.
Heb jij klassiek autisme ofzo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:40 schreef Yreal het volgende:
Bussen zijn vreselijk. Tenzij je ergens in een kutgehucht in zeeland woont kan ik niet begrijpen dat je vrijwillig in een bus stapt.
Trek wat kleren aan en ga op stap.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
kan welquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb jij klassiek autisme ofzo.
Ik heb kleren aan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Trek wat kleren aan en ga op stap.
Doe eens niet zo gemeen. Typischquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb kleren aan.
En op stap gaan wordt een beetje een forever alone evenement. Tot zover je goede advies
Tja, dan is er altijd nog FOK! gelukkig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb kleren aan.
En op stap gaan wordt een beetje een forever alone evenement. Tot zover je goede advies
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tja, dan is er altijd nog FOK! gelukkig.
Als je hem buiten kunt hangen wel, anders niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:44 schreef Typisch het volgende:
Ik heb net pas mijn grote handdoek voor het strand in de was gedaan.
Als ik hem straks op hang, is hij dan droog voor morgenmiddag?
Ik doe niet gemeen, toch?quote:
Jaaa.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tja, dan is er altijd nog FOK! gelukkig.
Doe het vaak zat als ik gesloopt ben van werken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Avondje op de bank slapen kan best.
Denk het welquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:44 schreef Typisch het volgende:
Ik heb net pas mijn grote handdoek voor het strand in de was gedaan.
Als ik hem straks op hang, is hij dan droog voor morgenmiddag?
Dit is de eerste dag in weken/maanden dat ik een hele dag geen reet heb uitgevoerd en op mijn gemakje kan FOK!en.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gelukkig maar
is nog best druk voor een zaterdag avond trouwens
Dit ja. Goed de wind er doorheen en dan droogt het wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je hem buiten kunt hangen wel, anders niet.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je hem buiten kunt hangen wel, anders niet.
Ik vertrouw Tchock in deze.quote:
hahahaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit is de eerste dag in weken/maanden dat ik een hele dag geen reet heb uitgevoerd en op mijn gemakje kan FOK!en.![]()
Heerlijk man.
Ik dacht dat jij a-seksueel was.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pfoe, de verveling.
Zal ik maar gaan masturberen dan.
Daarom ook uit verveling.quote:
Tchock en mijn bromance.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe niet gemeen, toch?
Ik zei nog 'tot zover je goede advies'. Jullie bromance
Waarom is dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom ook uit verveling.
Na klaarkomen vallen mannen vaak in slaap. Een staat die ik wil bereiken momenteel.
First, the obvious reasons for sex’s somnolent sway: the act frequently takes place at night, in a bed, and is, after all, physically exhausting (often more so for the man than the woman, although this certainly varies). So when sex is over, it’s natural for a guy to feel sleepy.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk?
Maak je dan een bepaald hormoon aan ofzo?
Ik weet niet precies welke. Maar zijn wel stofjes die meewerken aan het slaap gevoel die vrijkomen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk?
Maak je dan een bepaald hormoon aan ofzo?
Wat ook kan helpen is gewoon je mobiel/laptop/computer uitzetten en in je bed gaan liggen met je ogen dicht.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet precies welke. Maar zijn wel stofjes die meewerken aan het slaap gevoel die vrijkomen.
Maar het maakt dus geen melatonine aan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
First, the obvious reasons for sex’s somnolent sway: the act frequently takes place at night, in a bed, and is, after all, physically exhausting (often more so for the man than the woman, although this certainly varies). So when sex is over, it’s natural for a guy to feel sleepy.
Secondly, research using positron emission tomography (PET) scans has shown that in order for a person to reach orgasm, a primary requirement is to let go of “all fear and anxiety.” Doing so also tends to be relaxing and might explain the tendency to snooze.
Then there is the biochemistry of the orgasm itself. Research shows that during ejaculation, men release a cocktail of brain chemicals, including norepinephrine, serotonin, oxytocin, vasopressin, nitric oxide (NO), and the hormone prolactin. The release of prolactin is linked to the feeling of sexual satisfaction, and it also mediates the “recovery time” that men are well aware of—the time a guy must wait before “giving it another go.” Studies have also shown that men deficient in prolactin have faster recovery times.
Prolactin levels are naturally higher during sleep, and animals injected with the chemical become tired immediately. This suggests a strong link between prolactin and sleep, so it’s likely that the hormone’s release during orgasm causes men to feel sleepy.
Kan. Ik weet dat het blauwe licht van die apparaten niet bepaald meewerkt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat ook kan helpen is gewoon je mobiel/laptop/computer uitzetten en in je bed gaan liggen met je ogen dicht.
Gewoon een ideetje.
Ik snuif nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:56 schreef Typisch het volgende:
Gewoon genoeg snuiven voor dat je begint wp, dan zul je niet in slaap vallen.
Niet direct in elk geval. Melatonine wordt gevormd als er geen licht op je netvlies valt. Maar het wordt wel gemaakt van serotonine en dat komt wel vrij bij een orgasme, dus misschien is er wel een link. Geen idee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar het maakt dus geen melatonine aan?
Okeequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet direct in elk geval. Melatonine wordt gevormd als er geen licht op je netvlies valt. Maar het wordt wel gemaakt van serotonine en dat komt wel vrij bij een orgasme, dus misschien is er wel een link. Geen idee.
Done, heb hun site ff gecheckt en gameplay gekeken. ziet er wel dope uit tho.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
weet ik
check serieus effe no man's sky aub
Bedankt voormalig collega. Zonde dat je je emotionele afscheidtopic hebt moeten missen overigens. Er waren louter positieve en lovende woorden over je geweldig maar korte moderatorschapquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
glimlachje
de eerste die dat gelukt is sinds ik weer wat poste op FOK! gisteren
gefeliciteerd LR, goed gedaan
Ik blijf erbij. Bed naast bank of bank naast bed en je hebt je eigen paradijs. Je laat je voorover vallen en weg ben je.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Done, heb hun site ff gecheckt en gameplay gekeken. ziet er wel dope uit tho.
maar heb nog niet echt een idee van een doel zeg maar.
aiquote:
Wel netjes dat je ondanks je trip toch FOK! weer binnen afzienbare tijd hebt weten terug te vinden. Ik wist wel dat ik zoveel voor je betekendequote:
Ik keerde beide keren voornamelijk een beetje in mijzelf. Extra genietende van muziek en instaat om een halfuur naar een 'bewegend' schilderij te kijken maar verder viel het wel mee. Blijft toch bijzonder hoe het per persoon verschiltquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
wil het nog steeds eens proberen
In tegenstelling tot wiet heb ik best zin om dingen te doen, dusja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel netjes dat je ondanks je trip toch FOK! weer binnen afzienbare tijd hebt weten terug te vinden. Ik wist wel dat ik zoveel voor je betekende
Vind na een goeie joint een stukje lopen ofzo geen straf hoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wiet heb ik best zin om dingen te doen, dusja.
Mjah, je bent niet totally wasted, dat ben ik normaal bij wiet wel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
wil het nog steeds eens proberen
Oh ik welquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind na een goeie joint een stukje lopen ofzo geen straf hoor
Ja maar bij wiet ontsnapt dat gevoel me meestal weer snelquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mjah, je bent niet totally wasted, dat ben ik normaal bij wiet wel.
Meer speeskeek etenquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja maar bij wiet ontsnapt dat gevoel me meestal weer snel
ben nooit urenlang superstoned
Fb verwijderenquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:13 schreef Adames het volgende:
jongens en meisjes, ik heb jullie raad nodig
mijn moeder heeft een vriendschapsverzoek gedaan op facebook
wat moet ik doen
ja godverdommequote:
laten staan tot ze er over begintquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:13 schreef Adames het volgende:
wat moet ik doen
ben bang dat die methode tegen me zal worden gebruiktquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
laten staan tot ze er over begint
dan zeggen ''oh zal straks kijken''
repeat
Accepteren. Ik snap dat probleem nooit zo en zoals jij weet zijn mijn tags met regelmaat schaamtevol.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:13 schreef Adames het volgende:
wat moet ik doen
ik zie ze zo af en toe wel eens voorbij komen jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Accepteren. Ik snap dat probleem nooit zo en zoals jij weet zijn mijn tags met regelmaat schaamtevol.
Oh even toevoegenquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Accepteren. Ik snap dat probleem nooit zo en zoals jij weet zijn mijn tags met regelmaat schaamtevol.
Pics van je oma.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:15 schreef Typisch het volgende:
mijn pa en ma hebben geen facebook
één oma wel
ik zal je alvast waarschuwen om teleurstellingen te voorkomenquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:17 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zie ze zo af en toe wel eens voorbij komen ja
Dit klopt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zal je alvast waarschuwen om teleurstellingen te voorkomen
LR heeft een streng deurbeleid als het gaat om facebook
Sorryquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat ben jij veranderd zeg sinds we geen collega's meer zijn
jammer dit, heel jammer
Ik ook.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zal je alvast waarschuwen om teleurstellingen te voorkomen
LR heeft een streng deurbeleid als het gaat om facebook
een porretje kon er nog wel van af, maar een vriendenverzoek heb ik helaas nooit mogen ontvangenquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mijn moeder allang vrede met mijn geaardheid en geestelijke beperking
[..]
Dit klopt.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Het was wel iets minder toen mijn oma foto's waarin ik getagged was begon te liken overigens
ik heb serieus al 2 maal geld gekregen van mijn oma nadat ze een stapfoto had gelikedquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Het was wel iets minder toen mijn oma foto's waarin ik getagged was begon te liken overigens
Die van mij ook hahaquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mijn vader liked echt al mijn foto's.
Ik heb mijn pa erop gewezen dat ik niet altijd reacties wil krijgen op dingen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mijn vader liked echt al mijn foto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |