Ja, was een zeer grote brand.. in een leegstaande kerk die gesloopt moest worden.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:58 schreef Specularium het volgende:
Moeilijk he, die open nieuw deel knop?
Wel jammer dat zo'n mooi gebouw de fik in gaat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, was een zeer grote brand.. in een leegstaande kerk die gesloopt moest worden.
Was heel apart, een hel in een kerk.
2008 belde.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:54 schreef Rezania het volgende:
Goed topic, lekker nieuwswaardig ook.[ afbeelding ]
Het moest toch gesloopt worden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:04 schreef Webschip het volgende:
[..]
Wel jammer dat zo'n mooi gebouw de fik in gaat.
Gaat dit over diarree?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:05 schreef Webschip het volgende:
Verkeerd drukken is altijd vervelend. Als het al is gebeurd, dan was het per ongeluk.
Vervelend.
Jammer dat het geen ander bestemming kon krijgen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het moest toch gesloopt worden.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:10 schreef Webschip het volgende:
Ik denk dat hij zich best wel eens boos maakt, daar op zolder, als iemand iets per ongeluk verkeerd doet.
Er stond eerst geen SC-tagje in de TT, dus wist ik veel dat dit het SC-topic was.quote:
Nee joh.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:17 schreef sp3c het volgende:
duitsers zijn altijd zo boos en zo matig
Met Kees gaat het hartstikke goed.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:22 schreef Webschip het volgende:
Matthijs was triest.
Kees, ook.
Elliot Rodger ook.
Alle gemeenteraadspolitici terugsturen naar Istanboel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:25 schreef Webschip het volgende:
[..]
Och dat debat zal wel aan de gang zijn.
Iets bekend?
Ik had meer sympathie voor Matthijs. Vond ik een leuke kerel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Met Kees gaat het hartstikke goed.
Geen idee, ik heb hem niet gemaakt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Waarom moet het nou weer met zulk flikkerend beeld?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:26 schreef sp3c het volgende:
zou Gario nog durven na zijn MH17 tweets?
Quinsy Mario.quote:Quinsy Mario
Aanjager van het Zwarte Piet-debat, Quinsy Gairo, is nauw betrokken bij het Amsterdamse overleg over het Sinterklaasfeest. Hij vertelt erover in Knevel en Van den Brink.
Precies.quote:
Ja, maar dat was ook een totaal ander persoon.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:26 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik had meer sympathie voor Matthijs. Vond ik een leuke kerel.
Die vader ook, maar dat zijn ze in al die jaren wel gewend geraakt denk ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:27 schreef Webschip het volgende:
Nou die moeder van Kees had wel heel veel te verduren.
Klopt. Maar Matthijs vond ik wel leuk. Maar Kees niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar dat was ook een totaal ander persoon.
Dat moet bijna wel.quote:[..]
Die vader ook, maar dat zijn ze in al die jaren wel gewend geraakt denk ik.
Eigenlijk zou je in December gewoon op de Albert Cuyp moeten gaan staan als Zwarte Piet en dan negerzoenen gaan verkopen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:30 schreef Webschip het volgende:
[..]
Precies.
Ik vind het gewoon nog erger dan kattegejank.
Nog nooit eerder was het een probleem, en nu ineens wel?
Of die dingen in hun gezicht duwen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je in December gewoon op de Albert Cuyp moeten gaan staan als Zwarte Piet en dan negerzoenen gaan verkopen.
Webschip en Yoki ook.. Wat doe je eraan? Gewoon beetje stelen, beetje zuipen..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:34 schreef Webschip het volgende:
Maar ja, Mattijs, Kees, Elliot...
Het is natuurlijk allemaal wat.
Ik zou graag de Vijf Uur Show met Katherine Keyl dolgraag weer terug willen op TV.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:34 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga gewoon Predator kijken ipv de zeurpiet en meneer poephoofd.
Broodje shoarma gehaald?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:36 schreef Uccie het volgende:
Ik heb vandaag cultureel gedaan...dus ik kan weer een jaar vooruit.
Naar Almere geweest?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:36 schreef Uccie het volgende:
Ik heb vandaag cultureel gedaan...dus ik kan weer een jaar vooruit.
Nou nou wat een spoiler zegquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie zat dit uit Expendables 3 hier te spoileren. Toen moest Yoki nog gaan kijken.
Dat was Catherine...niet de 5uur show!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:37 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik zou graag de Vijf Uur Show met Katherine Keyl dolgraag weer terug willen op TV.
Met drie stoeltjes op het podium met daarin 3 slachtoffers. En een bomvolle zaal met publiek, waarme de grootste taboes worden besproken.
Keyl is een topper op dat vlak.
Nee, museum.quote:
Nee, mag volgende week weer naar Flevoland.quote:
Dank voor de correctie.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was Catherine...niet de 5uur show!
als je expendables 3 nog niet hebt gezien dan zit je gewoon helemaal fout en mag je niet klagenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie zat dit uit Expendables 3 hier te spoileren. Toen moest Yoki nog gaan kijken.
Ja, voor je een petitie begint en alles en blijkt dat je het verkeerde programma hebt teruggehaald.quote:
Ja stel je niet aan zegquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was gewoon een enorm lage actie.
Nog slechter dan die jonge acteurs in die film.
Nu wel, toen was ie pas een dag gelekt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je expendables 3 nog niet hebt gezien dan zit je gewoon helemaal fout en mag je niet klagen
dan mag je gewoon niet meer bij het koffieautomaat staan op werk
Je doet er niets aan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Webschip en Yoki ook.. Wat doe je eraan? Gewoon beetje stelen, beetje zuipen..
Hier zit ergens een grap.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu wel, toen was ie pas een dag gelekt.
Weet ik veel man, ik zag mijn naam de rest heb ik helemaal niet gelezen, las alleen de laatste postquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:41 schreef sp3c het volgende:
dat zegt yoki al 1 miljoen keer cor
godverdomme
Gauw van onderwerp veranderen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier zit ergens een grap.
Predator nu trouwens op RTL7.
Uiteraardquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gauw van onderwerp veranderen.
Nee, nog niet.. ik ben de laatste tijd niet zo actief in nieuwe films aanschaffen, kreeg laatst ook een tip van specu, moet ik ook nog even uitchecken. Komt wel goed, ik heb geen haast.quote:
Die 2 die ik tipte vond Speculaas ook wel redelijk goed, dus die zou ik ook even checken als ik jou wasquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, nog niet.. ik ben de laatste tijd niet zo actief in nieuwe films aanschaffen, kreeg laatst ook een tip van specu, moet ik ook nog even uitchecken. Komt wel goed, ik heb geen haast.
Lone Survivor (2013) - IMDbquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, nog niet.. ik ben de laatste tijd niet zo actief in nieuwe films aanschaffen, kreeg laatst ook een tip van specu, moet ik ook nog even uitchecken. Komt wel goed, ik heb geen haast.
had je sky captain nu al gezien?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Die 2 die ik tipte vond Speculaas ook wel redelijk goed, dus die zou ik ook even checken als ik jou was![]()
En binnenkort Sincity 2topshow wordt dat man.
Die 2 kon ik volgens mij al.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Die 2 die ik tipte vond Speculaas ook wel redelijk goed, dus die zou ik ook even checken als ik jou was![]()
En binnenkort Sincity 2topshow wordt dat man.
Die ja, stond al genoteerd.. ik ga dit weekend toch weg, dan gooi ik de server wel ff aan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lone Survivor (2013) - IMDb
Bah.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:48 schreef Specularium het volgende:
Sky Captain, zo noemt Antoine zich als ie naar Groningse barebackfeestjes gaat.
Moet die ook in de lijst of is het niet de moeite waard?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:49 schreef Specularium het volgende:
Jarhead 2 was trouwens niet hetzelfde.
Deel 1 had die spanning omdat er steeds niks gebeurde.
Het is nu gewoon een verhaal over een missie.
omdat dat gewoon homofiel isquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:50 schreef Webschip het volgende:
Waarom vliegen hier nooit mensen tijdens een talkshow letterlijk in de haren?
Vroegah, vroegah bij Ted de Braak is er wel eens geschoten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:50 schreef Webschip het volgende:
Waarom vliegen hier nooit mensen tijdens een talkshow letterlijk in de haren?
Jij houdt wel van die films, qua camerawerk en actie is het erg goed.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Moet die ook in de lijst of is het niet de moeite waard?
Geschoten? Echt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vroegah, vroegah bij Ted de Braak is er wel eens geschoten.
Ok dan pak ik die ook ff mee.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij houdt wel van die films, qua camerawerk en actie is het erg goed.
Nee man dat was bij hoe heet ie ook alweer. Karel vd Graaff. Met Molukkers.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vroegah, vroegah bij Ted de Braak is er wel eens geschoten.
Vechten is ook een vorm van communicatie. In sommige parlementen is het redelijk normaal hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:52 schreef sp3c het volgende:
ja maar dan kun je de gesprekken niet meer zo goed volgen
Surinamers.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man dat was bij hoe heet ie ook alweer. Karel vd Graaff. Met Molukkers.
1 keer per 2 wedstrijden is genoeg, handschoenen uit en 1 tegen 1quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:53 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vechten is ook een vorm van communicatie. In sommige parlementen is het redelijk normaal hoor.
Ah ja.. vandaar dat ik het niet kon vindenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man dat was bij hoe heet ie ook alweer. Karel vd Graaff. Met Molukkers.
Raymann en Gario in de ring zettenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:56 schreef Specularium het volgende:
Iemand moet eens Raymann op zijn bak slaan.
Waarom niet?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom mag deze TT blijven staan?
elke TT mag blijven staanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom mag deze TT blijven staan?
In de uitzending, gingen ze even op zwart.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:57 schreef Uccie het volgende:
Bij Barend en van Dorp is er toch gemat met Hells Angels? Of was datbuiten de uitzending.
Die kwamen tijdens de uitzending even verhaal halen ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:57 schreef Uccie het volgende:
Bij Barend en van Dorp is er toch gemat met Hells Angels? Of was datbuiten de uitzending.
Nee jullie veranderen de TT gewoon zelf.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:58 schreef sp3c het volgende:
absoluut wel waar
we hebben nog nooit iemand gedwongen de TT te wijzigen
dit zijn hele vuige leugens vind ik
Die ook al...chagrijnige lui die Hells Angelsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:58 schreef Karina het volgende:
En de klap op zijn bek van een Hells Angel bij Jan Lenferink was ook top!
Er zijn in het verleden razende apenaids TT's weggehaald.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:58 schreef sp3c het volgende:
absoluut wel waar
we hebben nog nooit iemand gedwongen de TT te wijzigen
dit zijn hele vuige leugens vind ik
Jan Lenferink was sowieso top....dat soort praatprogramma's heb je helaas niet meer....alleen maar van die oude zemelaars zoals KvdB enzo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:58 schreef Karina het volgende:
Nee je hoeft natuurlijk niks te verplichten als je het toch zelf aanpast.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:59 schreef sp3c het volgende:
ja dat wel maar dat is geen verplichting ofzo
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:58 schreef Karina het volgende:
precies, dat is het mooie eraanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee je hoeft natuurlijk niks te verplichten als je het toch zelf aanpast.
You're so full of it.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:00 schreef sp3c het volgende:
de stelling dat elke TT mag blijven staan klopt gewoon
Ja dat was een leuk programma. Interviews EN op lokatie. En wat je zegt, beetje losjes.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jan Lenferink was sowieso top....dat soort praatprogramma's heb je helaas niet meer....alleen maar van die oude zemelaars zoals KvdB enzo.
Jan is inmiddels ook een oude zemelaar, die moet toch ook in de 60 zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jan Lenferink was sowieso top....dat soort praatprogramma's heb je helaas niet meer....alleen maar van die oude zemelaars zoals KvdB enzo.
Wat bazel je dan over dat elke TT mag blijven staan?quote:
Jij haalde Kingstown zijn anus eruit om een beetje dwars te doen.quote:
nou, hoor, zegquote:
het mag toch ook?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat bazel je dan over dat elke TT mag blijven staan?
Daarom is hij nu ook niet meer op TV.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jan is inmiddels ook een oude zemelaar, die moet toch ook in de 60 zijn.
potverdikkemequote:
Oh dat heb ik gemist, zouden ze gaan stoppen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daarom is hij nu ook niet meer op TV.
Had even de hoop dat hetzelfde met KvdB zou gebeuren, maar het nieuws vandaag was helaas een beetje voorbarig.
Jinek mag lekker wegblijven.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daarom is hij nu ook niet meer op TV.
Had even de hoop dat hetzelfde met KvdB zou gebeuren, maar het nieuws vandaag was helaas een beetje voorbarig.
Ik vond het na 5 delen wel welletjes.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij haalde Kingstown zijn anus eruit om een beetje dwars te doen.
Zo werkt het niet. We zouden tot deel 100 gaan.
http://www.nu.nl/media/38(...)dens-winterstop.htmlquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist, zouden ze gaan stoppen?
Ik had al het idee dat ik iets miste....poepen lukte me vandaag ook al niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij haalde Kingstown zijn anus eruit
Jinek schuift ze aan de kant met haar nieuwe showtje.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist, zouden ze gaan stoppen?
Gewoon flauw hoor. Kingstown was al helemaal trots.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vond het na 5 delen wel welletjes.
Belg he?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:06 schreef sp3c het volgende:
das nog geen 5 procent van het gestelde doel, das gewoon flauw
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
het mag toch ook?
soms maken we er zelf wat anders van en dat mag ook blijven staan
Hmm, moet ze nog wel even oefenen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jinek schuift ze aan de kant met haar nieuwe showtje.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heeft Yoki vast nog wel een geluidje bij
Op zich zou ik me daar wel in kunnen vinden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:08 schreef sp3c het volgende:
we vonden het wel welletjes met al dat gefiets
Het interesseert me werkelijk geen ene hol.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon flauw hoor. Kingstown was al helemaal trots.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het interesseert me werkelijk geen ene hol.
mja slecht voorbeeld iddquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Op zich zou ik me daar wel in kunnen vinden.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij hangt er gewoon nog slap bij hoor.
Is de leeftijd omaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]Teveel info Yoki.
Bij mij hangt alles slap trouwens
Hij kijkt alsof hij heel hard zijn lachen zit in te houdenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:12 schreef sp3c het volgende:
wat een gek negortje is het ook eigenlijk als je he zo ziet zitten
Hij ziet een beetje blauw, nu gaan de smurfen hem aanklagen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:12 schreef sp3c het volgende:
wat een gek negortje is het ook eigenlijk als je he zo ziet zitten
Volgens mij zit ie gewoon op dat kussen te schijten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij kijkt alsof hij heel hard zijn lachen zit in te houden
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:16 schreef Specularium het volgende:
Njolianne vindt dit een goeie foto omdat ie hier niet opgesloten zit in de dierentuin.
Arie Slob.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:16 schreef Karina het volgende:
Wie is die blonde bij K&vdB? Ik schakel net in, had niet door dat het al 11 uur was.
Nou je het zegtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie gewoon op dat kussen te schijten.
Antje Monteiro, ze is zangeres maar zit daar voor een project.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:16 schreef Karina het volgende:
Wie is die blonde bij K&vdB? Ik schakel net in, had niet door dat het al 11 uur was.
Stichting Ambulancewens.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Antje Monteiro, ze is zangeres maar zit daar voor een project.
Zat alleen niet op te letten wat dat dan was.
Oh die naam komt me bekend voor. Maar niet als zangeres eigenlijk. Weet niet waarvan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Antje Monteiro, ze is zangeres maar zit daar voor een project.
Zat alleen niet op te letten wat dat dan was.
Ohja, dat is met terminaal zieke mensen die nog iets willen doen/zien toch?quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, dat is met terminaal zieke mensen die nog iets willen doen/zien toch?
Of mensen die graag met een ambulance willen meerijden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook iets op tv deed, want ik kan me ook niet echt iets van haar herinneren.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die naam komt me bekend voor. Maar niet als zangeres eigenlijk. Weet niet waarvan.
Doet me aan die hockeyster denken die met die tennisser hokt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die naam komt me bekend voor. Maar niet als zangeres eigenlijk. Weet niet waarvan.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Of mensen die graag met een ambulance willen meerijden.
Oh ja! Fatima de moreiro, denk dat ik met haar in de war ben.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doet me aan die hockeyster denken die met die tennisser hokt.
Fatima lange achternaam, die vind ik zo irritant.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doet me aan die hockeyster denken die met die tennisser hokt.
Hoofdrol in Aida.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook iets op tv deed, want ik kan me ook niet echt iets van haar herinneren.
Is ze ook...maar ook blond en haar achternaam lijkt op die van deze meid.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Fatima lange achternaam, die vind ik zo irritant.
Oh nu gaat er wel iets dagen ja.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom zou je per se nog naar de dierentuin willen als je stervende bent? Even kijken hoe goed jouw leven was in vergelijking met opgesloten dieren?
ja en volgens mij was ze nog best goed ook. geld winnen en alles.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:27 schreef sp3c het volgende:
owja die hockeyster ging toch ineens pokeren ofzo?
niemand kon het wat schelen
Nou, ik snap dat wel. Nog even een dagje iets leuks doen met je familie.quote:
Ze gaan nog in discussie over de landelijke invulling.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:30 schreef Uccie het volgende:
In Den. Haag blijft zwarte piet toch gewoon wel zwart?!
Met een kale kop zekerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:31 schreef sp3c het volgende:
in Den Haag moet hij gewoon groen of geel, of groengeel
Dan moet John de Wolf Sint spelen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:32 schreef sp3c het volgende:
en de sint moet geen baard maar een matje
mag wel wit
Piet Bres.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met een kale kop zeker
Ik zie het al voor me.
is dat een Hagenees?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan moet John de Wolf Sint spelen.
In Nederland heb je ook natuur hoor. Misschien niet in den haag?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:30 schreef sp3c het volgende:
sowieso kan ik me voorstellen dat zo iemand nog even de natuur wil proeven enzo, zeker als je van dieren houd enzo
je kunt hem moeilijk met zijn bed naar panama rollen
dan mag het nietquote:
wij hebben de schilderswijkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In Nederland heb je ook natuur hoor. Misschien niet in den haag?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In Nederland heb je ook natuur hoor. Misschien niet in den haag?
Nog een keertje de zee zien.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
wij hebben de schilderswijk
maar ik zou iemand die terminaal ziek is sowieso niet het bos in sleuren
Nee, als iemand zijn wens een dierentuin is, moet ie natuurlijk naar een dierentuin.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:38 schreef sp3c het volgende:
als zoiemand nou graag dieren wil zien vind ik niet dat je zelf maar moet besluiten dat de zee ook leuk is
Volgens mij in dierenpark Pairi Daiza bij het Waalse Bergen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:40 schreef Uccie het volgende:
Oeh panda's die wil ik ook wel zien.
Waar in België is dat?
Ja, ik zocht het net op.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij in dierenpark Pairi Daiza bij het Waalse Bergen.
Bepaalde dieren zijn in het wild een beetje lastig te bekijken, of je moet er een heel eind voor reizen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat zijn jullie vermoeiend bezig, of ligt dat aan mij? Ik begrijp überhaupt niet waarom je naar een dierentuin zou gaan, dus ook niet waarom je daar al stervende heen zou willen. Maar als iemand dat wil moet hij dat doen natuurlijk.
Nee....het ligt nooit aan jou.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat zijn jullie vermoeiend bezig, of ligt dat aan mij?
Wat begrijp je daar niet aan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat zijn jullie vermoeiend bezig, of ligt dat aan mij? Ik begrijp überhaupt niet waarom je naar een dierentuin zou gaan, dus ook niet waarom je daar al stervende heen zou willen. Maar als iemand dat wil moet hij dat doen natuurlijk.
Nee joh wortelvoeg, ligt natuurlijk niet aan jou.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Lijkt me inderdaad een heel slecht plan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:50 schreef sp3c het volgende:
schiedammer zouden sowieso geen sint moeten kunnen spelen
Leek me ook al sterk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee joh wortelvoeg, ligt natuurlijk niet aan jou.
Zo stoer om mod te zijn.quote:
ja en dan na 5 delen weer dat gemiep zekerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:59 schreef Tem het volgende:
Honderd delen Bek dicht, Antoine leek me ook wel wat.
Alsof ik hier nog een TT zou maken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en dan na 5 delen weer dat gemiep zeker
Of ieder deel een ode aan een sporterquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en dan na 5 delen weer dat gemiep zeker
Gefeliciteerdquote:
Didi Hegenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang het maar Duitse ijshockeyers zijn....Erich Kühnhackl ofzo.
Bedankt, Hans.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:10 schreef YokiKater het volgende:
Wat veel mensen niet weten is dat deze datum ook het daadwerkelijke einde van de Tweede Wereldoorlog is door de officiele capitulatie van Japan.
Ik ga ongewoon slapenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:09 schreef sp3c het volgende:
ik ga gewoon slapen
de tt mag ook weg trouwens maar hij mag ook blijven staan
dat jullie het ff weten
Roxy Musicquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat heb jij voor een jaren 70 porno UI?
Ik betwijfel het.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:09 schreef Specularium het volgende:
Ik heb morgen ook iets te vieren.
Njovelin vindt het vast leuk.
Dat wist ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:10 schreef YokiKater het volgende:
Wat veel mensen niet weten is dat deze datum ook het daadwerkelijke einde van de Tweede Wereldoorlog is door de officiele capitulatie van Japan.
Haha! Thnxsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer wel.
Maar van harte gefeliciteerd en dat je maar een grote jongen mag worden
Thnxs Remmie!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |