Wel leuk met Van Bommel en Bouma.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax werd weggespeeld , was best bijzonder was in die tijd
oke kom tc dan babequote:
Zat banners te maken voor frontpagequote:
Hamming in de spitsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel leuk met Van Bommel en Bouma.
oooh tofquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zat banners te maken voor frontpage
picsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zat banners te maken voor frontpage
Komt binnenkort op fpquote:
ooh ik kijk niet zo vaak op de fpquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Komt binnenkort op fp
Maar is niet zo bijzonder hoor
gadvequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb net bier gedronkennooit meer
Je bent zelf bijzonder.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Komt binnenkort op fp
Maar is niet zo bijzonder hoor
kom er aanquote:
Jaquote:
Je moet er aan wennen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:30 schreef LittleBrownie het volgende:
waarquote:
Nee, jij bent bijzonder.quote:
Ik was vandaag op de verjaardag van mijn oom en had biertje op tafel gezet en mijn moeder jatte mijn biertjequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:30 schreef LittleBrownie het volgende:
SVquote:
Dit denk ik ook iedere keer dat ik bier drink.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Iedere keerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit denk ik ook iedere keer dat ik bier drink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |