Elke ochtend weer. Het is dat de alcohol je zo gezellig en zo'n goed gezelschap maakt anders zou ik je stoppenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit denk ik ook iedere keer dat ik bier drink.
Veeleisendquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:05 schreef supersof het volgende:
Stranger: als ik je mee uit zou vragen, wat zouden we dan gaan doen? : )
You: ik denk niet dat ik ja zou zeggen dus niksga niet met dwergen uit gek
Hoop het nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Komt spatieloos eigenlijk wel een keer?
Ik deed het soms wel eens noodgedwongen.quote:
hij was er vanmiddag nogquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Komt spatieloos eigenlijk wel een keer?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoop het niet
die gozer mist echt wat hersencellen
meer dan ik
noodgedwongenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik deed het soms wel eens noodgedwongen.#pauper. En bleef me verbazen over hoe vies het smaakt.
Oh echtquote:
Wat aardig van je.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elke ochtend weer. Het is dat de alcohol je zo gezellig en een goed gezelschap maakt anders zou ik je stoppen
jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:38 schreef wietparkiet het volgende:
JR jij woont dicht bij alkmaar toch?
Ik ben niet heel gul qua complimenten op FOK! maar dit moest toch even gezegd worden. Geen dankquote:
geen idee nooit uitgeweest, doe dat liever in amsterdamquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kun je daar een beetje uitgaan?
Oh okee,quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
geen idee nooit uitgeweest, doe dat liever in amsterdam
waar is hier?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh okee,
wil keertje uit met een van mijn stiefbroertjes daar maar denk niet dat amsterdam dan handig is.
kan hij beter hier keertje blijven slapen en dan hier uitgaan denk ik
ook chillquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Woon net buiten utrecht
dus utrecht
Zeker, mits geen studentenkroeg want dan kom ie niet binnen en een tent waar goeie muziek gedraaid wordt.quote:
Buiten utrecht is niet utrechtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Woon net buiten utrecht
dus utrecht
Gewoon waagplein opzoeken joh. Genoeg kroegjes en alles.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh okee,
wil keertje uit met een van mijn stiefbroertjes daar maar denk niet dat amsterdam dan handig is.
kan hij beter hier keertje blijven slapen en dan hier uitgaan denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |